Camping La Foret

7.6Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Sillé le Guillaume (Sarthe)

7.6Goed

• 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

4 reviews over Camping La Foret

• 2018
      6Tjibbe19-07-2018

Mooie camping maar niet voor rustzoekers

Mooie omgeving, veel herrie. Camping ligt langs een erg drukke weg, de hele na ht door tractoren vol gas langs. Ook schreeuwende jeugd, tot laat in de ochtend aan de andere kant van het meer. Camping is prachtig, wifi perfect. Maar ook op de camping stapt men in de auto om even naar de receptie te gaan. Elk plekje wordt benut dus er stonden ook mensen naast de vuilcontainers. Kortom, als je van rust houdt hebt je hier niets te zoeken.

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Anne en Lidy14-07-2018

Super!

Heel fijne camping met super grote plaatsen, keurig sanitair en heel gezellig receptiepersoneel. Spreekt Engels. Eindelijk weer 's een camping met niet alleen Nederlanders. Heerlijk gelegen aan het meer waar je goed omheen kunt lopen, dus voor het dagelijkse ommetje voor het slapen gaan.

• 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8P. Jacobs11-08-2013

Aanrader

Dit jaar voor het eerst in de Sarthe geweest. Van 22-07 tot 08-08.Camping La Foret had plek voor ons en die konden we dan ook uitzoeken. Uiteindelijk werd het een plekje in de zon. Het sanitaire werd 2 x daags schoon gemaakt. Maar het was ook echt schoon.S'morgens kon je het bestelde brood ophalen. Gratis Wifi wat altijd handig is. Camping ligt in een natuurpark waar goed te fietsen is. Dicht bij Le Mans waar van alles te zien en te doen is. Super U supermarkt met alles wat je maar nodig hebt . We zijn hier graag geweest. Mvg Peter en Wilma Jacobs uit Horst aan de Maas

• 10Staat v/h sanitair

0 tips over Camping La Foret