• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Sillé le Guillaume (Sarthe)

Mooi oud stadje maar wel ingeslapen

Bert, 19-2-2017
    Mooie oude kerk en burcht. Supermarkt aanwezig. Een leuk cafeetje aan plein. Verder nogal uitgestorven.

Gezellig klein dorpje

Paul Houtepen, 9-8-2016
    Sillé le Guillaume is een gezellig klein dorpje met mooie gebouwen in de typisch Franse sfeer. Weinig restaurantjes om iets te drinken maar wel een hele mooie omgeving om te wandelen of fietsen. Ook in de buurt van een leuk meer waar je heerlijk met de kinderen heen kan om te zwemmen.

Lichte glooiend landschap

Marc, 16-8-2015
    Veel oude dorpjes, maar nogal rustig, slaperig en wat in verval. Niet helemaal ons dingetje. Maar voor iemand die op zoek is naar cultuur is het denk ik heel mooi. We vonden Le Mans wel het bezoeken waard. Er is veel bebossing en akkerbouw.

Typisch Frans dorp

4doornbos, 20-7-2015
    De markt in het dorp is een bezoekje waard. Ook de wandelroute die start bij het Buro du Tourisme is mooi. Er zijn nogal wat hoogteverschillen in het dorp dus de wandelschoenen mogen zeker aan. De verdere omgeving is landelijk glooiend. Op een half uur rijden kom je in een andere omgeving bv. Les Alpes Mancelles waar prachtige wandel- en VTT routes zijn.

Leuk plaatsje

R.Liefhebber, 12-7-2015
    Wij gaan vast nog een keer terug
Sillé le Guillaume (Sarthe) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 24 reviews