Camping Ile d'Offard

82 reviews over Camping Ile d'Offard in het Nederlands

Heel fijn

Patricia
21-8-2019

Wij hadden een prachtige mobile home en vond het een prima camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie camping met zeer vriendelijk personeel

EPK
13-8-2019

Een goede camping met zeer schoon sanitair, deze word twee keer per dag schoon gemaakt. Het zwembad heeft geen glijbaan, maar is verder keurig. Voldoende ligbedden beschikbaar. Leuke speeltoestellen en springkussens. Animatie is goed voor elkaar! Voor kinderen boven de 12 is het niet geschikt voor een lang verblijf. Het enige minpunt van deze camping is het ontbreken van een voetbalveld.

Bij autopech (vrij snel) op de terugweg naar Nederland, konden we terug komen naar de camping. We zijn zeer goed geholpen door de receptiemedewerkers. Het bellen van taxi's, contact met de garage etc. Toen het probleem langer leek te duren was er voor ons een stacaravan beschikbaar. De dag nadien kwamen de medewerkers informeren of alles naar wens was.

De omgeving is mooi, het kasteel in Saumur en het tankmuseum zijn aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Veel te duur voor deze omgeving.

Van den broeck
13-8-2019

Veel te duur voor wat ze bieden. Per blok zijn er maar 3 wc,s voor de gewone campinggasten . Het toiletgedeelte is wel proper. Veel Nederlanders op de camping..geen probleem hoor. Maar waarom is deze camping zo duur?

Gereisd Met partner in augustus 2019

D-reizen

Geweldige camping in een mooie omgeving!

MST
30-7-2019

Een leuke niet al te drukke camping. Redelijke mix van verschillende nationaliteiten. Mobile homes vallen wat klein uit, maar zijn netjes en onderhouden. Staan leuk geschakeld tussen kampeer plekken. Het terrein is een mix van rent a tent, kampeer plekken, trekkershut en mobile homes. Binnen zijde terrein veel schaduwplekken door bomen, de randen van de camping hebben minder schaduw. Het zwembad was heerlijk en voor Franse begrippen erg goed onderhouden. Er is de afgelopen twee jaar veel geïnvesteerd in onderhoud. Thans wordt een modern binnenbad gebouwd. Bij aankomst doet de receptie wat vervallen aan, maar eenmaal de camping op is het allemaal prima. De toilet gebouwen zijn niet hypermodern, maar worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Onder de gasten genoeg viespeuken. Daar is soms niet tegen op te werken! Mooie omgeving, centrum op loopafstand, winkels binnen 5 minuten rij afstand. Top vakantie. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Voor herhaling vatbaar!

JTD
26-7-2019

Wij huurde een tent met de naam "Freeflower Confort". We kijken op het kasteel, tegen over de Loire. De foto's van deze tent, op de site van de camping zelf, geven het beeld van een romantisch ingerichte tent. Hij is prima ingericht, maar met een veel eerder een stoere aanblik en zonder bankje. De koelkast is heerlijk groot en in het vriesvak kun je nog best wat kwijt. We kunnen dus steeds voor een aantal dagen boodschappen doen. Er is een ruim aanbod aan supermarkten in de buurt. Onze plek is op loopafstand van het zwembad. Vanuit dit zwembad heb je een prachtig uitzicht op het kasteel. Het water heeft een aangename temperatuur. De bediening, van het ernaast gelegen bar/restaurant, komt vriendelijk en gastvrij op ons over. De prijzen zijn prima in verhouding met de kwaliteit. Onze zoon van 9 jaar gaat graag naar de mini club, waar de leidsters Frans, Nederlands en Engels spreken. Onze zoon van 12 jaar verveelt zich ook niet.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nooit meer

Ingrid
2-6-2019

Wij hadden een.mobilehome gehuurd. Was voor 6 personen Was een aanfluiting. De bank kon je nog geen uur op zitten. Moest zijwaarts je slaapkamer in. Wij zijn na een week weer naar huis gegaan in plaats van 2 weken. Slechte matrassen en pijn in de rug. De wifi was slecht. Saumur is een leuke stad en op loopafstand. Voor ons niet meer helaas.

Aangename camping

Elke
16-8-2018

Wij hebben eind juli een weekje verbleven in een comfort stacaravan (4T02), met onze 2-jarige dochter. De caravan was klein, maar ok voor een koppel met klein kind. Hij was ook modern en proper, enkel de vloer hebben we wel zelf eens opnieuw gedweild. Wij zaten langs de kant van de Loire, waar het toch een stuk rustiger is dan op andere delen van de camping. Sowieso is het op heel de camping wel stil na 23u en 's morgens is er voor 9u ook niet veel te horen. Je hoort af en toe wel goederentreinen rijden, maar ons heeft dat niet gestoord. Wat kampeerplaatsen betreft zijn er mooie ruime plaatsen en kleine. De plaatsen aan de Loire vonden wij persoonlijk een aanrader. Restaurantje is fijn om een snack te eten of iets te gaan drinken, zeker niet duur naar onze mening. Aan het zwembad heb je mooi zicht op het kasteel van Saumur. Er is ook een apart peuterbadje, een klein glijbaantje zou misschien wel een leuke aanvulling zijn. Zwembad was iets te klein/druk op hete dagen en er waren iets te weinig ligbedden, maar uiteindelijk is dat met temperaturen van 35 graden overal het geval! Voor de kinderen is er verder een speeltuintje (niet echt geschikt voor de allerkleinsten), pinpongtafel en een springkasteel. Er is ook wat (niet-storende) kinderanimatie, maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt gezien onze dochter nog te jong was. De camping is overzichtelijk, kinderen kunnen er vrij rondlopen, hoewel het wel opletten blijft voor rondrijdende auto's (mogen overal op de camping komen). Ideale ligging om Saumur te ontdekken en ook in de regio is er van alles te doen. Bij aankomst kregen we meteen een mooie brochure van Saumur en omstreken. Leuke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Niet ons ding

Marc
23-2-2018

Goed gelegen voor een bezoek aan Saumur en de zeer interessante omgeving. Volop fietsmogelijkheden. Camping zelf was niet ons ding. Engelse enclave zonder enig karakter. Het 'gratis' internet is een lachertje. Na tal van pogingen en vragen op de receptie hebben we het opgegeven. Er is vast beter te vinden in de streek.

Gereisd Met partner in september 2017

Mooie camping, veel verbeter punten!

Vierdag
7-8-2017

Wij hadden voor 1 week mobile home Premium! Mobile homes Premium staan erg dicht op elkaar stukje leef ruimte buiten de veranda is er niet. Zwembad te klein & erg koud. Huisdieren wel voor betaald alleen geen uitlaat plaats moet je eerst naar uitgang (grote afstand).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Redelijke camping maar zeker geen 4 sterren

Karel van der straten
7-8-2017

Redelijke camping met oude en nieuwere stacaravans , klein maar prima zwembad. Leuke kleine speel tuintjes. Weinig tot geen animatie. Kleine bar aan het zwembad wat tevens het restaurant en kantine moet voorstellen. De camping winkel is bij de receptie waar slecht een paar dingen te koop zijn. Voor kinderen vanaf 10 jaar is er naast het zwembad niets te doen. Onze dochter verveelde zich al heel snel wat erg jammer was gezien de goede recensies welke wij hadden gelezen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ile d'Offard in Saumur( Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ile d'Offard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.