Tijdelijk €25 aanbetaling

Huttopia Saumur

We hebben de beste aanbieders voor Camping Huttopia Saumur voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 135 reviews
+27

5.2MatigScore uit 135 reviews
  • 4.9Staat v/h sanitair
  • 4.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

135 Reviews over Huttopia Saumur

• 8La dame16-07-2022

Geweldig

Mooi park, met ruime plaatsen maar ook soms wat kleinere. Goed kiezen dus. Veel schaduw. Prachtig uitzicht. Mooie toiletgebouwen, wel op 1 plek, dus soms wat ver. Mooi recreatie gebied, lekkere pizza's, wifi, spellenuitleen, broodjes. Fijn zwembad, vooral bij hitte door de overkapping die tegen de zon beschermt. Kleinschalig. Elke dag een klein entertainment programma, maar geen heel animatieteam en geen activiteiten voor 12+. Rustig dus, ook 's avonds. Mooie omgeving. Wij hebben het erg leuk gehad. Schoonmaak is niet briljant, maar wel voldoende genoeg. Zwembad wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk team. Geen klachten van ons. Leuke fijne camping.

• 3Arno van Engelenburg04-07-2022

Niet doen!

Deze camping en zeker het management verdienen de 4 sterren absoluut niet. Het toiletgebouw wordt met de Franse slag schoongemaakt, dat wil zeggen; de vloer wordt gedweild, naar de toiletten en de wasbakken worden niet schoongemaakt. Ik heb m'n gebruikte tandenstoker in een nisje gelegd, omdat ik merkte dat er slecht werd schoongemaakt en zes dagen later lag die er nog! Er werd niets gedaan aan het wespennest in het afwashok. We wilde onze boeking aanpassen, maar dat bleek niet mogelijk. We waren er voor 1 juli, -geen bar, geen restaurant: blijkt op de website te staan, maar zelfs met een goed gevulde camping werd er niet geanticipeerd. Ook bleek op ons plekje een boom te staan die bij thuis komst twee dagen poetsen van de caravan vroeg om die weer schoon te krijgen. Wees wijs.... kies een andere camping

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 1Familie Klaver24-08-2021

Valt erg tegen

Massale camping waar je op elkaar gepropt zit en het is erg vies. Je zit erg op elkaars lip. Dit terwijl we juist een grote plek hebben aangevraagd. Het is erg druk bij het zwembad en het sanitair, Veel hokjes hebben ze dicht gedaan zodat ze minder hoeven schoon te maken. Het stinkt ook her en der naar pis op de camping. Sanitair wordt bijna niet schoongemaakt. En de zeep vullen ze ook niet aan. Gewoon ranzig! In het zwembad zit zoveel chloor dat de kinderen pijn in hun ogen hebben. Het personeel is jong onervaren, onvriendelijk en erg traag. Je merkt aan alle kanten dat ze er geen zin in hebben hier en de kantjes eraf lopen. Terwijl het begin augustus is. De pizza’s die je besteld zijn lauw en niet gaar. Als je daar iets over zegt dan zeggen ze dat het zo hoort? Op alle fronten scoort deze camping erg slecht bij ons. Vooral in tijden van Corona worden alle hygiëne regels over boord gegooid.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Elke23-08-2021

Fijne plek

Mooie camping met afgebakende staplaatsen opgedeeld in ‘straatjes’. Verhouding schaduw/zon is prima. Waterpunten naast je eigen plek met drinkwater. Het zwembad is erg leuk met een peuterbad, buitenbad en verwarmd en overdekt diep zwembad. Sanitair is keurig, wordt goed schoon gehouden. Leuke activiteiten op de camping zonder dat het ‘opdringerig’ wordt. In de omgeving is er genoeg te doen, veelal binnen 20 autominuten. Klein nadeel vonden wij de broodjesservice. Stokbrood is heel hard en donker en broodjes zijn behoorlijk aan de prijs.

• 8Jaap27-08-2019

Fijne camping

Wij hebben in augustus met onze kinderen (1,5 en 4) hier 3 nachten in een Safaritent overnacht. Een prima en rustige gezinscamping met voor ons voldoende faciliteiten, die je van Huttopia mag verwachten. Sanitair werd goed schoon gehouden en is vrij nieuw. Zwembad was goed, tijdens ons verblijf was het peuterbad helaas gesloten. Het zou mooi zijn als er voor de peuters (>4jr) wat meer speeltoestellen in de speeltuin zijn. En wij vinden de tenten vrij dicht op elkaar staan waardoor ruimte en privacy wat beperkter is. Bezienswaardigheden en winkels vanaf 10 auto minuten maar daarmee is deze camping wel rustig gelegen en een prima uitvalsbasis om een weekje te vertoeven met het gezin.

• 9Paul24-08-2018

Mooie, schone camping aan de Loire

Camping ligt in een bos met besloten plaatsen. Enkele plaatsen hebben een uniek uitzicht over de Loire. Nieuw, mooi en schoon sanitair. Goede uitvalsbasis voor een fietstocht langs de Loire

• 10Staat v/h sanitair

Responsable réservation, 24-10-2018

Dear Paul, Thank you for your comment about our campsite! We are pleased that you enjoyed your stay here with us! Indeed, our camping is situated in the nature, with a very nice view over the Loire and that offers many opportunities. We will be happy to see you again in our campsite or in another of the brand Huttopia.

• 8Eline21-07-2018

Niet nog eens.

Deze camping is tussen 10 en 11 uur savonds compleet uitgestorven. Het is niet mogelijk om savonds nog een wijntje en een spelletje te doen, want dan heb je direct allemaal mensen aan je tent die je vragen of je stil wilt zijn, want zij kunnen dan niet slapen. Voor tieners en twintigers is dit niet echt een leuke camping. En dan nu de goede dingen, ligging is goed, mooi uitzicht vanaf het restaurant met inderdaad hoge prijzen (maar dat is gewoon frans). Mooi sanitair, niet ontzettend ruim, maar wel schoon en nieuw. De receptie is zeer professioneel met personeel wat alle talen spreekt. Voor gezinnen met kleine kinderen (tot 8) is het een top camping en kun je lekker slapen als je kinderen ook slapen.

• 9Staat v/h sanitair

Dear Eline,

Thank you for sharing your experience in our campsite. It is a pleasure for us to understand that you liked our campsite, his services and his staff who is giving his best to welcome the customers in a language they can understand. Indeed, our offer is target to families with children or to people who like to be in the nature enjoying the quietness and the beauty of the landscapes.

We would be happy to welcome you again in our campsite or in another site of Huttopia.

• 7Fraai gelegen rustige camping.24-06-2018

Rustig gelegen camping. Onpersoonlijk. Bedrijf.

De camping is rustig en fraai gelegen nabij Saumur. Ik kan me totaal niet herkennen in de beoordelingen van 4,5 ipv 5 sterren! De camping wordt bedrijfsmarig (organisatie van buiten) bestierd en dat voel je: studenten runnen de zaak, weten niet veel en voelen zich amper betrokken. Zijn wel vriendelijk! Vreemd was dat bij aankomst voor een paar nachten eerst Direct €42,- moest worden betaald: werd verrekend. Het ‘winkeltje’ stelt niets voor. Het restaurant is matig: halve liter rode wijn €8,-.. Twee porties frites (om mee naar de caravan te nemen) kostten €8,90 ! We hielden er geen sfeervol kampeergevoel aan over en vertrokken eerder dan verwacht. Een factuur krijg je een dag later (‘als het dossier is gesloten’,) en via de email. Een beperkt aantal plaatsen gaf (zodra je opstond..) een beetje zicht op de Loire en kostten meteen €11,- duurder dan de overige. Dus die ‘mooiste’ plekken kostten €28,-. En daar gold géén clubkorting (EuroKey Card) voor.

• 4Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Dear guest,

Thank you for sharing your experience in Huttopia Saumur! We are very sorry that our campsite did not respond to your expectations. Indeed, the camping facilities are made to provide the comfort to the customers necessary for excellent holidays and the natural setting of the region offers many possibilities. We do our best to preserve the natural aspect of our pitches and to offer tranquility to our customers. It was a pleasure to receive you and we are looking forward to see you again in our campsite!

• 8diana07-02-2018

Prachtige camping

Wat een mooie camping! Was blijkbaar net vernieuwd en open. Wij hadden niet gereserveerd maar er was plek genoeg. Lekker rustig, mooie ruime plaatsen, prachtig nieuw sanitair (wel vaak wc papier op) en een leuk restaurantje met mooi uitzicht. Het restaurantje heeft geen uitgebreide kaart, maar de kwaliteit was goed. Geen kampwinkel, wel verse broodjes op bestelling. Er wordt mondjesmaat wat vertier georganiseerd. Er is een klein zwembadje. Ik zou hier met mijn tieners niet willen zitten, maar voor kleine kinderen is het prima. De verhuurtenten zien er mooi uit en gaan natuurlijk op in de omgeving. Een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Dear Diana,

Thank you very much for nice words about our campsite. It is a pleasure for us to understand that you enjoyed your stay in our campsite. We are glad to hear that you liked our services and especially the equipment we propose. Hoping to have the pleasure to welcome you again in Huttopia Saumur or another campsite of the brand.

• 5JeanJaques02-09-2017

Slechts op enkele plaatsen mooi uitzicht

Er wordt flink geadverteerd met het mooie uitzicht. Er zijn echter nog geen 10 plaatsen die dat hebben. De overige 140 plaatsen staan hutje-mutje op elkaar en kijken dus alleen op elkaar uit. Dat viel flink tegen. Verder is het eten best wel saai (op alle Huttopia campings wordt dezelfde menukaart gehanteerd, en die is inspiratieloos en aan de prijs).

• 4Eetgelegenheden

Dear guest,

Thank you for sharing your experience on our campsite. We are very sorry that you were not satisfy with your pitch location. We invite you for your next stay to choose a better pitch that suits you. Regards,

Camping Huttopia Saumur info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar