Hotel Best Western Adagio

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°9°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Adagio voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Adagio in het Nederlands

Goed hotel, mooie stad en omgeving.

Henk Schmoller
1-10-2017

Saumur staat bekend om zijn mooie omgeving en kastelen. Een gezellige stad met goede eetgelegenheden. Er zijn speciaal aangelegde fietspaden.

voor herhaling vatbaar

Marleen D
15-7-2011

mooi stijlvol gerenoveerd hotel aan de Loire, lekker ontbijt, ruime kamers, we hadden in Adagio tof verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Adagio in Saumur( Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Adagio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.