Sorteren

vakanties Saumur( Maine et Loire)

Reviews over Saumur( Maine et Loire)

fantastiche

Ria Boutet
    5-8-2017

Als je houd van kastelen ,het proeven van heerlijke wijn en het bezoeken van de wijn kelders en de prachtige stad en omgeving ben je hier helemaal op zij plaats .Een stad met veel history en zijn cadre noir.Een aanrader ,eigenlijk voor iedereen!!!!

Saumur is een aardige stad met veel aktiviteiten

Burgers
    2-6-2017

:Leuk centrum met veel cafe's. Promenade langs de Loire. Uitzicht bij het kasteel is prachtig,

mooie stad

Patrick Van Aerden
    5-9-2016

Saumur is een mooie Franse provinciestad langs de boorde van de Loire met een mooi kasteel dat er bovenuit torent. Gezellig stadsplein waar het wel niet goedkoop is op de terrasjes. Verder zijn er vele mogelijkheden tot uitstappen en evenementen. Museum van tanks, paardrijschool Cadre Noire etc...

Leuk stadje met kasteel

Mirloyo
    29-8-2016

Saumur is een leuk historisch stadje met een gezellig centrum. Er is een autovrije winkelstraat die eindigt op een plein met terrasjes. Hoog boven het stadje ligt het kasteel van Saumur, vanaf hier heb je een schitterend uitzicht over de rivier. Even buiten Saumur liggen talrijke wijnhuizen.

Mooi stadje aan de Loire

Kelly
    24-8-2016

Van alles te doen op de pleintjes in Saumur. Het bezoek aan het kasteel viel wat tegen, maar hoort er natuurlijk wel bij. Cadre Noir was indrukwekkend om te zien. Ook in omgeving genoeg te doen.

Saumur( Maine et Loire) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 55 reviews