Camping Le Colombier

Laatste review

fantastisch

Martin en Maria,
13-6-2017

Fijne ontvangst, warm welkom.Wilde bloemen en planten die je in nederland amper meer ziet. Vogels zoals de Hop gewoon op de camping.

Grote plaatsen en goed onderhouden sanitair.

Gevarieerde omgeving mooi om te fietsen.

Kenmerken

23 reviews over Camping Le Colombier in het Nederlands

fantastisch

Martin en Maria,
13-6-2017

Grote plaatsen en goed onderhouden sanitair.

Gevarieerde omgeving mooi om te fietsen.

Waarschijnlijk eenmalig

Wilma en Hans,
10-6-2017

Bij aankomst geen welkom of goedemiddag maar al eerder geweest.? Een jong onzeker meisje bij de receptie.

Het is een mooi terrein, grote plekken maar het sanitair was zwaar gedateerd. Waar wij stonden ook helemaal niet schoon. En 's nachts onverlicht. De eigenaar liep erbij of hij er helemaal geen zin meer in heeft. Wij vonden het geen visitekaartje. Jammer want de foto's laten iets heel anders zien.

Verder is er in de omgeving ook niet veel te beleven, allemaal een beetje uitgestorven.

We zullen hier niet zo snel meer naar toe gaan.

fantastische camping

van de Ven,
3-1-2017

naturistencamping waar iedereen gerespecteerd wordt, vriendelijke campinggasten en personeel, perfect terras met leuk (vernieuwd) meubilair.

goed sanitair, en ruime kampeerplaatsen, voldoende animatie voor jong en oud in het hoogseizoen, gewoon een perfecte camping waar je jezelf kan zijn en echt tot rust komt.

Enorme ruimte

wkrp
24-8-2015

Mooie camping in de Vendee, enorm ruim. 175 plaatsen op 15 hectare. Eigenaren hebben in de afgelopen 26 jaar enorm veel werk verzet en het resultaat mag er zijn. Rustige gelegen, weidse uitzichten. Op het terrein zijn wandelingen door de bossen aangelegd. Heerlijk zwembad met nieuw gebouwde welness. Sauna, bubbelbad, haman. Fijne bar met groot terras. Prima vertoeven hier.

rustig relax heel vriendelijke mensen

Coelembier roland
1-6-2015

prachtige camping voor wie rust zoekt mooie wandelroutes in bos prachtige natuur.

sauna- zwemkom -hamman- voor de prijs van 4euro's

dit nooit meer

campingfamilie
30-5-2015

Nare sfeer, saaie omgeving, ver van interessante plekken, plekker op camping waren klein en je zit recht op je buurmans schoot. Ons zul je niet gauw terug zien

Heerlijk vakantieterrein

Kees en Francien
26-7-2014

Na ruim 10 jaar Le Colombier weer bezocht, deze keer met dochter die er als kind veel is geweest en kleinkinderen. Er was veel veranderd, zwembad, hamam, sauna, mobil home's en een winkeltje. Toch is ook veel hetzelfde gebleven. De goede sfeer, de klantvriendelijke eigenaren, ruime plekken zijn nog steeds hetzelfde. Een heerlijke camping waar het goed toeven was

Heerlijke relaxte camping

vroomar97
21-4-2013

Na een aantal jaar le colombier weer eens aangedaan..nu in het voorseizoen...dus alles in opstart. Fase....zoals op vele campings...maar sanitair is goed, brood kan besteld worden is ook niet overal in het voorseizoen...ruime plekken dat is gewoon een feit...weer heerlijke dagen gehad...ook een voordeel als het nog niet heel warm is ...ga je lekker fietsen...goed doen...

Fijne camping.

pieter en simon
15-8-2012

Wij hebben 1 week een mobiel home gehuurd op deze campin, die wat afgelegen ligt. De MH was op zich prima, niets op aan te merken en de auto kan bij de MH worden gepaarkeerd. Je hebt voldoende ruimte rondom je MH.Toen wij er was was de camping nog niet half vol, rustig dus, maar vooral de groep jonge naturisten was tot 1.00 uur te horen, vervelend dus. De ontvangst en het vertrek is lauwtjes te noemen van de receptie, men toonde weinig interesse in hun nieuwe gasten. Zelfs bij vertrek werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest. De maaltijden zijn ronduit duur te noemen in het restaurant gem 18 euro pp voor een hoofdgerecht.

Het zwembad en de sauna zijn toppie. De omgeving is prachtig en zeer rustig. Als je echt vertier zoekt moet je hier niet gaan zitten. Wij vonden 1 week dan ook genoeg. Het strand is 1 uur rijden, maar wel de moeite waard.

hier nooit meer

erwin oude reimer
6-8-2012

we hadden 3 weken een triago tent gehuurt. de tent was goed alleen de matrassen zijn we aan vervanging toe .

de omgeving van de camping vonden wij er saai. en zijn omringt door vele kleine dorpjes en gehuchtjes.. daar was helemaal niks te beleven..de kust vonden wij niet vlak bij hoor. bv les sables was 80,3 km was uur rijden met de auto.leuk toeristen plaats was la tranche sur mer ,55km maar deden er 5 kwartier. volgens de tomtom gemeten..

dus we vonden het allemaal te ver.

er zou rust heersen op de camping van 23.00 uur tot 07.00 . maar als er een jongeren organisatie op bezoek komt is het gedaan met je nachtelijke rust.veel muziek tot 1 uur snacht

dus we zijn 1 week eerder terug gekomen hier door.

en wat ook erg jammer is alles onder de 20 was gekleed. en dat op een naturisten terrein. nee voor ons een andere camping volgend jaar .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Colombier in Saint-Martin-Lars-en-Sainte-Hermine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Colombier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.