Camping Le Colombier

31 reviews over Camping Le Colombier

• 2019
    6Marin16-09-2019

Mooie camping met minpuntjes

Het is een uitgestrekte camping. Ruime plekken. De urinoirs aan de buitenkant van de toiletgebouwen vinden wij erg vervelend. Ik heb geen behoefte om plassende mannen te zien staan ook al ben ik naturist. De oudere dame bij de receptie komt onvriendelijk over. Je voelt je niet welkom.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• Oude reviews

9Martin en Maria13-06-2017

fantastisch

Fijne ontvangst, warm welkom.Wilde bloemen en planten die je in nederland amper meer ziet. Vogels zoals de Hop gewoon op de camping. Grote plaatsen en goed onderhouden sanitair. Gevarieerde omgeving mooi om te fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 5Wilma en Hans10-06-2017

Waarschijnlijk eenmalig

Bij aankomst geen welkom of goedemiddag maar al eerder geweest.? Een jong onzeker meisje bij de receptie. Het is een mooi terrein, grote plekken maar het sanitair was zwaar gedateerd. Waar wij stonden ook helemaal niet schoon. En 's nachts onverlicht. De eigenaar liep erbij of hij er helemaal geen zin meer in heeft. Wij vonden het geen visitekaartje. Jammer want de foto's laten iets heel anders zien. Verder is er in de omgeving ook niet veel te beleven, allemaal een beetje uitgestorven.
    We zullen hier niet zo snel meer naar toe gaan.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 9wkrp24-08-2015

Enorme ruimte

Mooie camping in de Vendee, enorm ruim. 175 plaatsen op 15 hectare. Eigenaren hebben in de afgelopen 26 jaar enorm veel werk verzet en het resultaat mag er zijn. Rustige gelegen, weidse uitzichten. Op het terrein zijn wandelingen door de bossen aangelegd. Heerlijk zwembad met nieuw gebouwde welness. Sauna, bubbelbad, haman. Fijne bar met groot terras. Prima vertoeven hier.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Coelembier roland 01-06-2015

rustig relax heel vriendelijke mensen

prachtige camping voor wie rust zoekt mooie wandelroutes in bos prachtige natuur. sauna- zwemkom -hamman- voor de prijs van 4euro's

Gereisd met partner in mei 2015

• 1campingfamilie30-05-2015

dit nooit meer

Nare sfeer, saaie omgeving, ver van interessante plekken, plekker op camping waren klein en je zit recht op je buurmans schoot. Ons zul je niet gauw terug zien

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Kees en Francien26-07-2014

Heerlijk vakantieterrein

Na ruim 10 jaar Le Colombier weer bezocht, deze keer met dochter die er als kind veel is geweest en kleinkinderen. Er was veel veranderd, zwembad, hamam, sauna, mobil home's en een winkeltje. Toch is ook veel hetzelfde gebleven. De goede sfeer, de klantvriendelijke eigenaren, ruime plekken zijn nog steeds hetzelfde. Een heerlijke camping waar het goed toeven was

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 8vroomar9721-04-2013

Heerlijke relaxte camping

Na een aantal jaar le colombier weer eens aangedaan..nu in het voorseizoen...dus alles in opstart. Fase....zoals op vele campings...maar sanitair is goed, brood kan besteld worden is ook niet overal in het voorseizoen...ruime plekken dat is gewoon een feit...weer heerlijke dagen gehad...ook een voordeel als het nog niet heel warm is ...ga je lekker fietsen...goed doen...

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2013

• 8pieter en simon15-08-2012

Fijne camping.

Wij hebben 1 week een mobiel home gehuurd op deze campin, die wat afgelegen ligt. De MH was op zich prima, niets op aan te merken en de auto kan bij de MH worden gepaarkeerd. Je hebt voldoende ruimte rondom je MH.Toen wij er was was de camping nog niet half vol, rustig dus, maar vooral de groep jonge naturisten was tot 1.00 uur te horen, vervelend dus. De ontvangst en het vertrek is lauwtjes te noemen van de receptie, men toonde weinig interesse in hun nieuwe gasten. Zelfs bij vertrek werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest. De maaltijden zijn ronduit duur te noemen in het restaurant gem 18 euro pp voor een hoofdgerecht. Het zwembad en de sauna zijn toppie. De omgeving is prachtig en zeer rustig. Als je echt vertier zoekt moet je hier niet gaan zitten. Wij vonden 1 week dan ook genoeg. Het strand is 1 uur rijden, maar wel de moeite waard.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 7erwin oude reimer06-08-2012

hier nooit meer

we hadden 3 weken een triago tent gehuurt. de tent was goed alleen de matrassen zijn we aan vervanging toe . de omgeving van de camping vonden wij er saai. en zijn omringt door vele kleine dorpjes en gehuchtjes.. daar was helemaal niks te beleven..de kust vonden wij niet vlak bij hoor. bv les sables was 80,3 km was uur rijden met de auto.leuk toeristen plaats was la tranche sur mer ,55km maar deden er 5 kwartier. volgens de tomtom gemeten.. dus we vonden het allemaal te ver. er zou rust heersen op de camping van 23.00 uur tot 07.00 . maar als er een jongeren organisatie op bezoek komt is het gedaan met je nachtelijke rust.veel muziek tot 1 uur snacht dus we zijn 1 week eerder terug gekomen hier door. en wat ook erg jammer is alles onder de 20 was gekleed. en dat op een naturisten terrein. nee voor ons een andere camping volgend jaar .

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

2 tips over Camping Le Colombier

• erwieke, 06-08-2012 Rapporteren

la tranche sur mer. is echt de moeite waard om te bezoeken erg leuke toeristen plaats veel restaurantje en terrasjes. is 55 km en 5 kwatiertjes rijden . gegevens allemaal via tom tom

• Geniet opnieuw van wat rust en natuur kan bieden! Laat niet alles van geld afhangen!!!

0 vragen over Camping Le Colombier

Camping Le Colombier info