Camping L'Hippodrome

Camping L'Hippodrome
8,1

3 reviews over Camping L'Hippodrome in het Nederlands

Rustig, mooi, gr.pltsn, heel schoon mstl mooi weer

Ineke van de Pol,
10-8-2017

Alles goed. Nog nooit eerder op zo'n goed verzorgde en schone camping geweest. Wij kamperen al vanaf 1974 in Frankrijk . Nu al voor de vijfde keer op deze camping, omdat geen één camping hieraan kan tippen.

Gereisd met partner in augustus 2017

2007

Leuke franse gemeente(?)camping aan de rivier en aan de rand van de drafbaan.Tussen het dorp en de camping ligt een woonwijk. Ideaal voor vissers.Bijna geen NL.Vriendelijke receptie en goed sanitair. Soms kamperende schoolklassen, maar zeker een aanrader. Voor kids niks te doen, behoudens klein leuk zwembadje

Gereisd anders in juli 2007
2006

'L'Hippodrome is een kleine camping aan de rand van Sablé sur Sarthe. De camping is voorzien van twee nette toiletgebouwen met gehandicapten voorziening en babydouchecabines.(gratis)

Mooie ruime door groen afgebakende plaatsen allen met stroom (15A).

Bij de receptie kan met elke dag verse broodjes verkrijgen(op bestelling vooraf), ook hebben ze een klein assortiment levensmiddelen.

Op de camping is een zwembad , peuterbad, TV zaal, en speelterrein aanwezig. In Juli en Augustus is een gediplomeerd annimatie team aan wezig(deelname gratis)

In Sablé sur Sarthe zijn alle voorzieningen aanwezig zoals grote supermarkten,ziekenhuis,apotheek, enz.LPG tankstation.

Sablé sur Sarthe heeft een gezellig klein centrum met enkele winkeltjes, Ierse pub, koffiecafé en VVV.

Kortom een leuke camping in een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden in directe omgeving zoals Grotten, kastelen, kloosters,kerken. Op 40 km van circuit van Le Mans.

Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Hippodrome in Sablé-sur-Sarthe (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Hippodrome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.