Sablé-sur-Sarthe (Sarthe)

We hebben een aantal aanbieders voor Sablé-sur-Sarthe (Sarthe) voor je op een rij gezet:

Reviews over Sablé-sur-Sarthe (Sarthe)

Rustig, mooi, gr.pltsn, heel schoon mstl mooi weer

Ineke van de Pol,
    10-8-2017

Alles goed. Nog nooit eerder op zo'n goed verzorgde en schone camping geweest. Wij kamperen al vanaf 1974 in Frankrijk . Nu al voor de vijfde keer op deze camping, omdat geen één camping hieraan kan tippen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke franse gemeente(?)camping aan de rivier en aan de de

Kees,
    2-7-2007

Leuke franse gemeente(?)camping aan de rivier en aan de rand van de drafbaan.Tussen het dorp en de camping ligt een woonwijk. Ideaal voor vissers.Bijna geen NL.Vriendelijke receptie en goed sanitair. Soms kamperende schoolklassen, maar zeker een aanrader. Voor kids niks te doen, behoudens klein leuk zwembadje

Gereisd anders in juli 2007

'L'Hippodrome is een kleine camping aan de rand van Sablé

Matin Doldersum,
    2-9-2006

'L'Hippodrome is een kleine camping aan de rand van Sablé sur Sarthe. De camping is voorzien van twee nette toiletgebouwen met gehandicapten voorziening en babydouchecabines.(gratis)

Mooie ruime door groen afgebakende plaatsen allen met stroom (15A).

Bij de receptie kan met elke dag verse broodjes verkrijgen(op bestelling vooraf), ook hebben ze een klein assortiment levensmiddelen.

Op de camping is een zwembad , peuterbad, TV zaal, en speelterrein aanwezig. In Juli en Augustus is een gediplomeerd annimatie team aan wezig(deelname gratis)

In Sablé sur Sarthe zijn alle voorzieningen aanwezig zoals grote supermarkten,ziekenhuis,apotheek, enz.LPG tankstation.

Sablé sur Sarthe heeft een gezellig klein centrum met enkele winkeltjes, Ierse pub, koffiecafé en VVV.

Kortom een leuke camping in een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden in directe omgeving zoals Grotten, kastelen, kloosters,kerken. Op 40 km van circuit van Le Mans.

Gereisd familie in augustus 2006
Sablé-sur-Sarthe (Sarthe) scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews