Géén boekingskosten

Camping Les Plages de Loire (Glamping)

FrankrijkPays de la LoireRochefort sur Loire

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Plages de Loire (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

3 Reviews over Les Plages de Loire (Glamping)

• 8M. Boeije25-08-2014

Nette, rustige camping

Deze camping stond zelfs in het hoogseizoen niet vol. Wij hadden niet geboekt, maar de vriendelijke eigenaar liet ons op een kaart zien welke plaatsen vrij waren de komende twee weken en als we een plek gevonden hadden, moesten we het maar komen zeggen. We hadden een ruime plaats voor onze vouwwagen. Helaas regende het in de tweede nogal, maar het water bleef niet op de kampeerplaatsen staan. Geen wateroverlast dus. De eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam en het sanitair was, net zoals de rest van de camping, verzorgd en schoon. Het zwembad is niet op de camping, maar ligt er tegenover. Bij de receptie zijn gratis toegangskaartjes te krijgen. De rivier ,de Louet, is niet diep en met zijn zandstrandjes erg geschikt voor kinderen om in te spelen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8L. Puiman10-09-2013

prachtige ecolodge, rust, geen zwembad op camping

De ecolodge was prachtig. Schoon, nieuw, moderne badkamer, alles in lodge-stijl. Enorme koelkast, fijn bed, loungeset voor op de veranda. Hij stond onder een enorme eik, de veranda steeds in de schaduw. Weinig te doen verder. Enkele eerste benodigdheden bij de receptie maar geen campingwinkel. Niet druk ook al was het hoogseizoen; het was pas het tweede seizoen zo begrepen we. De bomen aan de zijkanten van de camping zijn lekker groot (prachtige volwassen bomen) maar verder zijn ze erg klein/struiken. De rivier (zijrivier Loire: le Louet) stond droog (plat liggend kon je onder). Het zwembad is niet op de camping, maar aan de overkant van de weg gemeentelijk zwembad, het was daar onnoemelijk druk, geen aanrader. Wifi bij terrasje receptie betaald (hotspot Orange), was veel gedoe, maar eenmaal online was bereik prima. Prachtige (natuur) omgeving. Uitstapje naar Angers aan te raden, mooie, typisch franse provinciestad. Chalonnes-sur-Loire leuk dorp met Super U, 10 minuten rijden ongeveer.

• 3hollen ar mor31-08-2013

Pas très "nature"...

Location d'un "cottage" (un mobile home) fin août 2013. Le mobile home est propre, bien conçu et suffisamment équipé. Par contre ne vous fiez pas trop aux images. Il y a beaucoup moins d'arbres que sur les photos. Beaucoup viennent d'être plantés. La piscine n'est pas dans le camping : c'est la piscine municipale, ouverte de 15h à 18h45 qui est en accès libre pour le camping. Le site internet du camping dit qu'elle est à 20m du camping, c'est plutôt 200 à vol d'oiseau. Il n'y a aucun jeu pour les enfants : même pas une balançoire. La photo avec le parc, le château et la structure au premier plan n'a pas été prise dans le camping... Et enfin, le camping est en bordure d'une route qui sert de circuit de vitesse aux gens du cru. L'arrière du mobile home est à environ 4m de cette route, seulement séparée par une haie. Les rideaux bougent à l'intérieur au passage d'une voiture, même fenêtre fermée... Bref, ce camping est bien loin de l'image écolo - nature paisible qu'il semble donner...

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar