Camping Les Plages de Loire (Glamping)

Camping Les Plages de Loire (Glamping)

6.3Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, Rochefort sur Loire

Op vakantie geweest naar Les Plages de Loire (Glamping)?

6.3Voldoende

• 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

3 reviews over Camping Les Plages de Loire (Glamping)

• 8M. Boeije25-08-2014

Nette, rustige camping

Deze camping stond zelfs in het hoogseizoen niet vol. Wij hadden niet geboekt, maar de vriendelijke eigenaar liet ons op een kaart zien welke plaatsen vrij waren de komende twee weken en als we een plek gevonden hadden, moesten we het maar komen zeggen. We hadden een ruime plaats voor onze vouwwagen. Helaas regende het in de tweede nogal, maar het water bleef niet op de kampeerplaatsen staan. Geen wateroverlast dus. De eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam en het sanitair was, net zoals de rest van de camping, verzorgd en schoon. Het zwembad is niet op de camping, maar ligt er tegenover. Bij de receptie zijn gratis toegangskaartjes te krijgen. De rivier ,de Louet, is niet diep en met zijn zandstrandjes erg geschikt voor kinderen om in te spelen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8L. Puiman10-09-2013

prachtige ecolodge, rust, geen zwembad op camping

De ecolodge was prachtig. Schoon, nieuw, moderne badkamer, alles in lodge-stijl. Enorme koelkast, fijn bed, loungeset voor op de veranda. Hij stond onder een enorme eik, de veranda steeds in de schaduw. Weinig te doen verder. Enkele eerste benodigdheden bij de receptie maar geen campingwinkel. Niet druk ook al was het hoogseizoen; het was pas het tweede seizoen zo begrepen we. De bomen aan de zijkanten van de camping zijn lekker groot (prachtige volwassen bomen) maar verder zijn ze erg klein/struiken. De rivier (zijrivier Loire: le Louet) stond droog (plat liggend kon je onder). Het zwembad is niet op de camping, maar aan de overkant van de weg gemeentelijk zwembad, het was daar onnoemelijk druk, geen aanrader. Wifi bij terrasje receptie betaald (hotspot Orange), was veel gedoe, maar eenmaal online was bereik prima. Prachtige (natuur) omgeving. Uitstapje naar Angers aan te raden, mooie, typisch franse provinciestad. Chalonnes-sur-Loire leuk dorp met Super U, 10 minuten rijden ongeveer.

Gereisd met partner in augustus 2013

Camping Les Plages de Loire (Glamping) info