Camping Eléovic

5 reviews over Camping Eléovic in het Nederlands

Nooit meer!

Vermeegen,
5-9-2017

Deze camping hebben wij op de valreep nog geboekt via touroperator. Bij aankomst in onze accommodatie werden we direct besprongen door vlooien. Wij zijn naar de receptie gegaan om dit te melden. Volgens de eigenaresse van de camping zaten er geen vlooien en nadat ik de vlooienbeten had laten zien zei mw dat ik deze in het gras had opgelopen. Eigenaresse stuurde een medewerkster naar de accommodatie om te gaan kijken en medewerkster nam al meteen een spuitbus tegen vlooien mee, heel raar als er geen vlooien zitten! Eigenaresse bleef volhouden dat er geen vlooien waren en gaf aan geen discussie te willen, zij zou ons geld terug geven en daarmee klaar, we kregen niet eens de kans om naar een oplossing te zoeken. 5 minuten nadat zij dit had gezegd had ze plots een accommodatie gevonden waar wij in konden dus dat hebben we aangepakt want om nou einde van de dag nog even naar Nederland te rijden zagen we ook niet zitten.Bij aankomst zag de accommodatie er vrij netjes uit, de badkamer was niet heel schoon maar goed de rest was prima. Die avond hoorde we wat geritsel in de keukenkastjes maar daar zijn we eigenlijk niet op ingegaan. De volgende dag zijn we een dag weg geweest en eind van de middag wilde ik het eten gaan voorbereiden en tot mijn verbazing zaten er in de pannen muizenkeutels en muizenpies, echt heel vies. Na verder onderzoek lagen er keutels door de hele keuken. Ik weer naar de receptie om aan te geven dat dit er lag zodat ze mij niet met schoonmaakkosten zouden opzadelen als we weg zouden gaan, ik had dus geen klacht maar wilde het onder de aandacht brengen! De eigenaresse nam mij dit niet in dank af en is ontzettend tegen mij uitgevallen. Ik was een leugenaar, een komediant en deed er alles aan om de camping zwart te maken en als ik het op internet zou willen zetten dan had ze wel een computer beschikbaar. Ik was totaal verbaasd omdat dit niet mijn insteek was en ik nog niet eens foto's had gemaakt als bewijs! Terug bij de accommodatie de touroperator gebeld en alles uitgelegd. Touroperator zei mij dat ze de camping zouden bellen omdat het misschien wel verkeerd was overgekomen vanwege een taalbarrière. De volgende dag werd ik door touroperator terug gebeld en het bleek dat de eigenaresse ook tegen touroperator ontzettend was uitgevallen, de eigenaresse wilde ons van de camping afzetten. Touroperator heeft hierop gezegd dat wanneer zij dit zou doen er geen zaken meer gedaan zouden worden met deze camping. Eigenaresse had gezegd dat wij mochten blijven als we de caravan maar spik en span zouden afleveren en dat wij haar ontzettend dankbaar mochten zijn dat zij ons op de camping liet verblijven,dat terwijl wij de caravan ook niet spik en span hadden aangetroffen. Wij voelde ons niet meer op ons gemak en hebben ons geld voor de resterende dagen terug gevraagd.Via touroperator hebben wij dit ook gekregen en zijn we de volgende dag naar huis gegaan. Touroperator heeft overigens aangeboden om een andere soortgelijke camping te zoeken maar dit kon even duren ivm hoogseizoen. Wij hadden ondertussen zo'n heimwee naar huis dat we liever onze vakantie wilde afbreken.

Touroperator heeft ons goed geholpen en vonden het heel sneu dat het zo is gelopen, bij aankomst in Nederland lag er een cadeaubon in de brievenbus.

Op de site staat aangegeven dat het een ruim opgezette camping is maar de caravans staan hutje mutje op elkaar. Onze caravan stond onder een boom waardoor ons hele terras inclusief meubilair onder de vogelpoep zat. Om de camping op te komen moesten we over een uitstekend deel heen rijden waar normaal het hek invalt bij sluiting waardoor de bodemplaat van de auto daar steeds overheen schuurde, ongeacht hoe zwaar de auto was.

De omgeving is heel mooi, strandje op loopafstand en supermarkten in de buurt.

De camping zelf is heel basis, zwembad niet al te groot maar prima om even af te koelen en dit zag er allemaal netjes uit.

Medewerkers van de camping waren erg vriendelijk zelfs na het gedoe met de eigenaresse.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping in prachtige omgeving

R.J. Veneboer,
12-8-2017

Rustige camping, nog niet veel bezocht door nederlanders.

Op de receptie wordt ook engels gesproken.

Om geding is schitterend als je een zee liefhebber bent.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie familiecamping direct aan zee

Jessica,
15-7-2017

Eleovic is een mooie kleine camping met prachtig uitzicht op zee. Voor kleine kinderen is het een perfecte plek: camping is overzichtelijk genoeg om zelf op pad te gaan naar de speeltuin en schelpen en krabbetjes te zoeken op het strand (250 meter afstand). De plekken met zeezicht zijn meestal erg ruim. Zwembad is niet al te groot, maar prima om op te frissen en voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

Tineke
11-8-2016

Het personeel was erg vriendelijk en de omgeving is prachtig. Wij vonden de plaats te klein. We hadden een caravan met voortent en een tentje voor 2 kinderen. Om te zitten hadden we slecht een strookje van 1 meter. Het uitzicht was wel fantastisch (zeezicht)! Het zwembad is niet groot en jongens mogen niet met een boxershort zwemmen. Barbecuën met kooltjes is niet toegestaan (ook niet met een Weber). Wij hebben daar een electrische moeten kopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie camping

staal-drost
7-7-2013

Redelijk ruime plaatsen, veel met uitzicht op zee, plaatsen met schaduw en zon. Sanitair is mooi schoon en modern. Speelgelegenheid voor kinderen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De internet verbinding is erg traag. Het strand nog geen 100 meter lopen, wel klein bij vloed, maar genoeg te ontdekken tussen de rotsen.

Gereisd met partner in januari 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eléovic in Préfailles (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eléovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.