Camping Le Patisseau

8.3Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Pornic (Loire Atlantique)

8.3Fantastisch

362 reviews over Camping Le Patisseau

• 2019
    8Janneke Harteminj22-08-2019

Fijne relaxte vakantie

We hebben een prima verblijf gehad. Het enige minpuntje was de langs rijdende auto ‘ s tussen 23 en 7 uur en de mensen die ook s’nachts nog luid pratend buiten zaten of op de camping rond liepen.

• 9Karina11-08-2019

Vakantie zomer 2019

Zeer nette camping voorzien van alle faciliteiten die je nodig hebt. Sanitair mooi ruim en schoon. Bar was prima. Restaurant nodigde niet uit om te gaan eten, te weinig sfeer en beperkte kaart.

• 7itsmejs11-08-2019

redelijk tevreden

nette camping met als pluspunten nette sanitair, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed onderhouden, bus service naar stad en strand. Onvoldoende is weinig elektrische aansluitingen (grote afstand), geluidsoverlast van naastliggende camping. Mooie omgeving, veel te zien

• 4Eetgelegenheden

• 10Pieter Olinga en Angelique Medema08-08-2019

Topvakantie en gezellige camping met superzwembad

Wij hebben een geweldige vakantie gehad!! Komen zeker nog een keer terug! Topservice van de medewerkers!

• 9Eetgelegenheden

• 8Lambertus28-07-2019

Denissen

Hele fijne rustige camping. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd in juli 2019

• 2018
    8Pauline20-09-2018

Leuke camping! Zwembadwater buiten mag wat warmer. Verder geen opmerkingen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2018

• 7Mireille03-09-2018

Veel lawaai, de eerste nacht waren er gewoon mensen aan t schreeuwen. Een gezellig samenzijn waar wij ook van meegenieten. ( 3 uur s nachts) Later in de week ook soortgelijk lawaai ervaren, dat was jammer. Wc ook niet erg schoon . Zat ontlasting tot aan de bril en op de bril. (Achterkant bril) de volgende dag zat de ontlasting nog steeds totaan de bril op de bril niet meer. Erg vies!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2018

• 8Nele B26-08-2018

Goed verblijf

Ons gezin telt 2 kids (4,5 jaar en 10 maanden). De camping is kindvriendelijk met veel faciliteiten. Voor hele kleintjes te blijven entertainen is soms wat moeilijker. De kidsclub had veel bijval bij onze dochter. Babousso mocht iets meer aanwezig zijn ;) Dichtbij de camping (5 min met de auto) is een Intermarché. Wij hebben voornamelijk zelf gekookt in onze chalet. Het restaurant hebben we niet echt bezocht, tenzij voor pizza (die trouwens lekker was en goed prijs/kwal). De chalet zelf was in orde. Iets meer plaats in de slaapkamer was wel welkom. De matras was geheel versleten, dit ten koste van degelijke nachtrusten. Ik zou aanraden die te vervangen. Onze kussens hadden we gelukkig zelf mee. Het stapelbed was een schot in de roos bij onze dochter. Een aantal nachten was er veel lawaai komende van de feestjes op de camping. Hevige muziek tot na middernacht. Geen probleem op zich, maar de decibels mochten net iets minder. Al bij al een degelijke camping, goede hygiene, vriendelijk personeel en toffe monitoren bij de kids club. Heel mooie streek ook, te verkennen al wandelend, met de fiets of auto.

Gereisd in augustus 2018

• 7Monique20-08-2018

Prima, maar voor ons persoonlijk niet nog een keer

Een aantal dagen verbleven op Le Patisseau in Pornic. Een gezellige camping, wat kleiner gedeelte voor tenten/caravans en veel huisjes. Leuke zwembaden, aardig personeel, netjes, schoon. Een echte Franse camping, op het moment dat wij er waren (half augustus) waren er weinig Nederlanders. Dit was voor onze zoon van 8 niet zo leuk ivm het maken van vriendjes. Vanaf een uur of 12:00 staan de bbq's overal aan en dat gaat door tot laat in de avond. Heel handig dat je gratis met de bus naar Pornic kan, voor de camping opstappen. Wij vonden de camping wel een beetje een "tokkie camping", wat bijzondere Franse gasten. 's Avonds vaak lawaai (ook vanuit de buurt) en niet altijd een prettige sfeer.

Elyanne, Directrice, 29-08-2018

Hoi, bedankt voor jullie beoordeling !

Het is inderdaad in augustus meer Frans dans Nederlands. (Dat is overal in deze streek)
    Mochten jullie nog een keer willen komen, dan kun je beter in Juli komen! : )

Ik hoop dat jullie al met al toch een leuke vakantie hebben gehad !

Groetjes Elyanne

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Diederick19-08-2018

Erg fijne camping om te verblijven, prachtig zwembad met leuke glijbanen. Erg schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel. Enig minpunt is de muziek elke avond tot 00.00 uur van aangrenzende camping cherie

Gereisd in augustus 2018

Camping Le Patisseau info