Camping Le Patisseau

8,1

• Sfeer in stad8,7
  • Activiteiten8,7

40 reviews over Camping Le Patisseau in het Nederlands

Leuke camping! Zwembadwater buiten mag wat warmer

Pauline
20-9-2018

Leuke camping! Zwembadwater buiten mag wat warmer. Verder geen opmerkingen

Gereisd Anders in september 2018

Veel lawaai, de eerste nacht waren er gewoon mensen aan t

Mireille
3-9-2018

Veel lawaai, de eerste nacht waren er gewoon mensen aan t schreeuwen. Een gezellig samenzijn waar wij ook van meegenieten. ( 3 uur s nachts) Later in de week ook soortgelijk lawaai ervaren, dat was jammer. Wc ook niet erg schoon . Zat ontlasting tot aan de bril en op de bril. (Achterkant bril) de volgende dag zat de ontlasting nog steeds totaan de bril op de bril niet meer. Erg vies!

Gereisd Anders in september 2018

Goed verblijf

Nele B
26-8-2018

Ons gezin telt 2 kids (4,5 jaar en 10 maanden). De camping is kindvriendelijk met veel faciliteiten. Voor hele kleintjes te blijven entertainen is soms wat moeilijker. De kidsclub had veel bijval bij onze dochter. Babousso mocht iets meer aanwezig zijn ;) Dichtbij de camping (5 min met de auto) is een Intermarché. Wij hebben voornamelijk zelf gekookt in onze chalet. Het restaurant hebben we niet echt bezocht, tenzij voor pizza (die trouwens lekker was en goed prijs/kwal). De chalet zelf was in orde. Iets meer plaats in de slaapkamer was wel welkom. De matras was geheel versleten, dit ten koste van degelijke nachtrusten. Ik zou aanraden die te vervangen. Onze kussens hadden we gelukkig zelf mee. Het stapelbed was een schot in de roos bij onze dochter. Een aantal nachten was er veel lawaai komende van de feestjes op de camping. Hevige muziek tot na middernacht. Geen probleem op zich, maar de decibels mochten net iets minder. Al bij al een degelijke camping, goede hygiene, vriendelijk personeel en toffe monitoren bij de kids club. Heel mooie streek ook, te verkennen al wandelend, met de fiets of auto.

ACSI Eurocampings

Prima, maar voor ons persoonlijk niet nog een keer

Monique
20-8-2018

Een aantal dagen verbleven op Le Patisseau in Pornic. Een gezellige camping, wat kleiner gedeelte voor tenten/caravans en veel huisjes. Leuke zwembaden, aardig personeel, netjes, schoon. Een echte Franse camping, op het moment dat wij er waren (half augustus) waren er weinig Nederlanders. Dit was voor onze zoon van 8 niet zo leuk ivm het maken van vriendjes. Vanaf een uur of 12:00 staan de bbq's overal aan en dat gaat door tot laat in de avond. Heel handig dat je gratis met de bus naar Pornic kan, voor de camping opstappen. Wij vonden de camping wel een beetje een "tokkie camping", wat bijzondere Franse gasten. 's Avonds vaak lawaai (ook vanuit de buurt) en niet altijd een prettige sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Diederick
19-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Erg fijne camping om te verblijven, prachtig zwembad met

Diederick
19-8-2018

Erg fijne camping om te verblijven, prachtig zwembad met leuke glijbanen. Erg schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel. Enig minpunt is de muziek elke avond tot 00.00 uur van aangrenzende camping cherie

Caroline
18-8-2018
Elyanne, Directrice, 7-2-2019

Bonjour

Je viens de voir votre avis.

Nous avons fait au mieux pour vous trouver un emplacement en face des sanitaires comme demandés. Vous avez fait la réservation fin juillet pour début août. (il faut savoir qu'août c'est le mois le plus chargé)

Si vous avez des demandes spécifiques comme ça, je vous conseil de réserver plus tôt.

Mais maintenant que vous connaissez le camping, vous pouvez choisir votre emplacement : )

Je vous souhaite une bonne journée

Cordialement Elyanne

Sabine
17-8-2018

Prima vakantiebestemming

Jannet Maas
17-8-2018

Ondanks vermelding van formaat tent bij reservering, klein veld voor onze tent. Ook een aflopend veld is minder prettig. WC papier vaak op bij dames zowel ochtend, middag en avond.

Heerlijke vakantie!

Karen
8-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De caravan was vrij nieuw en erg netjes. Omdat het warm was hebben we wel wat uurtjes aan het zwembad doorgebracht. Kids hebben zich daar prima vermaakt
De “avond animatie” in de bar was vooral in het Frans maar men deed erg hun best om ons ook te betrekken. De enthousiaste badmeester heeft de harten van de kinderen ook daar gestolen. ‘S avonds is het rustig op de camping. Jammer dat er geen echt winkeltje is. Supermarkt zit gelukkig op 5 min rijden. Het dorpje Pornic is erg leuk.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Patisseau in Pornic (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Patisseau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.