Camping La Boutinardièresterstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Pornic (Loire Atlantique)

8.4Fantastisch

1153 reviews over Camping La Boutinardière

• 2019
    8Fam Baan13-08-2019

Mooie zomervakantie

Mooie camping met een heerlijk zwembad. Jammer dat het medewerkers team ons vrijwel iedere nacht even wakker heeft gehouden. Zij verbleven vlak achter ons en maakten s nacht tussen 0.00 en 3.00 u veel geluid. Persoonlijk verder wel vriendelijk en behulpzaam. Prima campingplek. Jammer dat bij ons in de buurt alleen een klein toiletgebouw was. Op het andere deel van de camping is wel een groot en mooi toiletgebouw.

• 8Thijn08-08-2019

Prima vakantie met redelijke prijs / kwaliteit verhouding.

• 6Eetgelegenheden

• 9NZeegers06-08-2019

Enkele tegenvallers, maar vooral veel pluspunten!

Mooie camping, met goed verzorgde faciliteiten. Mooi zwembad ideaal voor kinderen binnen en buiten. Mooie binnenspeeltuin en grote buitenspeeltuin, kinderclub en animatie. Enige nadeel is dat er enkel Frans wordt gesproken. Meedoen met het animatieteam is daarom voor niet Franstalige kindjes erg moeilijk, jammer! Wij zaten in de nieuwe Villa Familia, dat er heel luxe uitziet en aanvoelt. De huisjes zijn leuk opgezet en de jacuzzi's in de tuin zijn fantastisch. De tuin is tevens omheind, waardoor onze zoon van 1,5 lekker kon vertoeven zonder dat hij weg kon uit de tuin. Groot nadeel is dat er boven de villa's (dus op het dak) een voetbalveld is gemaakt voor de bovenliggende maisonnette woningen. Hier hebben we veel last van gehad. De vier huisjes samen huren met vrienden is fantastisch, je hebt dan tevens een gemeenschappelijke grote keuken incl wasmachine. Bij losse verhuur, was iets meer privacy op de terrassen gewenst.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Nicole06-08-2019

Mooie camping, alles aanwezig, ideaal voor kindere

Mooie camping, met goed verzorgde faciliteiten en veel te doen. uitgebreid zwembad ideaal voor kinderen binnen en buiten. Mooie binnenspeeltuin en grote buiten speeltuin, kinderclub en animatie. Enige nadeel is dat er enkel Frans wordt gesproken. Meedoen met het animatieteam is daarom voor niet Franstalige kindjes erg moeilijk, jammer! Wij zaten in de nieuwe Villa Familia, dat er heel luxe uitziet en aanvoelt. De huisjes zijn leuk opgezet en de jacuzzi's in de tuin zijn fantastisch. De tuin is tevens omheind, waardoor onze zoon van 1,5 lekker kon vertoeven zonder dat hij weg kon uit de tuin. Groot nadeel is dat er boven de villa's (dus op het dak) een voetbalveld is gemaakt voor de bovenliggende maisonnette woningen. Hierdoor is er veel overlast en door kwajongens streken zijn we zelfs een avond bekogeld met stenen in de tuin. Dit was een flinke tegenvaller, maar er werd door de camping goed op geanticipeerd met waarschuwingen waardoor het gelukkig eenmalig was. Toch hebben we behoorlijk wat overlast gehad van het veldje boven de villa's. Je kunt de villa's huren als 1 geheel. Met vrienden of familie, dat is echt fantastisch, want je kunt dan tevens gebruik maken van de gemeenschappelijke keuken, met wasmachine en groot terras. En dan deel je de tuin en jacuzzi's met je eigen familie of vrienden. Wij hadden 1 villa los geboekt en als alle andere huisjes vol zitten is het best 'op elkaar' en heb je weinig privacy. Al bij al hebben we een leuke vakantie gehad met wat tegenvallers maar vooral veel plus punten.

• 8Nicole06-08-2019

Mooie camping, alles aanwezig, ideaal voor kindere

• 9Jan04-08-2019

Een perfecte camping in Pornic

Leuke, rustige camping. Mooie omgeving: alles is dichtbij wat je nodig hebt in een vakantie.

• 9Jan04-08-2019

Een perfecte camping in Pornic

• 9Astrid Holweg04-08-2019

Geweldig!

Een relaxte camping met een geweldig zwembad

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Etienne04-08-2019

Animatie te Frans georiënteerd, en had naar mijn mening iets minder gemogen en meer op andere nationaliteiten.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Etienne04-08-2019

• 8Staat v/h sanitair

4 tips over Camping La Boutinardière

• Ayleen , 26-07-2019

Eb vloed verschil kan 5 meter zijn! In de haven van pornic dragen de zandbedden de bootjes bij eb. Opletten bij zwemmen op sommige stranden. Je kan ingesloten worden doordat t vloed wordt.

• Ayleen , 26-07-2019

Bezoekje aan Saint-nazaire, de haven met zijn cruiseschepen in aanbouw. Strandje bezoeken tegenover de haven: vanuit de stad gezien ,de grote brug over, direct 1e afslag nemen, op t strand ligt een megagrote (50m?) zeeslang in skeletvorm. Bij vloed "drijft" hij, bij eb zie je heel t skelet.

• Ayleen , 26-07-2019

Fietsen meenemen/huren. Fietsen langs de kust.

2 vragen over Camping La Boutinardière

• Mirjam van der Starre, 19-08-2018

hond op strand

Mogen er honden op het strand komen? bvd Mirjam

• Ingrid, 05-06-2017

sanitair

ik zag net de fotos van het sanitair uit 2010. nu is mijn vraag, is dat in de tussentijd vervangen en hebben de toiletten wc brillen ?

groetjes Ingrid

Camping La Boutinardière info