Camping La Boutinardière (+ chalets)

Camping La Boutinardière (+ chalets)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Boutinardière (+ chalets) voor je op een rij gezet:

49 reviews over Camping La Boutinardière (+ chalets) in het Nederlands

Damien,
18-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Compacte camping met variëteit aan verblijfplaatsen. Ideaal voor jonge gezinnen. Voldoende ligplaatsen bij zwembad, Verzorgd restaurant.

Super camping

Chawieke,
13-8-2018

Leuke camping, goede ligging, heel goed sanitair, prima faciliteiten op de camping zelf, leuke omgeving. Wel Frans georiënteerd.

Fijne camping

Elisa Pasveer,
8-8-2018

Fijne camping, mooie en verzorgde facilititeiten. Vriendelijke personeel. Kinderen vonden het zwembad geweldig. We hadden een ruime kampeerplek die zowel zon als schaduw had. Mooi sanitair. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Top camping

Corne,
25-7-2018

Mooie camping, vriendelijk personeel. Prachtig buiten en binnen zwembad. De camping heeft een mooi toiletgebouw dat goed wordt schoongemaakt.

Gereisd anders in juli 2018

Mooie niet te grote camping.

A,
12-5-2018

Strand ..mooie dorpjes...lekker eten...

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Super

Annerie,
24-2-2018

Fijne vakantie gehad in nieuwe accomodaties. Leuk, netjes, voorzien van alle benodigde inrichting dichtbij de zee en de faciliteiten op de camping.

Gereisd anders in februari 2018

Omdat het kan

LL,
23-2-2018

Goed naar het echt voor jongeren zoals geadverteerd

Gereisd anders in februari 2018

Super camping

Danielle,
13-11-2017

We huurde een keywest accommodatie. Prima bevallen. Ruime badkamer en douche groot. Netjes schoon. Op de camping is alles wat een kind zich wenst. Onze zoon is zeven jaar. Speeltuin net nieuw. Binnen speeltuin niet groot maar fijn om even de energie kwijt te kunnen. Binnen en buitenzwembad beide met glijbanen. Top en heel fijn dat het verwarmd is op een mindere dag want het weer kan daar nogal verschillen kun je heerlijk zwemmen. Pornic mooi centrum. Genoeg in de omgeving te doen qua uitstapjes. Dierentuin, aquarium erg leuk. Zwembad is wel druk in de middag. Strand dichtbij. Wel waterschoenen mee liggen wat keien in het water. Enige kleine nadeel weinig nederlanders maar verder een super camping wij gaan volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtig, netjes

Anita
24-8-2016

Mooie verzorgde camping. Wij zaten in een luxe mobilhome Keywest. Ruim en schoon.

Het zwembad is fantastisch voor kinderen, veel glijbanen. Onze zoon was ook veel te vinden op het sportveld en vond daar goed aansluiting bij de Franse kinderen. Restaurant was prima, niet veel keuze maar redelijke prijzen.

WiFi kon je bijkopen voor €15 per week, maar was erg slecht. Maar dat was volgens ons dan ook de enige tegenvaller van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Boutinardière (+ chalets) in Pornic (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Boutinardière (+ chalets) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.