Camping La Boutinardière (+ chalets)

Camping La Boutinardière (+ chalets)
8,3

44 reviews over Camping La Boutinardière (+ chalets) in het Nederlands

Mooie niet te grote camping.

A, 12-5-2018

Strand ..mooie dorpjes...lekker eten...

Super

Annerie, 24-2-2018

Fijne vakantie gehad in nieuwe accomodaties. Leuk, netjes, voorzien van alle benodigde inrichting dichtbij de zee en de faciliteiten op de camping.

Omdat het kan

LL, 23-2-2018

Goed naar het echt voor jongeren zoals geadverteerd

Super camping

Danielle, 13-11-2017

We huurde een keywest accommodatie. Prima bevallen. Ruime badkamer en douche groot. Netjes schoon. Op de camping is alles wat een kind zich wenst. Onze zoon is zeven jaar. Speeltuin net nieuw. Binnen speeltuin niet groot maar fijn om even de energie kwijt te kunnen. Binnen en buitenzwembad beide met glijbanen. Top en heel fijn dat het verwarmd is op een mindere dag want het weer kan daar nogal verschillen kun je heerlijk zwemmen. Pornic mooi centrum. Genoeg in de omgeving te doen qua uitstapjes. Dierentuin, aquarium erg leuk. Zwembad is wel druk in de middag. Strand dichtbij. Wel waterschoenen mee liggen wat keien in het water. Enige kleine nadeel weinig nederlanders maar verder een super camping wij gaan volgend jaar weer.

Prachtig, netjes

Anita, 24-8-2016

Mooie verzorgde camping. Wij zaten in een luxe mobilhome Keywest. Ruim en schoon.

Het zwembad is fantastisch voor kinderen, veel glijbanen. Onze zoon was ook veel te vinden op het sportveld en vond daar goed aansluiting bij de Franse kinderen. Restaurant was prima, niet veel keuze maar redelijke prijzen.

WiFi kon je bijkopen voor €15 per week, maar was erg slecht. Maar dat was volgens ons dan ook de enige tegenvaller van de camping.

Mooie kindvriendelijke camping

Thamar Steverink, 1-8-2016

Wij zaten in een chalet, mooi ruim opgezet, schoon.

Camping is van alle gemakken voorzien, gezellig terras, prima restaurant. Strand is op loopafstand, leuk om ook met eb daar naar toe te gaan.

Campingwinkel is vooral goed voor het brood in de ochtend. Grote supermarkt op 5 min. Rijden.

Ze organiseren veel activiteiten, wel in het Frans, maar doen hun best om je erbij te betrekken.

Zwembad was geweldig voor onze jongens van 3 en 7.

voor herhaling vatbaar

Jack Frederiks, 5-9-2015

We zijn niet in een chalet geweest maar in de eigen caravan. We hadden een prima plek. Dichtbij de toilet- en doucheruimtes die zeer goed geoutilleerd waren. Een ruime plek met stromend water en electriciteit. We hadden in de periode dat wij daar vertoefd hebben ook uitstekend weer en de twee dagen die iets minder waren, hebben we benut voor culturele uitstapjes naar Nantes, Planet sauvage, Pornic etc. De vakantie is ons uitstekend bevallen en met name de autochtone bevolking was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ook de mensen op de camping verdienen alle lof en als het aan de kleinkinderen lag gaan we het volgend jaar weer naar Pornic.

Mooie camping in rustige omgeving

Natasja Derkx, 27-7-2014

Wij huurden een mobiel home voor 2 weken. De accomodatie was zeer schoon, nieuw en van alle gemakken voorzien. Voor ons prima gelegen ten opzichte van het zwembad en strand. In het restaurant op de camping kan men pizza's en frietjes afhalen, prima prijs kwaliteit verhouding. Bijzonder vriendelijk personeel; receptie, restaurant, supermarkt op de camping. In de omgeving is niet heel veel te beleven, wel is het een aanrader om via het strand naar het leuke en gezellige dorpje La Bernerie en Retz te lopen (2,5 km). Er zijn voldoende grote supermarkten per auto bereikbaar. Kortom, hele fijne overzichtelijke camping met voldoende privacy en fijne rustige omgeving.

fijne camping

josée, 16-1-2012

Wij zijn op deze camping eind augustus 2011 geweest, alles was prima verzorgd. Een nederlandse receptionniste was aanwezig, die ons goed informeerde over de camping en omgeving. Haar 2 collega's spraken vloeiend engels. Groot mooi zwembad, wordt goed gecontrolleerd met de armbandjes, wat wij trouwens niet erg vonden. De kinderen hebben zich goed vermaakt, vaak op het multisportterrein of in de speeltuin. Strand op loopafstand, lekker beschut door de rotsen erachter, erg mooie omgeving, veel mogelijkheden om te wandelen. Het sanitaire was erg schoon, volgens ons was alles net vernieuwd, wastafels, wc's, etc... De dames kwamen vaak langs met hun golfkarretjes om weer schoon te maken. Restaurant was goed, snel bediend, beetje moeilijk met vertalen, maar ja, we waren toch in Frankrijk!!!

Netjes en veel activiteiten

Dirk, 29-7-2011

Elke avond activiteiten van het Animator team, vriendelijke staff en een mooi zwembad met binnen en buitenbad! Meerdere glijbanen en bubbelbaden.

Verder kun je fietsen huren en achter de balie is een Nederlandse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Boutinardière (+ chalets) in Pornic (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Boutinardière (+ chalets) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Boutinardière (+ chalets) scoort een 8.26 uit 10 op basis van 363 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: