Camping Capfun La Madraguesterstersterster

7.8Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Pornic (Loire Atlantique)

7.8Goed

• 7.1Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Madrague voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

59 reviews over Camping Capfun La Madrague

• 9Wendy14-08-2019

Voor gezinnen met kinderen < 12 jaar zeer geschikt

Voor gezinnen met kinderen < 12 jaar zeer geschikt! Een aanrader! Buiten de camping weinig te beleven. Plaatsje Pornic is erg leuk (met de auto naartoe). Zwembad 1.10 diep (handig), glijbanen super leuk, strand fantastisch (wel een steile/enge trap!). Helder water en lekker krabben zoeken.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam estié05-08-2019

Fantastische locatie aan zee!!

Camping ligt op zo’n mooie plek😍 en een ge-wel-dig animatie team!! Met nl Noa erin wat voor onze kids echt super was. Elke avond werd er iets georganiseerd van lasergamen in het bos tot schuimparty, glowdisco, grote goede shows! Kortom top! Iedereen was even vriendelijk! Waren meer Fransen dan nl op de camping maar daarom ga je naar Frankrijk toch? De Fransen waren ook erg leuk trouwens! Als ik één minpuntje moet opnoemen is dat misschien het eetgedeelte wat aangepast kan worden! Op zo’n prachtige plek als dit Zou dat makkelijk kunnen! (Nu is alles ineen grote tent) wij zaten trouwens in een mobile home dus weet niks van sanitair af, wij liepen naar ons huisje om te plassen was heel dichtbij nl) nog een voordeel dat het een kleine camping is dis super met onze kleintjes! naar Pornic lopen is wel erg ver met kids maar met de auto ben je er zo! WoW wat een geweldig stadje als dat is!!!!! Ik baal gewoon dat ik weer thuis ben😭

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3Wij11-07-2019

Teleurstellend

Kleine plaatsen (gemiddeld 70 M2) waar je je kampeermiddel én auto op kwijt moet. Animatie alleen in het Frans. Sanitair sterk verouderd, wordt wel schoongemaakt. Douches zijn ontzettend klein en de afvoer kan het niet aan bij volledige bezetting van de douches. Helaas sta je dan in andermans sop met je voeten. Afwaswater is zo lauw dat je eigenlijk niet fatsoenlijk schoon kunt maken. Onze conclusie is dat het enige voordeel van deze camping de ligging aan zee is. Nog nooit zo'n slechte camping gehad in meer dan 20 jaar kamperen. En nog duur betaald ook. Echt een teleurstelling en zijn dan ook eerder vertrokken dan gepland.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    6de Vries06-08-2018

Redelijk, maar de volgende keer een andere camping

De camping ligt prachtig en voor de kinderen was het heerlijk om 's ochtends krabbetjes te gaan vangen bij de rotsen. Wij waren met de tent en persoonlijk schrok ik van de kleine slecht onderhouden sta-plekken. Overal stenen en grotere kuilen en het loopt schuin af. Bijna iedereen zet ook nog eens zijn auto bij de tent, dus lekker proppen. Aan de animatie heb je als kind (en volwassene) niet veel veel; alles in het Frans. Heel armoedig vond ik dat het sanitair NIET gescheiden is en er GEEN brillen op de wc's zitten... Ze deden hun best om het schoon te houden, maar ik vind het smerig, vooral met kleine kinderen. Het zwembad is ondiep, loopt tot je middel. Heerlijk om in af te koelen, maar heel druk. Het water oogt troebel en ben benieuwd naar de kwaliteit hiervan.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7derudder03-08-2018

Prachtige ligging en zicht op zee

De ligging van de camping is prachtig bovenaan een klif. Met twee baaien die via een poortje met code bereikbaar is. Het strandje is rustig. Pootje baden mogelijk, wel veel rotsen. We verbleven slechts 2 nachten. Veel te beleven in de omstreek, op een niet te verre afstand. Een wandelpad die loopt langs de camping en zee loopt tot in pornic 5 km zaalig. Zwembad aan de kleine kant en was koud door een eerdere stroomstoring. Overdekt zwembad is aan de andere kant van straat. Sanitair 1 verouderde wat mag worden vernieuwd worden, klein en putjesgeur. Andere is ruimer en vernieuwd. Wij waren met caravan, kleine plaatsen, er zijn ook grotere. Wij zouden niet voortent en auto kwijtgeraken op de toegewezen plaats.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2017
    4Hendriks11-10-2017

Bedwantsen en slechte service

Begin augustus hebben wij een week op deze camping gezeten. De camping is gelegen op een prachtige locatie met een mooi overdekt zwembad maar dat zijn dan ook gelijk alle positieve punten. Het restaurant en de service van het restaurant zijn verschrikkelijk.

Op de ochtend van ons vertrek (in de ochtend om 06.00 uur) constateerden wij meerdere bedwantsen in ons bed. Dit verklaarde ook gelijk de jeuk die wij in de loop van de week gekregen hadden. Mijn partner en ik hadden honderden beten over ons hele lichaam! Omdat de receptie zo vroeg nog niet open was hebben we hier bij thuiskomst gelijk melding van gemaakt. Maar de reactie vanuit de camping was tenenkrommend!!Het was onze eigen schuld, we hadden het eerder moeten melden en ze konden ons nergens mee helpen/ tegemoet komen!

Wij hebben thuis onze auto moeten laten reinigen, spullen moeten weggooien, speciaal bedrijf ingeschakeld om te kijken of we de bedwantsen niet mee hadden genomen (kostenpost €750,-)

Nee voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Fozzy09-09-2017

bijzondere plek, matige camping

De camping lag aan de kust wat eigenlijk best bijzonder is. Fantastisch uitzicht. Maar de opbouw van de camping vonden wij onverzorgd. De activiteiten werden in een grote tent georganiseerd. Deze diende ook als restaurant en als bar. Mobilhome plaatsen waren stonden dicht op elkaar. Zwembad was voldoende Prijs kwaliteit vonden wij onvoldoende

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7fam. Geertsema28-08-2017

Prima camping

De camping ligt erg dicht bij zee met hele mooie baaien. Voor de rest, animatie voor onze kinderen minimaal. Zwembad prima maar niet erg groot. Sanitair prima, mag nog wel wat netter en hygienischer. Prima camping.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6gibmo21-08-2017

Tikje overschatte camping

Vermoedelijk ooit een gemoedelijke familiecamping, nu overgenomen door een grote Franse vakantieketen en dus grotendeels volgeplempt met de bekende plastic chalets om maximaal rendement te behalen. Sommige met slechts een meter tussenruimte tussen de terrassen.

Het restaurant is sfeerloos (gigantische plastic partytent) en de baguettes die er verkocht worden zijn nog slechter dan degenen die je in Nederland in de supermarkt koopt. De vrije campingplaatsen liggen in de zon en dus redelijk onbeschut. Dus overdag brand je van 's ochtends tot 's avonds laat weg. Wel een verkoelende avondbries overigens.

Wij hadden zelf een pipowagen geboekt en die was in orde. Wel wat krap voor 4 personen en de vaste bank aan de eettafel was zeker 20 cm te laag zodat hij feitelijk onbruikbaar was om aan te zitten.

De camping is super gelegen, prachtig uitzicht en diverse leuke baaitjes. Om Pornic te bezoeken heb je een fiets of auto nodig, want het centrum ligt net wat te verweg,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Carlo11-08-2017

Beter dan we verwachtte.

Pluspunten; Vriendelijk personeel, het huisje was brandschoon, mooie ligging van de camping. Minpunten; "restaurant" is niet bijzonder.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

4 tips over Camping Capfun La Madrague

• Arjola Ketting, 26-08-2012

Ga eens naar het strand bij La Baule, op 40 min rijden. Mooie, brede zandstranden, winkeltjes en terrasjes en leuke haven in de buurt.

• lianda , 04-09-2012

Aanrader is het strandrestaurantje even verderop (10 mn lopen) aan plage Le Portmain, Le Papagayo.

• Mariska, 25-07-2012

Vooral strand portmain vonden we erg mooi.

7 vragen over Camping Capfun La Madrague

• Piet, 13-05-2017

Aankomsttijd en inventaris

Weet iemand wat de precieze tijd is dat je de stacaravans in mag? De keuken inventaris hoe uitgebreid is deze?

• Marc, 08-01-2017

Hondje

Zijn er mensen geweest met een hondje

• Martin, 14-11-2016

plattegrond

Weet iemand of er een plattegrond van deze camping beschikbaar is,waar kan ik deze vinden?

J. Boersma, 31-05-2017

We hebben met de camping gebeld en er was geen plattegrond van de camping.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig