Camping Parc du Guibel (caravan)

Camping Parc du Guibel (caravan)
5,6

2 tips over Camping Parc du Guibel (caravan)

H.B. uit Amsterdam, 13-8-2014

►Vermijdt het grote sanitaire gebouw in het 2e campinggedeelte.

►voor ons was 8 dagen voldoende genieten om weer verder te kijken...

►Fietsen is er erg fijn

►Als de sanitaire voorzieningen en campingrestaurant een welkome upgrade krijgen, dan kan dit een *****camping worden!

►Adventure Parc-toeristentreintje-stadjePiriac-vestingstadje Guerande- zoutpannenlandschap (Zeezoutmuseum)- zee-aquarium in haven Le Croissic, en het mooie rustig mondaine strand van La Baule (geen massatoerisme).

michele, 1-8-2013
Qua omgeving kun je dichtbij leuke uitstapjes maken, het dichtbijzijde plaatsje Piriac is erg gezellig maar bv. Guerande of Le Croisic zijn leuk om naartoe te gaan en voor het strand is La Baule het mooist. Strand van Piriac is ook prima, wel hiervoor de auto of fiets nodig.