Camping Parc du Guibel (caravan)

Camping Parc du Guibel (caravan)
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Parc du Guibel (caravan) voor je op een rij gezet:

16 reviews over Camping Parc du Guibel (caravan) in het Nederlands

Alles met de Franse slag

Pijnenburg
20-9-2016

de caravan was niet goed schoongemaakt. Vieze aanslag in het toilet en een keuken die plakte. Verder was de knop van het gasfornuis kapot.

Ook hadden wij de lakens en dekens van de camping.Vieze oude pillige dekens.

De bedden zelf lagen goed. De loopruimte tussen de bedden was 40cm erg krap.De leefruimte in de caravan en terras was voldoende. Verder was de camping qua animatie prima. Zeer slechte WiFi. En qua onderhoud niet echt goed bij gehouden. Alles zag er verouderd uit. Het eten was goed van smaak maar de kantine zelf was niet echt uitnodigend.het personeel was wel vriendelijk al hadden ze niet altijd even veel haast om problemen op te lossen. Wij hadden de pech muizen in het plafond te hebben. Gelukkig bleef het bij gescharrel en geknaag 's nachts in het plafond en kwamen ze niet in de leefruimtes. Het duurde 10 dagen eer er gif werd geplaatst waar we meerdere keren bij de receptie om hebben moeten vragen.Jammer dat ze onze klacht niet sneller oppikten.

Camping viel tegen

Egbert
2-8-2016

De camping is niet wat je ervan verwacht voor de prijs die je ervoor betaalt.

De animatie is erg summier en alleen in het frans. Ook de staat van de camping is niet zo goed. De jeu de boules banen zijn schots en scheef. 's avonds is er wel wat te doen maar eigenlijk alleen voor fransen.

Alleen het zwembad vonden wij positief.

Het winkeltje is 's ochtends handig voor croissants en stokbrood maar voor de rest moet je naar de supermarkt.

De stacaravan was wel goed behalve dan dat de deur maar half op slot kon.

De omgeving daar is wel prachtig en in de omgeving is wel van alles te doen.

We hebben wel een leuke vakantie gehad maar niet dankzij de camping.

Nooit meer

Martin Jansen
10-7-2016

Dit park is vergane glorie de foto's zijn in de brochure fantastisch, maar de werkelijk is echt heel anders.

Het park is zeer slecht onderhouden , de Toilet ruimten zou ik bestempelen als oud en smerig.

De stacaravans zijn van buiten smerig en de veranda's zijn vol groene aanslag als het regen zijn ze dan ook spekglad.

Er wordt Wifi aangeboden maar is alleen te gebruiken bij de receptie en dan ook nog zeer slecht.

Het zwembad mag ook wel een flinke onderhoudsbeurt krijgen .want dat is niet echt meer uitnodigend om er gebruik van te maken

De kantine is ook niet het je van het oud materiaal en ook weer niet schoon.

De boodschappen zou ik maar in het dorp gaan halen lijkt ons wel beter.

Maar de Fransen vinden het geweldig.

En ding was positief ons onderkomen was netjes en het bed was goed.

Er zou meer controle door de verhuurders moeten worden gedaan.

heel plezierig

van der heijden
19-8-2015

Actieve en relaxte camping. Er worden veel activiteiten georganiseerd (voetbal-, tafeltennis-, petanquetoernooitjes, disco, karaoke...), waar je niet aan mee hoeft te doen, maar wat wel 'reuring' geeft. Fijn zwembad, 20 minuten lopen naar strand om te zwemmen, wandelen, klimmen: heerlijk. Wij hebben ook een aantal keer de wandeling van drie kwartier naar Piriac sur Mer gemaakt. Plezierig om niet altijd de auto te gebruiken.

Wij verbleven in een royale stacaravan, heel goed en vlakbij het voetbalveld, zwembad en de receptie (WIFI). Vooral veel Fransen, wat contact met leeftijdgenoten niet eenvoudig maakt, maar ook een handvol Engelsen en Nederlanders.

Guerlande is een aanrader; mooi stadje, Boule met het mooiste strand van Europa was ook leuk. Vooral om kilometers langs het water te lopen.

Franse Camping met groots zwembad!

H.B. uit Amsterdam
13-8-2014

Mooie ligging in een bos met ruime staanplaatsen met schaduw. Fijn als het heet is! Het is een grote typisch Franse camping,dus veel Fransen en geen overkill aan Nederlanders waardoor het voor de kinderen/pubers lastig is om vriendjes te maken.

Het prachtig zwembad met glijbanen is fijn voor 13- en goed qua temp. ondiep om baantjes te kunnen zwemmen.

Een groot minpunt is het vieze achterhaalde sanitair (m.n. in het grote gebouw, 2e deel): geen wcbrillen en wcpapier(meenemen).wel elke dag schoongemaakt.

Gezelligheid rondom de kantine, veel jeu de boules, wij deden vaak spel aan tafel op het terras. Elke avond is er een activiteit. De gratis Wi-Fi bij de kantine werkte niet goed. Geen Wi-Fi op je standplaats. Kleine speeltuin en veel tafeltennistafels. Het winkeltje is matig, dagelijks vers stokbrood, 5 km verder is Super-U. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het Parc ligt bij een groot natuurgebied. Er zijn kleine zandstranden met de rotsen en het heldere zeewater 20 min. lopen

veel slechter kan niet

daniel
22-8-2013

Eeste dag aangekomen op de camping is mijn telefoon gestolen door vermoedelijk een stel luidruchtige(tot in de late uurtjes) Fransen. Vervolgens probeerde ik hem terug te krijgen maar niemand werkte mee, zelfs de campingbaas niet, die overigens geen woord Engels sprak. Wij zijn gelijk de volgende dag vertrokken, kortom: een en nooit meer

Leuk voor 1x

michele
1-8-2013

We hadden een stacaravan met 3 slaapkamers gehuurd met een grote veranda, deze accomodatie was prima, schoonmaak kon beter.

Echt een franse camping met weinig Nederlanders. Voor de wat jongere kinderen is het lastig contact te maken. Zwembad is leuk voor jong en oud en prima qua temperatuur. Er zijn wat speeltoestellen op de camping, er is een bar, restaurant/ snackbar en winkeltje ( voor vooral brood, prima kwaliteit).

Mooie camping.

André
15-8-2011

Het is een mooie camping met veel Fransen, Nederlanders zijn hier weinig te bekennen. De kinderen hebben genoten van het vernieuwde zwembad, echt heel mooi. De omgeving en de stranden is heel mooi, de rotsen en het heldere zeewater zijn een echte aanrader. Het sanitair op de camping is erg achterhaald en vies, er zijn geen wc brillen bijv. De douches zijn oud maar wel lekker warm en een goede straal. De mensen van de camping zijn erg vriendelijk en behulpzaam, niet iedereen spreekt engels maar dan roepen ze er wel iemand bij. Het winkeltje op de camping is goed voor de dagelijkse stokbrood het crossants maar verder is er niet veel, er is van alles 1 ding die je voor het drie dubbele kan kopen. In de stad (1,5 km) is een goede supermaché. Ik denk wel dat ze druk bezig zijn deze camping weer helemaal te vernieuwen.

Piriac is trouwens een heel mooi stadje met op maandag, woensdag en zaterdag een hele grote braderie. Kortom we hebben genoten van 2 weken Piriac met mooi weer.

goede camping

ariezilt
18-7-2011

We hebben ons hier twee weken redelijk vermaakt. We hadden een stacaravan gehuurd met 3 slaapkamers. De stacaravan leek wel gloednieuw. Last Minute gehuurd via Mistercamp; onderdeel van Trigano; een Franse organisatie; redelijk goedkoop. Als het kan moet je je oriënteren op de ligging want door het bos liggen sommige caravans in de schaduw of te dicht bij de animatie. Onze kinderen van 16 (meisje ) en jongen (12) vonden het zwembad leuk. De gratis Wifi (vermoedelijk vanuit de receptie) werkte redelijk tot goed. In een half uur loop je naar kleine strandjes met zand en rotsen; een klein stukje rijden en je zit op weer wat betere strandjes. Ik heb het zelf niet gedaan, maar fietsen in de omgeving lijkt me leuk. Voor de echte kampeerders zijn er veel plaatsen in het bos ; in feite ligt de hele camping in een bos. Camping management (praat functioneel Engels) is aardig en relaxt; wij hoefden bijvoorbeeld geen borg te betalen en er was geen eindcontrole. Weinig nederlanders op de camping.

Leuk voor een keer

Toon
1-6-2011

Parc du Guibel ligt in Zuid-Bretagne in een gedeelte wat niet is overlopen door Nederlanders. touroperator is feitelijk de enige aanbieders van huurcaravans aldaar. het zijn er ook nog niet veel, dus is het voor de kinderen best moeilijk om vriendjes te maken. De caravan zelf was perfect. Erg groot met grote veranda ervoor. Het weer was echter maar lala. Camping ligt echt in een bos, dus ook nog eens heel veel schaduw. Het zwembad was wel echt fijn voor de kinderen. Voor de rest alleen Fransen. Het eten in het campingrestaurant wil ik u echt niet aanbevelen. Wel regelmatig een avondje dat er wat te doen is en dit was dan ook leuk voor de kinderen. Leuke camping voor wat oudere mensen die niet teveel Nederlanders willen zien. Voor gezinnen met kinderen duidelijk minder. Omgeving niet heel spectaculair, doch leuk aquarium in de buurt. Ook een zoutpannenlandschap in de buurt. Piriac-sur-Mer wel leuk en vlak bij La Baule (geweldig strand, tikkeltje mondain). Voor mij een eenmalig gebeuren

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc du Guibel (caravan) in Piriac sur Mer (Loir Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc du Guibel (caravan) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.