Camping Le Veridet

7,2

1 review over Camping Le Veridet in het Nederlands

Fantastisch, elk jaar weer!

Chantal
21-6-2009

Deze camping ligt direct aan de zee, heerlijk!! Het dorp Piriac is op een mooie loopafstand waar altijd wat te beleven is. Zeker 14 juli is de moeite waard!! Het is een zeer rustige camping met veel leuke franse mensen. Goed voor je Frans!

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Veridet in Piriac sur Mer (Loir Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Veridet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.