Piriac sur Mer (Loir Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Piriac sur Mer (Loir Atlantique) voor je op een rij gezet:

vakanties Piriac sur Mer (Loir Atlantique)

Reviews over Piriac sur Mer (Loir Atlantique)

Fijne plek, geen massatoerisme

H.B. uit Amsterdam
    13-8-2014

► Geschikt voor gezinnen met kleine kinderen 13- ► Aflopende zee tijdens en groot strand met schelpjes en schaaldieeren ► Kleine zandbaaitjes ► Veel Franse toeristen ► Iets beter en warmer weer dan in Nederland

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi kustdorpje in deze streek

carlie
    30-5-2013

Piriac is een klein dorpje met een mooi kerkje, enkele typische straatjes met typische huisjes, en een mooi haventje met bootjes.Mooie omgeving met baaitjes, inhammetjes, woeste strandjes en rotsen, puur natuur.Heel rustige omgeving daar in dit gebied.Daar moet je zijn voor de natuur.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk dorpje

Toontje
    10-2-2011

Piriac-sur-Mer is het dorpje wat het dichtst bij Camping Parc du Guibel ligt. Een tamelijk rustig dorpje, met toch vrij veel restaurants en een paar cafees. Voor uitgaansleven hoef je hier niet naar toe te gaan. Leuk kerkje, leuk haventje. Bij het centrum een klein strandje met daarvoor een rotsenlandschapje waar het bij laagwater voor de kinderen leuk rondstruinen en schelpjes zoeken en beestjes vangen is. Typisch Bretons. Ten noorden en zuiden van dorp nog wel wat strandjes en vrij veel campings. Niet overlopen door Nederlanders. Vlakke omgeving. Je kunt hier dus leuk fietsen. In de buurt is Guerande een leuk stadje en natuurlijk de stranden van La Baule. Zoutpannen en ook een leuk zee-aquarium in de buurt. Voor een tamelijk rustige vakantie. Voor (oudere) kinderen die vertier zoeken niet zo geschikt.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig dorpje

Maertens
    5-8-2010

Rustig dorpje met jachthaven. 1 winkel/restaurant straat. Na 15.00 uur verkeersvrij centrum. Ideaal voor voetgangers. Weinig bezienswaardigheden in de omgeving. Kleine stranden. Tof maar rotsen en vuil (niet van toeristen maar van aangespoelde algen)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
Piriac sur Mer (Loir Atlantique) scoort een 8 uit 10, op basis van 57 reviews