Camping La Loubine

Camping La Loubine
7,6

7 tips over Camping La Loubine

Dice, 6-8-2016

- Aquarium in La Rochelle bezoeken als je een dagje slecht weer hebt. Bestel wel van te voren je kaartje want er kan een hele lange wachtrij zijn.

- Strand Sables des Olonnes bezoeken heel mooi.

Stella, 24-8-2014
Diverse leuke dorpjes/haventjes in de buurt waar je voor een redelijke prijs heerlijk kan eten. De dierentuin is ook een aanrader. Niet heel groot maar leuk om doorheen te wandelen.
mamamikado, 11-8-2012

strand van Sauvanne, op 1,5 km. met strandwacht, zandstrand en geen grote stenen in het water.

Passage du gois, de weg die onder water loopt

We hebben een aantal aanbieders voor La Loubine voor je op een rij gezet:

Marieke, 30-7-2012
Super pizza's gegeten in het restaurantje net buiten de camping dichtbij de rotonde.
Ingrid, 25-7-2012
Aanrader is restaurant La Gorgote op de weg naar Le Sable. Heerlijke oesters gegeten. Nadelen: basic sanitair en alle animatie is gericht op de Fransen.
Lisa, 14-7-2012
Als u er verblijft kunt u naar de stad Les Sables d´Ollonne gaan. Daar heb je een paar winkelstraten en ook een leuke boulevard. Ook is er een haventje met restaurantjes. Vanaf de camping is deze stad ca. hoogstens 20 min rijden met de auto.

Fam. van Dooren, 15-8-2010

Een echte aanrader met kinderen tot ongeveer 15 jaar, is het adventure kasteel op ongeveer een half uur van de camping.

Hier kun je je de hele dag vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor La Loubine voor je op een rij gezet: