Camping La Loubine

46 reviews over Camping La Loubine in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Nic,
12-1-2019

Hele leuke en gezellige camping wat niet al te groot is. Zwembad is erg leuk en overzichtelijk wat het geschikt maakt voor gezinnen met kleine kinderen. Leuke glijbanen en binnenbad.

Er is 1 restaurant en een afhaalservice. Nier hoogstaand maar prima te eten.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel op de camping.

Animatie is overigens alleen in het Frans.

Camping ligt vlakbij het strand wat erg leuk en mooi is. Je kan daar bij eb zoeken naar schelpen, krabben en visjes. En de golven zijn geweldig. Strenge controle op het strand met hoge golven.

Ook leuke plaatsjes in de buurt zoals Les Sables d'Olonne.

Wij verbleven in een mobil home wat goed onderhouden was.

Kortom, voor ons een camping voor herhaling vatbaar en uitermate geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een rampen vakantie zonder rust.

Jeanet,
13-8-2018

Voor de rust moet je hier écht NIET naar toe gaan. Elke avond tot middernacht klinkt er hele harde muziek over het gehele complex. De website geeft misleidende reclame wbt. de zwembaden. De zwembaden zijn zeer klein en de glijbanen komen er in uit. De zwembaden zijn niet geschikt voor kleine kinderen. Daarbij komt ook dat de zwembaden zeer veel chloor bevatten, wat resulteerde in last van ogen, oren en luchtwegen. We hadden voor de camping een plek voor onze 6 maanden zwangere dochter gereserveerd en betaald en op de dag van aankomst bleek dat de receptie de plek had verandert. In plaats van een rustige plek moest onze dochter op een hele onrustige plek kamperen en heeft 10 nachten niet geslapen. Ondanks wij hebben aangegeven dat de plek zeer onrustig was, boden ze ons geen alternatief, tegemoetkoming of op zijn minst excuses. Helaas was dit geen vakantie om tot rust te komen.Het enige mooie aan de vakantie was het strand en de zee.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Floor,
2-8-2018

Nette, overzichtelijk camping. Ruime staplaatsten, aardig, behulpzaam personeel. Zwembad leuk en uitdagend, prachtige omgeving. Aanrader: neem fietsen mee, de omgeving is prachtig. Strand = 1,8 km fietsen. Super fijn. Toiletten/douches/wasbakken worden drie maal per dag gepoetst. Tweede week waren ze iets vaker vies, maar dat kwam wellicht door het weer (iets meer regen).

Avondentertainment was soms wat overheersend. Animatie was wel leuk, maar er werd alleen Frans gesproken (en een klein beetje Engels). Onze kinderen verstaan dat niet. Dat was wel lastig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Suncamp Holidays

+ Mooie grote staanplaatsen met voldoende schaduw

Erik MALFAIT,
8-8-2017

+ Mooie grote staanplaatsen met voldoende schaduw. Mooie streek.

- Animatie is zeer luidruchtring en duurt bijna dagelijks tot middernacht.

Gereisd anders in augustus 2017

Leuke campi g

Anita VAN KESSEL,
30-4-2017

Leuke campi g. Veel faciliteiten, zwembad beetje koud

Gereisd anders in april 2017

Leuke camping!

eljardinero
      15-9-2016

We hadden een caravan geboekt bij touroperator. Bij aankomst bleken de touroperator-mensen geen woord Engels te spreken...niet erg praktisch!

Vooral halverwege de week, toen de koelkast haperde...

We hadden een nette caravan, met een 'kleine' vrije ruimte er om heen.

Leuke zwembaden. Mooi park.

Mooie stranden vlakbij, elk strand is weer anders qua uiterlijk.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! Deze touroperator scheelde meer dan 400 euro met andere touroperator voor een zelfde type caravan!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

pluspunten:

De caravan geboekt bij touroperator was modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook was het erg schoon. Op de veranda staat een ruime picknick tafel en zijn er twee verstelbare ligstoelen. Het twee persoons bed is wat aan de kleine kant en het matras is wat hard.Er zijn wel fijne dekbedden zijn aanwezig. Zelf linnengoed meenemen.

In de buurt zijn supermarkten te vinden, maar ook een Buffalo Grill in Olonne sur Mer.

De zwembaden zjn prima en met verschillende glijbanen, Erg aardige badmeesters. Wel weinig ligbedden en sommigen leggen hier al vroeg hun handdoek op om deze te reserveren. later in onze week werden de handdoeken verwijderd door het personeel zodat iedereen kan liggen.

De zandstranden liggen op 15 autominuten en zijn geweldig. Ook de stad Les Sables is erg leuk, heeft een leuke boulevard en een mooi strand. Leuk is om mee te gaan met een vissersboot, deze kan je reserveren bij de receptie.. Goede vangst gegarandeerd! Makreel ;-)

In de buurt is een manage, hier hebben wij een buiten rit gemaakt door het bos. Een leuke ervaring.

Nadeel: de ontvangst verliep enorm rommelig. Iedereen kwam op dezelfde tijd aanrijden en sloot aan in de rij bij de slagboom, maar omdat wij nog niet ingeschreven waren moesten we omdraaien en weer opnieuw wachten. Hier hadden veel mensen problemen mee.

De avond animatie is elke avond bij het zwembad en nogal gehorig. Wij vonden het wel gezellig maar als je echt voor de rust komt is dit geen geschikte camping.

Verder een prima en gezellige camping en prachtige omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Topcamping

Dice
      6-8-2016

Pluspunten:

- Receptie van camping zelf spreekt ook Engels

- Zwembad waarvan binnen en 1 buitenbad zijn verwarmd

- Overzichtelijk zwembad en leuke glijbanen

- Fijne ligbedjes rondom het zwembad

- Leuk restaurantje waar je kan eten op het park

- Stacaravan van Tophapi in prima staat en heel erg schoon

- Genoeg om te doen in omgeving: Strand, Dierentuin, Waterpark

- Auto kan je bij de caravan parkeren.

- Supermarkten ook in de omgeving, Lidl, Super U.

MIN PUNTEN:

- Als je niet goed frans spreekt / begrijpt raad ik je af via Tohapi te boeken. Ben niet te spreken over het ontvangst en de check out. Maar dat staat los van het park.

- Snackbar patat was niet te eten in het restaurant was het eten heerlijk.

- Geen zwemshorts in het zwembad tikkeltje overdreven, het wordt daar wel heel erg goed in de gaten gehouden.

- Stacaravans staan wel heel erg dicht op elkaar waardoor het soms lijkt alsof de buren in je slaapkamer zitten. Ook maar een klein stukje grond om je caravan heen waar je kind kan spelen niet dat dat heel erg de pret bederft maar dat maakt het wel moeilijk om bijv. met een bal te spelen.

- Geen autovrij park

- Animatie is in het alleen in het Frans beetje jammer.

Ik kom hier zeker nog wel een keer terug. Het is een goed onderhouden camping niet te groot ook niet te klein. Leuke omgeving genoeg te doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Navajo tent, erg oppassen qua plek

H. van der Zee
      2-8-2016

Bij aankomst camping werden we gelijk verwezen naar een Touroperator -medewerker die je contactpersoon was gedurende het verblijf. Na het inchecken naar de gehuurde Navajo-tent gereden. Deze tent stond op een niet al te grote plek ingeklemd tussen 2 rijen coniferen met daarnaast gelijk een andere Navajo-tent. Uitzicht was op een 3,5 meter hoge haag van coniferen. Geluid van langsrijdende auto's was storend, vooral 'snachts. Volgnde dag andere tent gevraagd want de plek was erg deprimerend, niet vakantiewaardig. Dit kon gelukkig want er kwam net een tent vrij die dag met vrij uitzicht. Hier hadden we echt mazzel mee. Maar veel tenten stonden op een slechte plaats, vraag hiernaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

prima camping

Lente
      9-8-2015

Een franse camping, veel fransen, engelsen en ieren, hier en daar een nederlander verspreid over de camping. Wij hadden een mobile home van tohapy. Deze was schoon en netjes. Ontvangst door medewerkers van tohapy prima. Goed engels sprekend. De Animatie was in het frans maar de kinderen hebben de animatie niet gemist. Er zijn mooie zwembaden met meerdere glijbanen, 1 zwembad is behoorlijk koud. Er lopen de hele dag badmeesters rond. De zee en stranden geweldig en dichtbij. Meerdere supermarkten in de buurt. Afhaal eten prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Loubine in Olonne sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Loubine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.