Camping La Loubinesterstersterster

7.3Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Olonne sur Mer (Vendee)

7.3Goed

422 reviews over Camping La Loubine

• 2019
    5Schiedam01-09-2019

Nooit meer

Geen fijne vakantie gehad, met oordoppen moeten slapen om toch een beetje rust te krijgen,elke avond tot laat veel lawaai. Leuk dat er elke dag animatie is,maar niet tot midden in de nacht. Vieze caravan, overal spinnenwebben en schimmel vooral in de badkamer. Smerig bestek en servies en het toilet was niet schoon! Eerst dik een uur bezig geweest alles schoon te maken. Geen waterkoker, wat wel in de beschrijving stond. Veranda was op bepaalde plekken stuk. Zeer kleine koelkast voor een groot gezin. Pluspunt: kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad,dankzij de glijbanen. Nee, hier komen wij niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nic12-01-2019

Geweldige vakantie gehad!

Hele leuke en gezellige camping wat niet al te groot is. Zwembad is erg leuk en overzichtelijk wat het geschikt maakt voor gezinnen met kleine kinderen. Leuke glijbanen en binnenbad. Er is 1 restaurant en een afhaalservice. Nier hoogstaand maar prima te eten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel op de camping. Animatie is overigens alleen in het Frans. Camping ligt vlakbij het strand wat erg leuk en mooi is. Je kan daar bij eb zoeken naar schelpen, krabben en visjes. En de golven zijn geweldig. Strenge controle op het strand met hoge golven. Ook leuke plaatsjes in de buurt zoals Les Sables d'Olonne. Wij verbleven in een mobil home wat goed onderhouden was. Kortom, voor ons een camping voor herhaling vatbaar en uitermate geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    4Jeanet13-08-2018

Een rampen vakantie zonder rust.

Voor de rust moet je hier écht NIET naar toe gaan. Elke avond tot middernacht klinkt er hele harde muziek over het gehele complex. De website geeft misleidende reclame wbt. de zwembaden. De zwembaden zijn zeer klein en de glijbanen komen er in uit. De zwembaden zijn niet geschikt voor kleine kinderen. Daarbij komt ook dat de zwembaden zeer veel chloor bevatten, wat resulteerde in last van ogen, oren en luchtwegen. We hadden voor de camping een plek voor onze 6 maanden zwangere dochter gereserveerd en betaald en op de dag van aankomst bleek dat de receptie de plek had verandert. In plaats van een rustige plek moest onze dochter op een hele onrustige plek kamperen en heeft 10 nachten niet geslapen. Ondanks wij hebben aangegeven dat de plek zeer onrustig was, boden ze ons geen alternatief, tegemoetkoming of op zijn minst excuses. Helaas was dit geen vakantie om tot rust te komen.Het enige mooie aan de vakantie was het strand en de zee.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Floor02-08-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Nette, overzichtelijk camping. Ruime staplaatsten, aardig, behulpzaam personeel. Zwembad leuk en uitdagend, prachtige omgeving. Aanrader: neem fietsen mee, de omgeving is prachtig. Strand = 1,8 km fietsen. Super fijn. Toiletten/douches/wasbakken worden drie maal per dag gepoetst. Tweede week waren ze iets vaker vies, maar dat kwam wellicht door het weer (iets meer regen). Avondentertainment was soms wat overheersend. Animatie was wel leuk, maar er werd alleen Frans gesproken (en een klein beetje Engels). Onze kinderen verstaan dat niet. Dat was wel lastig.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Erik MALFAIT08-08-2017

• Mooie grote staanplaatsen met voldoende schaduw. Mooie streek.
    • Animatie is zeer luidruchtring en duurt bijna dagelijks tot middernacht.
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2017

• 6Anita VAN KESSEL30-04-2017

Leuke campi g. Veel faciliteiten, zwembad beetje koud

Gereisd in april 2017

• 8eljardinero15-09-2016

Leuke camping!

We hadden een caravan geboekt bij touroperator. Bij aankomst bleken de touroperator-mensen geen woord Engels te spreken...niet erg praktisch! Vooral halverwege de week, toen de koelkast haperde...

We hadden een nette caravan, met een 'kleine' vrije ruimte er om heen.

Leuke zwembaden. Mooi park. Mooie stranden vlakbij, elk strand is weer anders qua uiterlijk.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! Deze touroperator scheelde meer dan 400 euro met andere touroperator voor een zelfde type caravan!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Anneke22-08-2016

Prachtige vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

pluspunten: De caravan geboekt bij touroperator was modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook was het erg schoon. Op de veranda staat een ruime picknick tafel en zijn er twee verstelbare ligstoelen. Het twee persoons bed is wat aan de kleine kant en het matras is wat hard.Er zijn wel fijne dekbedden zijn aanwezig. Zelf linnengoed meenemen. In de buurt zijn supermarkten te vinden, maar ook een Buffalo Grill in Olonne sur Mer. De zwembaden zjn prima en met verschillende glijbanen, Erg aardige badmeesters. Wel weinig ligbedden en sommigen leggen hier al vroeg hun handdoek op om deze te reserveren. later in onze week werden de handdoeken verwijderd door het personeel zodat iedereen kan liggen. De zandstranden liggen op 15 autominuten en zijn geweldig. Ook de stad Les Sables is erg leuk, heeft een leuke boulevard en een mooi strand. Leuk is om mee te gaan met een vissersboot, deze kan je reserveren bij de receptie.. Goede vangst gegarandeerd! Makreel ;-) In de buurt is een manage, hier hebben wij een buiten rit gemaakt door het bos. Een leuke ervaring. Nadeel: de ontvangst verliep enorm rommelig. Iedereen kwam op dezelfde tijd aanrijden en sloot aan in de rij bij de slagboom, maar omdat wij nog niet ingeschreven waren moesten we omdraaien en weer opnieuw wachten. Hier hadden veel mensen problemen mee. De avond animatie is elke avond bij het zwembad en nogal gehorig. Wij vonden het wel gezellig maar als je echt voor de rust komt is dit geen geschikte camping. Verder een prima en gezellige camping en prachtige omgeving!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Dice06-08-2016

Topcamping

Pluspunten: - Receptie van camping zelf spreekt ook Engels - Zwembad waarvan binnen en 1 buitenbad zijn verwarmd - Overzichtelijk zwembad en leuke glijbanen - Fijne ligbedjes rondom het zwembad - Leuk restaurantje waar je kan eten op het park - Stacaravan van Tophapi in prima staat en heel erg schoon - Genoeg om te doen in omgeving: Strand, Dierentuin, Waterpark - Auto kan je bij de caravan parkeren. - Supermarkten ook in de omgeving, Lidl, Super U. MIN PUNTEN: - Als je niet goed frans spreekt / begrijpt raad ik je af via Tohapi te boeken. Ben niet te spreken over het ontvangst en de check out. Maar dat staat los van het park. - Snackbar patat was niet te eten in het restaurant was het eten heerlijk. - Geen zwemshorts in het zwembad tikkeltje overdreven, het wordt daar wel heel erg goed in de gaten gehouden. - Stacaravans staan wel heel erg dicht op elkaar waardoor het soms lijkt alsof de buren in je slaapkamer zitten. Ook maar een klein stukje grond om je caravan heen waar je kind kan spelen niet dat dat heel erg de pret bederft maar dat maakt het wel moeilijk om bijv. met een bal te spelen. - Geen autovrij park - Animatie is in het alleen in het Frans beetje jammer.

Ik kom hier zeker nog wel een keer terug. Het is een goed onderhouden camping niet te groot ook niet te klein. Leuke omgeving genoeg te doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6H. van der Zee02-08-2016

Navajo tent, erg oppassen qua plek

Bij aankomst camping werden we gelijk verwezen naar een Touroperator -medewerker die je contactpersoon was gedurende het verblijf. Na het inchecken naar de gehuurde Navajo-tent gereden. Deze tent stond op een niet al te grote plek ingeklemd tussen 2 rijen coniferen met daarnaast gelijk een andere Navajo-tent. Uitzicht was op een 3,5 meter hoge haag van coniferen. Geluid van langsrijdende auto's was storend, vooral 'snachts. Volgnde dag andere tent gevraagd want de plek was erg deprimerend, niet vakantiewaardig. Dit kon gelukkig want er kwam net een tent vrij die dag met vrij uitzicht. Hier hadden we echt mazzel mee. Maar veel tenten stonden op een slechte plaats, vraag hiernaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

7 tips over Camping La Loubine

• Fam. van Dooren, 15-08-2010

Een echte aanrader met kinderen tot ongeveer 15 jaar, is het adventure kasteel op ongeveer een half uur van de camping. Hier kun je je de hele dag vermaken.

• Ingrid, 25-07-2012

Aanrader is restaurant La Gorgote op de weg naar Le Sable. Heerlijke oesters gegeten. Nadelen: basic sanitair en alle animatie is gericht op de Fransen.

• Lisa, 14-07-2012

Als u er verblijft kunt u naar de stad Les Sables d´Ollonne gaan. Daar heb je een paar winkelstraten en ook een leuke boulevard. Ook is er een haventje met restaurantjes. Vanaf de camping is deze stad ca. hoogstens 20 min rijden met de auto.

3 vragen over Camping La Loubine

• Sem Donkers, 07-06-2018

Avond

Is er inde avond iets te doen op de camping?

• antoinette, 02-01-2015

Zwemshorts

Mag je met zwemshorts in het zwembad of moeten de mannen een strakke speedo aan?

Armaniie, 29-07-2015

Dit zou ik ook graag willen weten.

• madelon, 20-02-2010

airconditioning

hee allemaal. weten jullie misschien of er airconditioning in de wakiki stacaravans zitten? groetjes madelon.

Roos Vehof, 27-07-2013

Hoi, nee er zit geen airco in de stacaravans.

Camping La Loubine info

• Aantal sterrensterstersterster