Camping La Loubine

Camping La Loubine
7,6

43 reviews over Camping La Loubine in het Nederlands

+ Mooie grote staanplaatsen met voldoende schaduw

Erik MALFAIT
8-8-2017

+ Mooie grote staanplaatsen met voldoende schaduw. Mooie streek.

- Animatie is zeer luidruchtring en duurt bijna dagelijks tot middernacht.

Leuke campi g

Anita VAN KESSEL
    30-4-2017

Leuke campi g. Veel faciliteiten, zwembad beetje koud

Oude reviews (archief)

Leuke camping!

eljardinero
          15-9-2016

We hadden een caravan geboekt bij touroperator. Bij aankomst bleken de touroperator-mensen geen woord Engels te spreken...niet erg praktisch!

Vooral halverwege de week, toen de koelkast haperde...

We hadden een nette caravan, met een 'kleine' vrije ruimte er om heen.

Leuke zwembaden. Mooi park.

Mooie stranden vlakbij, elk strand is weer anders qua uiterlijk.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! Deze touroperator scheelde meer dan 400 euro met andere touroperator voor een zelfde type caravan!!

We hebben een aantal aanbieders voor La Loubine voor je op een rij gezet:

pluspunten:

De caravan geboekt bij touroperator was modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook was het erg schoon. Op de veranda staat een ruime picknick tafel en zijn er twee verstelbare ligstoelen. Het twee persoons bed is wat aan de kleine kant en het matras is wat hard.Er zijn wel fijne dekbedden zijn aanwezig. Zelf linnengoed meenemen.

In de buurt zijn supermarkten te vinden, maar ook een Buffalo Grill in Olonne sur Mer.

De zwembaden zjn prima en met verschillende glijbanen, Erg aardige badmeesters. Wel weinig ligbedden en sommigen leggen hier al vroeg hun handdoek op om deze te reserveren. later in onze week werden de handdoeken verwijderd door het personeel zodat iedereen kan liggen.

De zandstranden liggen op 15 autominuten en zijn geweldig. Ook de stad Les Sables is erg leuk, heeft een leuke boulevard en een mooi strand. Leuk is om mee te gaan met een vissersboot, deze kan je reserveren bij de receptie.. Goede vangst gegarandeerd! Makreel ;-)

In de buurt is een manage, hier hebben wij een buiten rit gemaakt door het bos. Een leuke ervaring.

Nadeel: de ontvangst verliep enorm rommelig. Iedereen kwam op dezelfde tijd aanrijden en sloot aan in de rij bij de slagboom, maar omdat wij nog niet ingeschreven waren moesten we omdraaien en weer opnieuw wachten. Hier hadden veel mensen problemen mee.

De avond animatie is elke avond bij het zwembad en nogal gehorig. Wij vonden het wel gezellig maar als je echt voor de rust komt is dit geen geschikte camping.

Verder een prima en gezellige camping en prachtige omgeving!

Topcamping

Dice
          6-8-2016

Pluspunten:

- Receptie van camping zelf spreekt ook Engels

- Zwembad waarvan binnen en 1 buitenbad zijn verwarmd

- Overzichtelijk zwembad en leuke glijbanen

- Fijne ligbedjes rondom het zwembad

- Leuk restaurantje waar je kan eten op het park

- Stacaravan van Tophapi in prima staat en heel erg schoon

- Genoeg om te doen in omgeving: Strand, Dierentuin, Waterpark

- Auto kan je bij de caravan parkeren.

- Supermarkten ook in de omgeving, Lidl, Super U.

MIN PUNTEN:

- Als je niet goed frans spreekt / begrijpt raad ik je af via Tohapi te boeken. Ben niet te spreken over het ontvangst en de check out. Maar dat staat los van het park.

- Snackbar patat was niet te eten in het restaurant was het eten heerlijk.

- Geen zwemshorts in het zwembad tikkeltje overdreven, het wordt daar wel heel erg goed in de gaten gehouden.

- Stacaravans staan wel heel erg dicht op elkaar waardoor het soms lijkt alsof de buren in je slaapkamer zitten. Ook maar een klein stukje grond om je caravan heen waar je kind kan spelen niet dat dat heel erg de pret bederft maar dat maakt het wel moeilijk om bijv. met een bal te spelen.

- Geen autovrij park

- Animatie is in het alleen in het Frans beetje jammer.

Ik kom hier zeker nog wel een keer terug. Het is een goed onderhouden camping niet te groot ook niet te klein. Leuke omgeving genoeg te doen!

Navajo tent, erg oppassen qua plek

H. van der Zee
          2-8-2016

Bij aankomst camping werden we gelijk verwezen naar een Touroperator -medewerker die je contactpersoon was gedurende het verblijf. Na het inchecken naar de gehuurde Navajo-tent gereden. Deze tent stond op een niet al te grote plek ingeklemd tussen 2 rijen coniferen met daarnaast gelijk een andere Navajo-tent. Uitzicht was op een 3,5 meter hoge haag van coniferen. Geluid van langsrijdende auto's was storend, vooral 'snachts. Volgnde dag andere tent gevraagd want de plek was erg deprimerend, niet vakantiewaardig. Dit kon gelukkig want er kwam net een tent vrij die dag met vrij uitzicht. Hier hadden we echt mazzel mee. Maar veel tenten stonden op een slechte plaats, vraag hiernaar!!!

prima camping

Lente
          9-8-2015

Een franse camping, veel fransen, engelsen en ieren, hier en daar een nederlander verspreid over de camping. Wij hadden een mobile home van tohapy. Deze was schoon en netjes. Ontvangst door medewerkers van tohapy prima. Goed engels sprekend. De Animatie was in het frans maar de kinderen hebben de animatie niet gemist. Er zijn mooie zwembaden met meerdere glijbanen, 1 zwembad is behoorlijk koud. Er lopen de hele dag badmeesters rond. De zee en stranden geweldig en dichtbij. Meerdere supermarkten in de buurt. Afhaal eten prima.

top

Niels
          9-7-2015

aanrader, heel vriendelijk, veilig, leuke ligging, perfect proper sanitair

Leuke camping met veel groen

Wijannoam
          25-9-2014

Leuke camping, met iedere avond animatie (helaas alleen in het Frans). Het is een erg Franse camping, met veel Franse mensen. Wij hadden een stacaravan geboekt met touroperator. Mooie grote caravan met grote overdekte veranda. In tegenstelling tot de folder waren er wel verstelbare stoelen. Strand dichtbij, zowel met de auto als lopend (door het bos) goed te doen. Gezellige marktjes in de omgeving.

Het was lekker warm, maar niet zo bloedheet als in Zuid-Frankrijk. Ook waaiden de meeste buien over. Paardrijden bij de vlakbij gelegen manege is niet aan te bevelen! Rijden is chaotisch en leid tot ongelukken.

We hebben een erg leuke vakantie gehad en zouden er zo weer heen gaan!

Kleinschalige camping

Stella
          24-8-2014

Niet al te grote camping met veel speelgelegenheid voor kinderen tot een jaar of 10. De animatie in het Frans. De muziek op het terras stopte om 24.00 uur. Mocht je hier dichtbij zitten dan had je sommige avonden wel wat overlast. Wij hadden via TO een stacaravan. Prima caravan. Deze zag er keurig en schoon uit. Dekens en kussens aanwezig voor de frisse nachten. Door de veranda met overkapping bleef er bijna geen ruimte over om lekker in de zon te kunnen zitten. Auto kon je wel kwijt bij caravan. Zeer weinig Nederlanders, veel Fransen. Wifi voor 22 euro per week en zeer goede ontvangst. Met pendelbus gratis naar het strand maar als je rond 13.00 uur naar het strand ging was er genoeg plek op het gratis parkeerterrein bij het strand. Ongeveer 2 km rijden. Verder een keurige camping maar niet echt wat voor Nederlandse kinderen vanaf 10 jaar. Verse broodjes in de shop maar ook diverse grote supermarkten in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor La Loubine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Loubine in Olonne sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Loubine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Loubine scoort een 7.63 uit 10 op basis van 360 reviews.