Camping L'Albizia

8.2Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Notre-Dame-de-Monts (Vendee)

8.2Fantastisch

Meer campinginfo

158 reviews over Camping L'Albizia

• 8l.c. rempt22-06-2012

Hele rustige camping

We hadden een super mobilhome met tv Het was heel rustig op de camping, vandaar dat het winkeltje en de bar nog niet open waren. Veel stranden in de omgeving en veel bos Leuke plaats om naar het strand te gaan: St. Jean de Monts

• 7Donckers Liesbeth22-09-2010

Voor een rustige vakantie zeker een aanrader

Wij zijn er geweest begin september. Met 2 kleine kindjes en zin in een rustige vakantie weg van alle drukte was het ideaal. Het seizoen was er duidelijk wel voorbij. Restaurant en winkel waren niet meer open in september. De caravan was zeer netjes, de omgeving ook. In de buurt is er weinig te zien. Het is wel een ideale omgeving om te fietsen. Mooie fietspad, vrij van verkeer, langs alle omliggende dorpjes. Camping is vooral bevolkt door Fransen op leeftijd die een eigen caravan hebben op de camping. Speeltuin stelt niets voor. Zwembad is proper maar heel sober. Voor ons een zeer geslaagde vakantie omdat we rust wilden en tijd met de kindjes. Voor wie ambiance en veel actie wil, zeker geen aanrader, toch niet in het laad seizoen.

Wel leuke dorpjes in de nabije omgevind. Zee is op wandelafstand, toch wel een 20 min wandelen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Nancy08-08-2010

prima camping

Stacaravan is prima. Voor jonge kinderen is het zwembad en speeltuintje leuk. Animatie is alleen in Frans.

Ongeveer 20 minuten fietsen is er een klein centrum met een paar restaurants en winkeltjes.

In zwembad mogen er geen zwemshorts gedragen worden, alleen strakke broekjes voor de heren. Dit ivm de hygiëne ??????

• 7Fam van Delft31-07-2010

Redelijke camping

De camping zelf is netjes en opgeruimd en kleinschalig. De caravan was niet schoon toen wij aankwamen. Bij het zwembad is geen enkele vorm van toezicht, wel heel veel borden met regels. De genoemde camping winkel had alleen stokbrood, wijn, chips en boter. De receptie spreekt alleen maar frans en begrijpt helaas ook geen woord engels. Het "restaurant"gaat om 19.00 uur open volgens frans gebruik overdag kan er dus niet worden gegeten. Ook kwam het een paar keer per week voor dat er bijv. een countryavond werdt georganiseerd. Er kon dan niet worden gegeten. Je moet dan toch in de auto naar het dorp. Je merkt dat de camping vooral op fransen is georienteerd en nog niet op buitenlandse toeristen. Voor kinderen is er een speeltuin met 4 oude speeltoestellen. Er was geen enkele sprake van animatie voor de kinderen.

• 7Staat v/h sanitair

• 6Hoffschlag25-07-2010

geen familiecamping

Deze camoping is geen familiecamping, er staan voornamelijk vaste bezoekers met een eigen mobil home, voor de kinderen is er helemaal niets te doen. Echt een afknapper

• 6Staat v/h sanitair

0 tips over Camping L'Albizia