Camping La Paree Chalons

Camping La Paree Chalons

1 review over Camping La Paree Chalons in het Nederlands

Mooie, rustige camping aan zee

Sharon Boerma
5-8-2019

Heel fijne camping op loopafstand van zee, middenin het bos. Uiterst vriendelijk personeel. Voor de kinderen is er een klein speeltuintje. Het sanitair is erg schoon. Elke avond komt er een ijswagentje op de camping. Eén keer week komt er een crêperie op de camping.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Paree Chalons in Notre-Dame-de-Monts (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Paree Chalons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.