Neuville-sur-Sarthe (Sarthe)

vakantie Neuville-sur-Sarthe (Sarthe)

Reviews over Neuville-sur-Sarthe (Sarthe)

Geweldig - heel vriendelijk eigenaars

Debra van Driel Kluit,
    20-7-2018

Heel mooi camping met vriendelijk en behulpzaam Engelse beheerders. Heel ruime plekken in een prachtig locatie. 5 minuten lopen vanaf de dorp waar U brood en andere benodigheden kan kopen. Tegenover de camping is een watermolen waar een restaurant is in bevestigd. De sanitair is schoon en de eigenaar is bezig om alles te moderniseren, ook is er een zwembad aanwezig die momenteel wordt gerenoveerd.

En ideel plaats als door reis camping en dicht bij Le Mans als uw een van de auto events bezoekt.

Gereisd met partner in juni 2018

Ruime plaatsen in mooie natuur

Mirjam,
    22-7-2017

De camping staat vlakbij een leuke rivier waar mensen pootjebaden en picknicken. Naast de camping staat een goed restaurant. Op de camping is het een feest als je van bloemen houdt. De bomen zijn ook prachtig. De camping was een woestenij en is door de nieuwe eigenaren grondig aangepakt. Toch blijft het een beetje een aangenaam rommeltje waar ik me wel thuis voel. Wat bijzonder is: de bazin is gek op dieren, er lopen 3 wollige lieve Siamezen rond. Een hondje en een konijn.

De camping houders nemen de tijd voor je en zijn bijzonder vriendelijk. Ze komen uit Engeland dus het is makkelijk met elkaar communiceren. De camping laag op de route naar verderop. Schreef hadden we er best wat langer willen blijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustige vriendelijke camping

JH KARS,
    7-7-2017

Wij waren hier 5 dagen in juni. De camping was sinds 1 juni weer open na 9 jaar gesloten te zijn. De ontvangst door een Engels echtpaar was uiters vriendelijk en deze waren ook nadien attent en aanspreekbaar. Het terrein is voldoende beschaduwt en de plaatsen zeer ruim. Ofschoon de eigenaar nog volop bezig was met het klussen van voorzieningen hebben wij hier aangenaam vertoefd. De wifi was gratis en bijzonder snel. De omgeving was landelijk met leuke dorpen en de stad Le Mans op 10 km. De stad was een verrassing voor ons, mooie kathedraal en omgeven door middeleeuwse oude stad.

Gereisd met partner in juni 2017

leuk en rustig

Erwin,
    4-2-2016

familiecamping geweldig vriendelijk ontvangst van de Belgische eigenaars.Al de info van de omgeving meegekregen tijdens een leuke babbel. mooie plaatsen,zeer rustig,naast een riviertje gelegen,leuk dorpje vlakbij met een mini centrum,een paar eet en drankgelegenheden.Voor mij was het een doortrekcamping maar voor een paar dagen site zien in het ook zeer geschikt.

Gereisd alleenreizend in november 2015

Een parkachtige camping, met veel hoge begroeiing

Feiko,
    10-8-2007

Een parkachtige camping, met veel hoge begroeiing. Op de meeste plaatsen vooral veel schaduw en wat zon. Mooie grote standplaatsen en een rustige ligging tegenover een watermolen (en een restaurant), vlakbij Le Mans. Deze fraaie stad met een mooie middeleeuwse kern hebben we vanaf deze camping bezocht. Het sanitair is wat eenvoudig en om warm water te krijgen moet je de kraan lang open houden. Het sanitair is wel goed schoon. De afstand naar het sanitair kan aanzienlijk zijn.

Gereisd met partner in augustus 2007