Hotel Novotel Nantes Centre Bord de Loire

Hotel Novotel Nantes Centre Bord de Loire
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Nantes Centre Bord de Loire voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Nantes Centre Bord de Loire in het Nederlands

Aardig hotel

Elise
9-11-2012

Aardig standaardhotel vlakbij het centrum (paar minuten lopen). De kamers zijn ruim. De bedden zijn zo groot dat je elkaar 's nachts nog wel eens kwijt raakt. WiFi is gratis en doet het prima. Het restaurant in het hotel is aan de dure kant, maar het eten is prima als je 's avonds niet meer de deur uit wilt. Het centrum bereik je door de de brug over het water over te steken en dan nog vijf a tien minuten door te lopen, of loop linksaf langs het water en dan kom je in het moderne stadsgedeelte. Machines de l'Ile zijn linksaf tien minuten lopen. Personeel spreekt niet goed Engels (je ziet hier weinig buitenlandse toeristen) maar zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

Nantes is een erg leuke stad, zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

Goed hotel, matig restaurant

S de Bruijn
10-10-2010

Ruime schone kamers, receptie spreekt matig Engels. Ligging is kort bij een tramstation en prima per auto bereikbaar. Kort bij het centrum.

Het is beter om in de stad te gaan eten.

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Nantes Centre Bord de Loire in Nantes (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Nantes Centre Bord de Loire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.