Hotel Le Surcouf

Kleine hotelsWeer vandaag20°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Surcouf voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Le Surcouf

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Adres38 Rrue De Richebourg 44000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Surcouf in Nantes (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Surcouf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.