Hotel Best Western de la Regate

FrankrijkPays de la LoireNantes (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Best Western de la Regate voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Best Western de la Regate

• 9M06-08-2012

Super mooi luxe hotel op mooie locatie

Het middelgrote hotel heeft mooie hotelkamers die vrij nieuw zijn. Wij vroegen om een kamer met uitzicht op het kasteel en kregen die, we hadden dus goed uitzicht. Het hotel heeft een jacuzi, deze wordt op verzoek aangezet tot half 11 savonds. Hier hebben wij met veel genoegen gebruik van gemaakt, al waren de andere gasten er wat minder blij mee. Het ontbijt was heerlijk! Alles was biologisch en vers en dat proef je! Het was echt heerlijk. Verse sap (zelf persen) vruchtensalade, broodjes, cake, etc. Toen wij vertrokken zagen we dat je voor 15 euro met de boot naar het centrum kan worden gebracht, lijkt mij ideaal! De locatie van het hotel zelf is heerlijk rustig, je kunt er prima in de buurt wandelen. Ook op doorreis is het een prima hotel. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Als ik een minpuntje moet noemen, zijn het de gangen die met hun paarse vloerbedekking en muren ouderwets aan doen. Verder echt een aanrader!

• 7Tine02-08-2011

een praktisch doorreis hotel

Het was een degelijk praktisch hotel, echt om de stad Nantes te bezoeken wanneer je op doorreis bent. Het is een ideaal hotel voor zakenmensen. Er is een bijkomend restaurant maar op zondag was het dicht . In de buurt is er wel geen eetgelegenheid maar je kan in de bar ook een aantal schoteltjes bestellen als avondeten, en het was verzorgd.

• 8walter Schaerlaeckens27-08-2010

prima hotel

Wel wat uit het centrum gelegen maar in een prachtige omgeving vlak aan de rivier . Geweldige plek om te wandelen . Behulpzaam personeel en prima kamers

Hotel Best Western de la Regate info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij