Camping Belle Rivière

5 reviews over Camping Belle Rivière in het Nederlands

Hele fijne middelgrote camping

Audry
16-8-2017

Fijne middelgrote camping met goede sfeer en superschoon sanitair. Redelijk grote plekken. Leuke mensen. Klein winkeltje en vaak een foodtruck die crepes, Asian food of iets anders verkoopt. Tip: schuif aan als er wordt gekookt in de grote tent want dan maak je snel contact met andere campinggasten en hoor je de verhalen van wat ze bezocht hebben en waar ze vandaan komen. Altijd leuk! Dichtbij de Loire (fietsen, rennen, wandelen) en nabij Nantes. Een mooie historische stad die bruist van de creativiteit, kunst en fijne energie.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geweldige plek

L. Terpstra
12-5-2017

Aan de rivier de Loire, ca. 10 km van Nantes een pareltje van een camping. Hond welkom. Aan de rivier, heerlijke ruime plaatsen, lekker rustig en een splinternieuw sanitairgebouw.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prachtige, rustige camping

Fam. Terpstra
6-9-2016

Heerlijke, schaduwrijke plek. Prachtig, schoon en nieuw sanitair. Broodjesservice, aan de rivier de Loire, veelal een doorgangscamping maar wij hebben 10 dagen genoten! Als dank voor ons verblijf kregen we een fles wijn cadeau! Enkele dagen per week komt er een crepes/galette foodtruck op de camping en er is 1x p/w de mogelijkheid om aan te schuiven bij een maaltijd.

Gereisd Met partner in augustus 2016

De naam meer dan waard!

Henk zijlstra
23-8-2013

Een verstopte oase van rust langs de Loire.Bloemrijk,ruime beschutte plaatsen van 10 bij 10 meter,een zeer betrokken en attente campinghoudster( vraag niet naar haar leeftijd,maar tegen de 90!)'toiletten met muziek( kun je zonder je te generen .......), een klein barretje voor de aperitief,een klein winkeltje voor de hoogste nood,gratis wifi,kortom: een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Uitstekend verzorgd.

Cora
10-7-2010

Geweldig schoon sanitair. Grote plaatsen. Zeer behulpzame (oude) dame bij de receptie, het enige 'nadeel': men spreekt alleen Frans, maar dat was voor ons geen probleem. Ijn er zowel in de zomer geweest met eigen caravan als in de herst, waarbij we een stacaravan hadden gehuurd.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belle Rivière in Nantes (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belle Rivière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.