Camping Le Moredena

1 review over Camping Le Moredena in het Nederlands

Mooie rusige camping

peter
8-11-2012

Wij waren Camping Le Moredena in Morannes in aug 2012 een mooie rustige camping met zwembad (klein) in de omgeving is het heel rustig en stil camping ligt aan een rivier met veel vismogelijkheden ook voor de franse cultuur kan je hier mooi fietesen. en vriendelijke beheerster probeert je het zo goed als mogelijk het naar je zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moredena in Morannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moredena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.