Camping L'Isle Verte ****

7,8

Weer vandaag6°-2°

33 reviews over Camping L'Isle Verte in het Nederlands

Jan And Corrie, 16-10-2017

Een rustige en mooi gelegen aan de Loire camping. Prachtige omgeving, je raakt er niet uitgekeken ,elk jaar ontdek je weer iets anders..Een echte wijnstreek. Vriendelijke mensen.

We kwamen voor een paar dagen, het werden er acht, maar hadden er ook achtien mogen zijn

als we daar de gelegenheid voor zouden hebben gehad.

Komen zeker nog eens terug op nr. 30!!

Mooie Camping; ruime plaatsen; mooie omgeving

Nico & Mariëtte Schmitz, 3-9-2017

Mooie grote, ruime plaatsen; fijn zwembad met leuk restaurant. Alleen het toiletgebouw liet veel te wensen over: vloer was regelmatig vuil (vanwege lekkages toiletten?).

We hebben een aantal aanbieders voor L'Isle Verte voor je op een rij gezet:

Geweldige en leuke,niet al te grote camping.

Jan en Corrie Roest, 2-9-2017

Camping ligt aan de Loire..prachtige uitzichten, en goed onderhouden camping.

vriendelijke mensen.Wij gaan er al een paar jaar heen en hebben het gevoel elke keer weer,we komen thuis .

Fijne, rustige camping

Matthijs VAN SEVENTER, 28-8-2017

Fijne, rustige camping. Vriendelijk en bereidwillig personeel. Schaduwrijk. Schoon, netjes en verzorgd. Ideaal voor uitstapjes en fietstochten, maar ook om lekker te luieren.

Prima kleine camping

Hk, 24-8-2017

Tip voor de eigenaar. Repareer het hek bij het peuterbad. Dit zit los.

Nog een tip werk aan uw uitstraling en klantvriendelijkheid Bij het restaurant bent u niet klantvriendlijk. Andere camping gasten attendeerde ons dat er verschil is in service bij fransen en buitenlanders. Dit zagen we later ook. We hebben een half uur aan een tafeltje gezeten. Drie keer binnen geweest voor een menukaart of service. Geen reactie of hulp. We zijn elders maar in het dorp heerlijk gaan eten. Later in de week nog een keer geprobeerd. Iedereen had een drankje op het terras. Wij komen rond half tien savonds erbij zitten. Mijn man wil een biertje bestellen. Er word dan gezegt nee kan niet het is te laat. Huh. Allemaal rare service in het horeca gedeelte.

De camping dikke prima.

Op verzoek van eigenaar is er alleen overdag recreatieteam door een leuke nederlandse dame. Savonds mag er geen animatie. Das heel jammer.

Mooi zwembad helaas met te veel chloor. Let op. Chloorblokken worden er los in gegooid. Ligt ook in het ondiepe water bij de ingang. Meegemaakt dat een jongen dit in de mond deed en een stuk afkauwde. Gelukkig goed afgelopen. Volgende dag lag er weer blok in. ️

Mooie moestuin met heerlijke tomaten. Voor ons wel een camping om te onhouden. Goede locatie om vanuit te fietsen en wandelen.

De toiletvoorziening heeft een upgrade nodig

Martin PHILIPSE, 22-8-2017

De toiletvoorziening heeft een upgrade nodig. Het zou een enorme verbetering zijn als er twee kleinere toileteenheden komen. Een aan de linker, en een aan de rechterzijde. Het oude toiletblok kan dan plaats maken voor een andere bestemming.

Verder een prima camping !!

Knusse camping

Agnes BRUGGEMAN, 18-8-2017

Knusse camping. Niet zo groot.

Direct aan de Loire. Heerlijk om te fietsen langs de Loire vanaf de camping.

Aangenaam zwembad en prima schaal voor kinderen

Rogier Dijker, 9-8-2017

Overzichtelijke camping incl. huisjes van tentdoek of stacaravan-achtig. Zwembad ruim en aangenaam verwarmd, hele dag open (10-21 u) en geen toezicht (wel zo fijn).

Genoeg Nederlandse kinderen om vriendjes te maken, maar geen NL-enclave. Twee trampolines, groot springkussen en voet/handbalkooi waar de kinderen op eigen houtje naar toe kunnen.

Campers geen eigen plek of veld, waardoor je pech kunt hebben als er een camper met een herriemakende airco naast je komt staan. Verder lekker rustig. Voor een plek aan de Loire betaal je een euro meer.

Minpunt is het restaurant. Althans de pizza's waren heel matig. Wel leuk gelegen aan het zwembad. Medewerkers camping zeer vriendelijk. Ander puntje: niet duidelijk was of er de douches M/V nu apart waren of niet.

Kortom prima camping voor een week (of korter).

Vriendelijk personeel, lange wachttijd bij restaurant

Pia en Cornelis SPOELSTRA, 4-8-2017

Vriendelijk personeel, lange wachttijd bij restaurant.

Ligging goed. Ipv plaatsaanwijzing hadden we graag zelf willen kiezen of meerdere mogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Isle Verte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Isle Verte in Montsoreau (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Isle Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Isle Verte scoort een 7.82 uit 10 op basis van 180 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: