Camping L'Isle Verte

Domien

Prima

Aat
26-7-2018

Leuke camping met goede voorzieningen en op loopafstand van een klein stadje.

Mooie camping aan de Loire

Cornelis
24-6-2018

Mooie camping net buiten het dorpje Montsoreau. Perfekt gelegen om met de fiets bijv. Saumur of Chinon te verkennen. Grote plaatsen direkt aan de Loire ( wandelpad ertusssen!)

Fijne camping

Leo
10-5-2018

Prima camping, niet te groot met mooie grote plaatsen en veel voorzieningen. Prima gelegen tov het mooie plaatsje en in mooie bezienswaardige omgeving.

Fantastisch....kan niet beter.

Jan en Corrie Roest
19-4-2018

Camping L'Isle Verte.....mooi gelegen camping aan de Loire. Keurig onderhouden, schoon en heel vriendelijk personeel. Een camping ook zeer geschikt voor fietsers ,daar hebben ze speciale voorzieningen voor. Er komen dit jaar 3 nieuwe zeer luxe 6 p. mobile home's ..1 daarvan speciaal voor invalide mensen. Sanitair netjes en schoon. Zwembad aanwezig. hoog seizoen voor kinderen speciale animatie, springkussen.(wordt volgend jaar vernieuwd).2 jeu de boules banen.Cultuur is er genoeg, cave's voor wijnen..het kweken van champignons gebeurd ook in de groten. Mooie Kathedralen en chateau's. Het is een klein plaatsje,maar elke zondag is er een kleine markt en 1x per maand een rommelmarkt. Diverse restaurant's, mooi hotel en bars. dit is echt een aanrader.

Voor fietsers is er ook genoeg te doen...je kunt vlak fietsen,maar ook 12% omhoog.

Kortom..wij hebben genoten van onze tijd daar en zijn nog niet uitgekeken. Komen op deze camping zeker terug.

Jan And Corrie
        16-10-2017

Een rustige en mooi gelegen aan de Loire camping. Prachtige omgeving, je raakt er niet uitgekeken ,elk jaar ontdek je weer iets anders..Een echte wijnstreek. Vriendelijke mensen.

We kwamen voor een paar dagen, het werden er acht, maar hadden er ook achtien mogen zijn

als we daar de gelegenheid voor zouden hebben gehad.

Komen zeker nog eens terug op nr. 30!!

Mooie Camping; ruime plaatsen; mooie omgeving

Nico & Mariëtte Schmitz
        3-9-2017

Mooie grote, ruime plaatsen; fijn zwembad met leuk restaurant. Alleen het toiletgebouw liet veel te wensen over: vloer was regelmatig vuil (vanwege lekkages toiletten?).

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Isle Verte in Montsoreau (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Isle Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.