Camping L'Isle Verte

• Matig / voldoende: 5 - 7

Mooie camping aan de Loire

Cornelis
24-6-2018

Mooie camping net buiten het dorpje Montsoreau. Perfekt gelegen om met de fiets bijv. Saumur of Chinon te verkennen. Grote plaatsen direkt aan de Loire ( wandelpad ertusssen!)

Fijne camping

Leo
10-5-2018

Prima camping, niet te groot met mooie grote plaatsen en veel voorzieningen. Prima gelegen tov het mooie plaatsje en in mooie bezienswaardige omgeving.

Fantastisch....kan niet beter.

Jan en Corrie Roest
19-4-2018

Camping L'Isle Verte.....mooi gelegen camping aan de Loire. Keurig onderhouden, schoon en heel vriendelijk personeel. Een camping ook zeer geschikt voor fietsers ,daar hebben ze speciale voorzieningen voor. Er komen dit jaar 3 nieuwe zeer luxe 6 p. mobile home's ..1 daarvan speciaal voor invalide mensen. Sanitair netjes en schoon. Zwembad aanwezig. hoog seizoen voor kinderen speciale animatie, springkussen.(wordt volgend jaar vernieuwd).2 jeu de boules banen.Cultuur is er genoeg, cave's voor wijnen..het kweken van champignons gebeurd ook in de groten. Mooie Kathedralen en chateau's. Het is een klein plaatsje,maar elke zondag is er een kleine markt en 1x per maand een rommelmarkt. Diverse restaurant's, mooi hotel en bars. dit is echt een aanrader.

Voor fietsers is er ook genoeg te doen...je kunt vlak fietsen,maar ook 12% omhoog.

Kortom..wij hebben genoten van onze tijd daar en zijn nog niet uitgekeken. Komen op deze camping zeker terug.

Jan And Corrie
        16-10-2017

Een rustige en mooi gelegen aan de Loire camping. Prachtige omgeving, je raakt er niet uitgekeken ,elk jaar ontdek je weer iets anders..Een echte wijnstreek. Vriendelijke mensen.

We kwamen voor een paar dagen, het werden er acht, maar hadden er ook achtien mogen zijn

als we daar de gelegenheid voor zouden hebben gehad.

Komen zeker nog eens terug op nr. 30!!

Mooie Camping; ruime plaatsen; mooie omgeving

Nico & Mariëtte Schmitz
        3-9-2017

Mooie grote, ruime plaatsen; fijn zwembad met leuk restaurant. Alleen het toiletgebouw liet veel te wensen over: vloer was regelmatig vuil (vanwege lekkages toiletten?).

Geweldige en leuke,niet al te grote camping.

Jan en Corrie Roest
        2-9-2017

Camping ligt aan de Loire..prachtige uitzichten, en goed onderhouden camping.

vriendelijke mensen.Wij gaan er al een paar jaar heen en hebben het gevoel elke keer weer,we komen thuis .

Fijne, rustige camping

Matthijs VAN SEVENTER
        28-8-2017

Fijne, rustige camping. Vriendelijk en bereidwillig personeel. Schaduwrijk. Schoon, netjes en verzorgd. Ideaal voor uitstapjes en fietstochten, maar ook om lekker te luieren.

Prima kleine camping

Hk
            24-8-2017

Tip voor de eigenaar. Repareer het hek bij het peuterbad. Dit zit los.

Nog een tip werk aan uw uitstraling en klantvriendelijkheid Bij het restaurant bent u niet klantvriendlijk. Andere camping gasten attendeerde ons dat er verschil is in service bij fransen en buitenlanders. Dit zagen we later ook. We hebben een half uur aan een tafeltje gezeten. Drie keer binnen geweest voor een menukaart of service. Geen reactie of hulp. We zijn elders maar in het dorp heerlijk gaan eten. Later in de week nog een keer geprobeerd. Iedereen had een drankje op het terras. Wij komen rond half tien savonds erbij zitten. Mijn man wil een biertje bestellen. Er word dan gezegt nee kan niet het is te laat. Huh. Allemaal rare service in het horeca gedeelte.

De camping dikke prima.

Op verzoek van eigenaar is er alleen overdag recreatieteam door een leuke nederlandse dame. Savonds mag er geen animatie. Das heel jammer.

Mooi zwembad helaas met te veel chloor. Let op. Chloorblokken worden er los in gegooid. Ligt ook in het ondiepe water bij de ingang. Meegemaakt dat een jongen dit in de mond deed en een stuk afkauwde. Gelukkig goed afgelopen. Volgende dag lag er weer blok in. ️

Mooie moestuin met heerlijke tomaten. Voor ons wel een camping om te onhouden. Goede locatie om vanuit te fietsen en wandelen.

De toiletvoorziening heeft een upgrade nodig

Martin PHILIPSE
            22-8-2017

De toiletvoorziening heeft een upgrade nodig. Het zou een enorme verbetering zijn als er twee kleinere toileteenheden komen. Een aan de linker, en een aan de rechterzijde. Het oude toiletblok kan dan plaats maken voor een andere bestemming.

Verder een prima camping !!

We hebben een aantal aanbieders voor L'Isle Verte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Isle Verte in Montsoreau (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Isle Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Isle Verte scoort een 7.9 uit 10 op basis van 217 reviews.