Sorteren

Reviews over Montrevault (Maine et Loire)

Fantastische vakantie gehad met de hele familie!

Linda
    25-8-2016

Heel bijzonder om met de kinderen en kleinkinderen in een echt oud kasteel met oude antieke meubelen te logeren. Vooral de kleinkinderen vonden het heel spannend.

We hadden het hele kasteel voor ons zelf. Het was keurig schoon en alles wat je nodig had, was aanwezig.

Je moest wel hele afstanden lopen om van de ene kant naar de andere kant te komen.

De beheerster was erg vriendelijk en legde alles uitgebreid uit.

We hadden een goed mailcontact met de eigenaresse. Ze antwoordde direct en gaf veel tips voor diverse uitjes.

Wie weet: misschien gaan we weer eens terug met de hele familie!

Echt fantastisch!!!

Saskia
    14-10-2009

De eigenaar van dit prachtige kasteel ontvangt je bijzonder vriendelijk, is heel attent en gastvrij. Verzorgd een uitstekend ontbijt. Je slaapt in prachtige ruime kamers (wij sliepen in Agathe) en het is net een museum; met liefde opgeknapt en bijzonder ruim.

leuk kasteel met mooi uitzicht en antieke meubels

rene
    2-10-2009

wonen in een echt, oud kasteel is een ervaring om nooit te vergeten, binnen en buiten hier en daar wel wat onderhoud nodig, autenthieke uitstraling, soepele verhuurster, veel woon en leeftruimte, er zijn mooie kamers maar het is hier en daar wel tegen het rommelige aan, wij keken hier doorheen en hebben een fijne vakantie doorgebracht op kasteel Montrevalt

Montrevault (Maine et Loire) scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews