Camping Le Relais des Garennes

Camping Le Relais des Garennes

3 reviews over Camping Le Relais des Garennes in het Nederlands

Een heerlijke camping echt een aanraderr

Philip&Liesbet
30-12-2017

et is een genot om met Philippe Frengels te spreken. 's Avonds maakten we een vuurtje en hebben over allerlei zaken met Philippe gesproken. Hij wil ,net als wij ,dolgraag weten hoe andere Europeanen denken over Europa. Het was een genoegen om mijn HBS Frans weer eens in de praktijk te brengen. Ga naar Nantes met de auto en koop voor een habbekrats een kaartje voor het OV en bezoek Iles des Betes.

Gereisd Met partner in september 2016

Rustig in de Loire

Arie-Leen
28-7-2015

Brachten in juli 2015 enkele dagen door op deze heerlijke kleine camping. Zeer ruime plekken (in de schaduw of op zonder beschutting). Eigenaar is allervriendelijkst, sfeer is gemoedelijk, sanitair is prima. Daarnaast vind je een ruimte met heel veel informatie over de omgeving. Overigens zit je 20 km. van Nantes en dat blijkt een fijne stad om enkele malen te bezoeken

Gereisd Met vrienden in juli 2015
2008

heerlijke camping bij gezellig frans echtpaar

bart Willems
12-8-2008

Een ideale plek voor wie rust zoekt. Het is zeer makkelijk contact te maken met de overige vooral franse gasten en met het beheerderechtpaar. Deze zij zeer charmant en geïnteresseerd in hun gasten. Naast de camping ligt een vijver welke s´avonds tot een heerlijke wandeling uitnodigt. Het sanitair is perfect en meer dan voldoende voor de 12 staplaatsen van deze camping a la ferme.

Gereisd Alleenreizend in Tue Aug 12 2008 18:02:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Relais des Garennes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Relais des Garennes in Montbert (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Relais des Garennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.