Sorteren

Reviews over Montbert (Loire Atlantique)

Een heerlijke camping echt een aanraderr

Philip&Liesbet
    30-12-2017

et is een genot om met Philippe Frengels te spreken. 's Avonds maakten we een vuurtje en hebben over allerlei zaken met Philippe gesproken. Hij wil ,net als wij ,dolgraag weten hoe andere Europeanen denken over Europa. Het was een genoegen om mijn HBS Frans weer eens in de praktijk te brengen. Ga naar Nantes met de auto en koop voor een habbekrats een kaartje voor het OV en bezoek Iles des Betes.

Rustig in de Loire

Arie-Leen
    28-7-2015

Brachten in juli 2015 enkele dagen door op deze heerlijke kleine camping. Zeer ruime plekken (in de schaduw of op zonder beschutting). Eigenaar is allervriendelijkst, sfeer is gemoedelijk, sanitair is prima. Daarnaast vind je een ruimte met heel veel informatie over de omgeving. Overigens zit je 20 km. van Nantes en dat blijkt een fijne stad om enkele malen te bezoeken

a ameliorer

francois guyard
    4-4-2012

je pense que nous aurions aimé nous trouver plus près des pistes car nous avions 2 enfants avec 1 petite fille de 4 ans. la gestion des aller retour avec les enfants au ski est tjrs assez compliqué. Ns avions que 2 jeu de clés...

heerlijke camping bij gezellig frans echtpaar

bart Willems
    12-8-2008

Een ideale plek voor wie rust zoekt. Het is zeer makkelijk contact te maken met de overige vooral franse gasten en met het beheerderechtpaar. Deze zij zeer charmant en geïnteresseerd in hun gasten. Naast de camping ligt een vijver welke s´avonds tot een heerlijke wandeling uitnodigt. Het sanitair is perfect en meer dan voldoende voor de 12 staplaatsen van deze camping a la ferme.

Montbert (Loire Atlantique) scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews