Camping Château du Petit Bois

Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
Camping Château du Petit Bois

We hebben een aantal aanbieders voor Château du Petit Bois voor je op een rij gezet:

15 reviews over Camping Château du Petit Bois in het Nederlands

Geweldige camping

Edwin & Kim
15-7-2019

Geweldige camping. Vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad, prima restaurant. En een mobile home onder de bomen dus veel schaduw op warme dagen

Gereisd Anders in juli 2019

Jammer dat de toiletten zo stonken

Freerk
21-8-2018

Jammer dat de toiletten zo stonken. Het restaurant was super! Voor een prikkie héérlijk gegeten en nog leuke muziek erbij ook. Top!

Jammer dat de toiletten zo stonken

Freerk
21-8-2018

Andre
17-8-2018

Redelijke camping

Barbara
16-8-2017

Mooi zwembad, lieve dames bij kinder entertainment, kleine plaatsen, veel geluid ook s avonds nog, douchen goed en schoon, toiletten altijd smerig. Veel hangjeugd die s nachts alles saboteert in toiletgebouw.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke gezellige kleine camping aardig personeel alleen

Edwin MESMAN
1-8-2017

Leuke gezellige kleine camping aardig personeel alleen die Franse hé
Wij hadden niet zo mooi weer .leuke omgeving le baule is een aanrader

Gereisd Anders in augustus 2017

Prima camping

Aart DE KRUIJF
26-7-2017

Fijne camping, met mooi bedekte plaatsen die ruim zijn. Erg mooi (verwarmd) zwembad, functionele douchecabines die goed worden schoon gehouden worden. Wc wel redelijk schoon, maar een wc-bril is toch wel handig!

Gereisd Anders in juli 2017

Typisch Franse camping

Janne
31-12-2015

De camping ligt dicht bij het strand (met de auto, niet op loopafstand) en er is genoeg te doen in de omgeving.

Het zwembad is een groot pluspunt als je van zwemmen houdt.

Het toiletgebouw is verouderd en voldoet niet voor zoveel mensen. Schoonmaak was niet meer dan twee keer per dag het afspuiten van het sanitair (niet echt fris)

Animatie is echt op de Franse toerist gericht; voor Nederlandse kinderen niet te volgen. S avonds wordt er veel harde muziek gedraaid waar je echt van moet houden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Hele leuke Franse camping

W. Groeneveld
10-8-2015

2 weken gestaan in juli-augustus met prima weer. Camping is gewoon goed. Ruime plaatsen met voldoende stroom (10/amp.). Schoon toilet gebouw met goed warm water en hele ruime douches. Alles word goed schoon gehouden. Veel Franse gasten maar allemaal zeer vriendelijk. Personeel is uiterst vriendelijk en doen erg hun best voor je. Zwembad met glijbanen is mooi en ook schoon. Als ik een minpuntje moet noemen is het de wifi. Die is gratis maar stelt eigenlijk niets voor. Je kunt beter kleine vergoeding vragen voor een beter systeem. Verder is de omgeving echt het bekijken waard kort aan zee en leuke dorpjes en stadjes. Wij hadden onze fietsen bij ons maar geen fietsmogelijkheden. Echt een Franse camping in een toeristische omgeving die vooral door de Franse bevolking word bezocht.Nederlanders en Engelsen zijn in de minderheid maar op de camping en in de omgeving kun je met Engels je zelf goed verstaanbaar maken. Alles bij elkaar een top vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juli 2015

Aanrader, zowel camping als omgeving.

Antwan
8-8-2014

Eerste keer deze in dit gebied. Prachtig en zeer gastvrij, vriendelijk. Overal baaitjes, (vrij) parkeren, dorpjes met haventjes. Sfeervol. Veel schaaldieren en vis, dagvers. Voor wie dit belangrijk vindt: ook heel betaalbaar, voor een volle zak oesters, mosselen of andere soorten ben je nog geen twee tientjes kwijt bij typische verkooppunten. Camping is gastvrij, vriendelijke medewerkers en ook campinggasten. Het een trekt het ander aan nietwaar? Keurig verzorgd, schoon, zo'n- en schaduwplekken. Opvallend weinig nl-ers, zowel op camping als in het gebied. Toch voldoende om speelkameraadjes te vinden. Over sanitair: wordt echt keurig bijgehouden, alles heel, ruime douches, gewoon goed. Animatie vooral voor kleinste jeugd (knutselclub) en puur 'Frans'. Avonden met menuthema's, afgewisseld met muziek of iets dergelijks. Geen bingo's en dergelijke. Zwembad lijkt nieuw. Ook hier alles netjes, water schoon, de twee glijbanen leuk en vriendelijk toezicht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château du Petit Bois in Mesquer (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château du Petit Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.