Mesquer (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Mesquer (Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

Reviews over Mesquer (Loire Atlantique)

• 7Jenny14-02-2009

Mooie omgeving, maar geen uitgaansplek

Wij waren hier met kleine kinderen. Dus we waren niet echt uit op feestjes en uitgaan, maar de omgeving is erg mooi, de kinderen vermaken zich geweldig op het strand, vooral bij eb, ze vonden van alles! Het eerste jaar geprobeert te fietsen, maar is toch erg heuvelachtig om met kids te fietsen. Verder veel leuke dagtrips te doen, kijk dus vooral even bij de vvv! Geen grote supermarkt dichtbij, dus toch voor meerdere boodschappen even een dorp verderop a 15 km.

• 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn