Reviews over Mesnard la Barotière

20-8-2018

Leuk gelegen, vrij sober

Michiel,
    19-8-2013

De camping ligt aan een meer waar het goed toeven is. Het kan er wel wat druk zijn omdat het ook een regiofunctie heeft. Daarnaast is er een kleine kermis, klimbos en midgetgolf. Het trekt dus wel wat mensen aan.

Restaurantje is prima prijs-kwaliteit en leuk aan de rand van het meer gelegen.

De camping hangt er een beetje bij. Niet heel goed onderhouden en het sanitair mag wel schoner. Je mag zelf een plekje zoeken en er waren voldoende schaduwrijke plaatsen beschikbaar, zelfs in augustus op de bonnevooi.

Als je niet te veel verwacht van een camping en het lekker vindt om direct aan het water te zitten is het een leuke plek voor een vakantie.

Mesnard la Barotière scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews