Géén boekingskosten

Meer camping info

13 Reviews over de L'ongline

• 9Frank01-08-2015

Zeer rustiek

Hele fijne en rustige kleine camping. Van te voren bellen of reserveren is wel aan te raden. Mooi zwembad en hele grote plekken met weinig beschutting.Wandelen kan direct van de camping af, al moet je voor veel routes wel eerst over de weg lopen. In de directe omgeving weinig te beleven.. Met de auto stukje rijden is er wel genoeg te bekijken en te doen. Je komt hier echt tot rust.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Frank08-01-2015

De perfecte "Tot rust kom Camping"

Voor de 3e X in 5 jaar deze camping aangedaan. Ultiem landelijk en zeer rustig gelegen. Ook de Gite aldaar is een aanrader. Vriendelijke en oprecht betrokken eigenaren. Mooie, grote, goed afgescheiden plaatsen. Perfect onderhouden gras en hagen. Sanitair wordt 3X daags goed gereinigd. In hoogseizoen iedere dag vers brood te bestellen voor de volgende dag. Fietsroutes genoeg in de omgeving door het (behoorlijk) glooiend landschap of wat horizontaler langs de diverse rivieren. Zowel overdag als 's nachts kun je giga genieten van rust. Niets moet, alles mag. Het is dat we moeten werken.............. Wij gaan zeker terug. Al was het maar voor de wekelijkse taartendag. Wij hebben helaas in augustus 2014 een 10 daagse ziekenhuisopname mee moeten maken. Wij hebben niets dan lof over de zeer competente medische verzorging van eigenaresse Miriam en de logistieke verzorging van eigenaar Martijn. 1000X hulde hiervoor

• 9B30-08-2014

Fijne camping

Wij zijn hier vorig jaar geweest en dat is zeer goed bevallen. De camping is rustig gelegen, kleinschalig en de plekken zijn zeer ruim.

• 9Bakker19-09-2013

Klein maar fijn

de camping is zeer rustig gelegen, heeft grote emplacementen met een mooi uitzicht over de velden en wordt beheerd door een vriendelijk Nederlands-Frans gezin. Zeker een aanrader voor rustzoekers met of zonder kinderen!

• 9wabbijn08-11-2012

Kleine familiecamping

Een kleine camping met zéér ruime vrije plaatsen. Ondanks de 12 plekjes veel mensen met kinderen in alle leeftijden, zelfs tieners en pubers. Er is een kleine speeltuin, trampoline, pingpongtafel, zwembad en heel veel speelruimte. Het sanitair is netjes en fris en wordt de hele dag door bijgehouden. Er is veel te zien in de omgeving dichtbij en wat verder rijden.

• 9E. Wittebrood17-08-2012

Prachtige camping

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest en dit is erg goed bevallen. De camping ligt prachtig, de plekken zijn erg groot en met een geweldig uitzicht. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij en weten zeer veel over de omgeving. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd, maar het is ook geen probleem als je je eigen ding doet. Wij hebben zelf geen kinderen, maar het was duidelijk te zien dat kinderen zich daar prima kunnen vermaken. Aanrader!

• 9Weber 08-08-2012

Uitstekende camping

Ik schrijf niet vaak campingrecensies maar voor deze maak ik een uitzondering. Mooie zeer ruime plaatsen met prachtig uitzicht. Prima sanitair dat ook de dag door schoongehouden wordt. Service vd eigenaren is op hoog niveau met oa bezorgen van het verse brood. Eigenaren weten prima wat er zich afspeelt op de camping. Ik heb maar een mogelijk verbeterpunt en dat is het watertappunt. Dat moet nu door de eigenaren zelf gedaan worden en dat is niet altijd handig. Gewoon een kraan om zelf water te tappen is wel zo comfortabel.

• 9Henk02-04-2012

Leuke kleine camping

Mooie rustige camping, Camping wordt beheerd door vriendelijke nederlandse/franse eigenaren die altijd werken. Mooi uitzicht vanuit alle plekken op de camping. Genoeg tebeleven in de omgeving, Zeker een camping om terug te komen.

Gr Henk

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Leendert Jan van Wijnen16-08-2011

Kamperen zoals kamperen bedoeld is.

Zeer ruime plekken, mooi uitzicht, bijzonder vriendelijke en behulpzame campingeigenaren, prachtig stukje verstild Frankrijk, kortom, heerlijk kamperen, ook met jonge kinderen.

• 10yvonne20-06-2011

gewoon goed

Camping is zeer rustig gelegen, goed bereikbaar en heeft heel grote plaatsen. Sanitair is heel ruim en schoon. Gastheer/vrouw weten wat het betekent om goede gastheer/vrouw te zijn. En elke ochtend je broodje voor je caravan of tent is een groot gemak. Wij zijn 3 weken gebleven en hebben veel in de omgeving gezien, nog lang niet alles want er is heel veel te zien. Camping en omgeving zijn zeker een bezoek waard.

Camping de L'ongline info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar