Reviews over Marigné

Zeer rustiek

Frank,
    1-8-2015

Hele fijne en rustige kleine camping. Van te voren bellen of reserveren is wel aan te raden. Mooi zwembad en hele grote plekken met weinig beschutting.Wandelen kan direct van de camping af, al moet je voor veel routes wel eerst over de weg lopen. In de directe omgeving weinig te beleven.. Met de auto stukje rijden is er wel genoeg te bekijken en te doen. Je komt hier echt tot rust.

De perfecte "Tot rust kom Camping"

Frank,
    8-1-2015

Voor de 3e X in 5 jaar deze camping aangedaan. Ultiem landelijk en zeer rustig gelegen. Ook de Gite aldaar is een aanrader. Vriendelijke en oprecht betrokken eigenaren. Mooie, grote, goed afgescheiden plaatsen. Perfect onderhouden gras en hagen. Sanitair wordt 3X daags goed gereinigd. In hoogseizoen iedere dag vers brood te bestellen voor de volgende dag. Fietsroutes genoeg in de omgeving door het (behoorlijk) glooiend landschap of wat horizontaler langs de diverse rivieren. Zowel overdag als 's nachts kun je giga genieten van rust. Niets moet, alles mag. Het is dat we moeten werken.............. Wij gaan zeker terug. Al was het maar voor de wekelijkse taartendag. Wij hebben helaas in augustus 2014 een 10 daagse ziekenhuisopname mee moeten maken. Wij hebben niets dan lof over de zeer competente medische verzorging van eigenaresse Miriam en de logistieke verzorging van eigenaar Martijn. 1000X hulde hiervoor

Fijne camping

B,
    30-8-2014

Wij zijn hier vorig jaar geweest en dat is zeer goed bevallen. De camping is rustig gelegen, kleinschalig en de plekken zijn zeer ruim.

Klein maar fijn

Bakker,
    19-9-2013

de camping is zeer rustig gelegen, heeft grote emplacementen met een mooi uitzicht over de velden en wordt beheerd door een vriendelijk Nederlands-Frans gezin. Zeker een aanrader voor rustzoekers met of zonder kinderen!

Kleine familiecamping

wabbijn,
    8-11-2012

Een kleine camping met zéér ruime vrije plaatsen. Ondanks de 12 plekjes veel mensen met kinderen in alle leeftijden, zelfs tieners en pubers. Er is een kleine speeltuin, trampoline, pingpongtafel, zwembad en heel veel speelruimte. Het sanitair is netjes en fris en wordt de hele dag door bijgehouden. Er is veel te zien in de omgeving dichtbij en wat verder rijden.