Camping L'Etournerie

15 reviews over Camping L'Etournerie

• 2019
    8Peet08-10-2019

Zó lekker rustig!!!

Heerlijk rustig verblijf, mede omdat dit een kindvrije camping is (met ook vakantiehuisjes). Alles ligt in de buurt, zowel voorzieningen als leuke plaatsjes, het strand, etc. En dan lekker afkoelen in het zwembadje en genieten van hun maaltijden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Anne19-07-2019

Geweldig verblijf.

Leuk klein terreintje met maar 6 plekken. Wel een verwarmd zwembad!!! Heel veel toeristische informatie voorhanden en de eigenaren kunnen ook nog wel wat vertellen over wandelingen, stranden, etc. We hebben er heerlijk gegeten. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Rob van Putten12-07-2019

Een kleinschalige camping met zwembad in een gebied waar erg veel te beleven valt. Een dorp met alle faciliteiten op 3 kilometer en iets verder weg prachtige stranden en allerlei andere leuke dingen te doen zoals wijnproeverijen. Op de camping zijn geen kinderen toegestane, voor ons was dat een grote pré.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    5Angela13-08-2018

Te weinig privacy, teveel regels

Camping is ons enorm tegengevallen. De prachtige foto die we op de website zagen klopt niet met de werkelijkheid. Onze plek achteraan het veld bood enkel uitzicht op de buren. Erg hobbelig om tent op te plaatsen en geen enkele privacy! Uitzicht op akkers alleen vanaf voorste plekken. Camping bestaat uit 6 afgescheiden plaatsen. Sanitair is prima maar waarom niet even een rol toiletpapier ophangen op zo’n kleine camping met alleen volwassenen? Wij voelden ons niet vrij in ons doen en laten door het gebrek aan privacy maar ook door de vele regels die gelden op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5G.Tuïnk16-06-2017

Nooit meer

De camping is zeer fraai. Mooie ruime plaats. Fraai uitzicht over akkers, met bosrand in de verte. De maaltijd die wij hadden besteld ( bio kip met accompagnement) was voortreffelijk. Goed bereid en netjes opgediend. Gedurende ons verblijf, 2e week juni, was de camping voor 50 procent bezet. De enorme nadruk die wordt gelegd op " tijdig reserveren" lijkt daarom nogal overdreven. Wij hebben ons zeer geërgerd aan de attitude en bejegening van de camping eigenaren/ beheerders. Ze gaven je het gevoel dat je werd gedoogd. Je krijgt het gevoel dat men nolens volens een camping beheert. Vol met geboden, verboden en voorschriften. Elke dienst, ( gebruik was machine, huren koelkast ) diende tussentijds te worden voldaan, kon niet gewoon op de laatste dag , bij vertrek. Daarnaast kreeg je ook voortdurend het gevoel continu te worden geobserveerd. ( bye te way: het huren van de koelkast was 4.50 euro per dag. De mogelijkheid om koelelementen even ' n nacht in de vriezer te leggen, iets dat op veel campings min of meer vanzelfsprekend is, was er niet) De toiletten waren proper. Echter: afwassen, drinkwater tappen, toiletgang en het legen van nachtelijk deposities, in een, weliswaar wat af-geschotte ruimte , is niet meer van deze tijd. Er is klaarblijkelijk voor het laatst in de vorige eeuw in deze voorziening geïnvesteerd. De onmiddellijke omgeving biedt behalve het fraaie uitzicht vanaf de camping, weinig. Geen aantrekkelijke fiets- of wandeltochten. Het nabije dorp Mareuil sur Lay is ook geen aanrader.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9keetie22-08-2016

op en top genieten!

Dit was ons vierde verblijf op deze camping en wederom een genot! De kleinschaligheid en de rust zijn enorme plus punten. De eigenaren zijn gastvrij en komen geregeld een praatje maken. Wanneer mensen meer op zichzelf zijn, voelen ze dat ook prima aan. De kampeerplaatsen zijn erg ruim. Dit jaar waren we er met 3 honden en dat was geen probleem met de diervriendelijke eigenaren . Uiteraard moet je wel zorgen dat medekampeerders geen 'last' hebben van de hondjes. Sanitair is voldoende, netjes en schoon. Het zwembad is een welkome verkoeling. Het wordt goed onderhouden en schoongehouden. De maaltijden die je kunt bestellen en bij de tent worden gebracht zijn met liefde gemaakt en dat proef je. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jacqueline & Albert07-08-2016

Heerlijk voor rustzoekers op het platteland

Afgelegen schitterend op het platteland, 30 km uit de prachtige kustlijn, met vele leuke badplaatsen. Pittoreske dorpjes en landwegen vol met zonnebloemen, maisvelden etc. Zeker een auto nodig, dichtstbijzijnde dorp waar een supermarkt is, is 3 km verderop. Wij hebben genoten van al het bovenstaande. Wij stonden niet op de boerencamping maar hadden de Maison Tulipe gehuurd. Heel leuk huisje, luxe, van alle gemakken voorzien, heerlijk groot terras, zeker een aanrader! Een heerlijk zwembadje en gastvrije, behulpzame eigenaren. Wij hebben alles als positief ervaren. Wat zeker een plus is, dat het bed was opgemaakt, voldoende badlakens, handdoeken, theedoeken aanwezig en het was echt ruim allemaal en schoon, echt schoon. Ook voldoende opbergruimte voor je eigen spulletjes en goede WiFi.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 3De bie17-06-2015

Naar ons toe zeer onppersoonlijk

Men was niet blij met ons dat wij niet van tevoren wilde reserveren,
    Het sanitair is onder de maat, de tegelzetter is heel creatief geweest met restjes tegels. Er mag weleens een ragebol langs de spinnewebben. Kwalteit van een svr, met de prijs van een 3 sterren caming.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Gert en Anneke02-09-2014

Heerlijke vakantie

Deze camping was voor ons rustzoekers een paradijsje. We kunnen alles opnoemen wat ons is bevallen, maar dat is een lang verhaal. Beter is deze camping met hun gastvrije eigenaren en de omgeving zelf te gaan ervaren. Wat ons betreft een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Coby & Steven22-08-2014

een prima camping voor rustzoekers

Jacky, René en Renée hebben ervoor gekozen hun camping een eigen karakter te geven. L'Etournerie maakt daardoor waar, wat op de site wordt beloofd. Een aanrader voor echte rustzoekers.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014