Mareuil sur Lay

Reviews over Mareuil sur Lay

op en top genieten!

keetie,
    22-8-2016

Dit was ons vierde verblijf op deze camping en wederom een genot! De kleinschaligheid en de rust zijn enorme plus punten. De eigenaren zijn gastvrij en komen geregeld een praatje maken. Wanneer mensen meer op zichzelf zijn, voelen ze dat ook prima aan. De kampeerplaatsen zijn erg ruim. Dit jaar waren we er met 3 honden en dat was geen probleem met de diervriendelijke eigenaren . Uiteraard moet je wel zorgen dat medekampeerders geen 'last' hebben van de hondjes. Sanitair is voldoende, netjes en schoon. Het zwembad is een welkome verkoeling. Het wordt goed onderhouden en schoongehouden. De maaltijden die je kunt bestellen en bij de tent worden gebracht zijn met liefde gemaakt en dat proef je. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk voor rustzoekers op het platteland

Jacqueline & Albert,
    7-8-2016

Afgelegen schitterend op het platteland, 30 km uit de prachtige kustlijn, met vele leuke badplaatsen. Pittoreske dorpjes en landwegen vol met zonnebloemen, maisvelden etc.

Zeker een auto nodig, dichtstbijzijnde dorp waar een supermarkt is, is 3 km verderop.

Wij hebben genoten van al het bovenstaande. Wij stonden niet op de boerencamping maar hadden de Maison Tulipe gehuurd. Heel leuk huisje, luxe, van alle gemakken voorzien, heerlijk groot terras, zeker een aanrader! Een heerlijk zwembadje en gastvrije, behulpzame eigenaren.

Wij hebben alles als positief ervaren.

Wat zeker een plus is, dat het bed was opgemaakt, voldoende badlakens, handdoeken, theedoeken aanwezig en het was echt ruim allemaal en schoon, echt schoon. Ook voldoende opbergruimte voor je eigen spulletjes en goede WiFi.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke vakantie

Gert en Anneke,
    2-9-2014

Deze camping was voor ons rustzoekers een paradijsje. We kunnen alles opnoemen wat ons is bevallen, maar dat is een lang verhaal. Beter is deze camping met hun gastvrije eigenaren en de omgeving zelf te gaan ervaren.

Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

een prima camping voor rustzoekers

Coby & Steven,
    22-8-2014

Jacky, René en Renée hebben ervoor gekozen hun camping een eigen karakter te geven. L'Etournerie maakt daardoor waar, wat op de site wordt beloofd. Een aanrader voor echte rustzoekers.

Gereisd met partner in juli 2014

aanbevelenswaard

Liz van Rijswijk,
    4-6-2014

ik heb met een vriendin gelogeerd in Chalet Lavende, een luxe manier van kamperen zoals de site zegt ; dat klopt helemaal ; een volledig ingerichte keuken, een prima bed en een gezellig zit/eet gedeelte ; doordat het stil was op de camping hadden we het sanitair voor onszelf ; sanitair is schoon en ruim ; het is een "rust-camping" mede daardoor is hij kindvrij en voldeed uitstekend aan het doel waar wij ervoor waren ; de camping kijkt uit over een glooiend landschap met een mooi vergezicht en is in de nabijheid van diverse stadjes ; er is geen restaurant maar wel de mogelijkheid om eten te bestellen bij de, naar onze mening ontzettend gastvrije eigenaren van de camping

Gereisd met vrienden in mei 2014
Mareuil sur Lay scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews