Camping Val de Vie

19-8-2018

Prima camping

Maikel
11-8-2018

Sinds dit jaar nieuwe eigenaren die het leuk en met veel enthausiasme doen.

Aan de beheersing van het Engels wordt nog gewerkt maar gaat de goede kant op.

Avondstilte zou volgens de huisregels van de camping vanaf 22.30u zijn maar de meeste dagen was dit niet het geval. Muziek vanuit de bar tot 23.30/0.00u goed hoorbaar en wij stonden halverwege de camping.

Het 2e kleine sanitair gebouwtje naast onze plaats zou niet gebruikt worden, enkel voor opslag. Werd mij van tevoren per mail beloofd. Helaas was dit sanitair toch geopend voor publiek. Gelukkig viel de herrie meestal wel mee maar was helaas niet wat er beloofd was.

Comfort plaatsen zijn ruim en vlak met eigen stroom en waterpunt. Ligging van de camping tov stadjes, strand en supermarkt is prima.

Voor kleine kinderen is er een grote speeltuin met veel speelgoed, karretjes, skelters etc. En bij de bar een mooi springkussentje.

Zwembad is mooi schoon en lekker verwarmd.

Aangenaam

E. Slot
20-9-2017

Een mooi gelegen rustige camping, uitermate geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Schoon sanitair mét de wc bril! 20 km van de strand én grote supermarkten. De eigenaren praten Engels en zijn heel attent en aardig. Veel Franse, Engelse en Nederlandse gasten.

Leuke camping met een rustige ligging.

Maja Visser
3-9-2017

Mooie camping in een rustige omgeving. Super aardige eigenaren die erg behulpzaam zijn.

Verse broodjes op de camping en bakkerij op loopafstand in het dorpje.

Sanitair is erg schoon evenals het zwembad.

Naar de stranden is het ong. 30 min rijden.

Camping is een aanrader!

Super camping - Tot volgende keer

Wim
16-8-2017

Super fijne camping met ontzettend aardige beheerders, heerlijk zwembad en erg schoon sanitair. Hier gaan we zeker weer naar toe!!!

Aangename familiecamping

Elena
6-9-2016

Wij zijn hier voor de 2-de keer geweest en kregen warme familieontvangst door de aardige eigenaren die redelijk Engels spreken. Er zijn trouwens veel Engelse, Nederlandse en Franse gasten op de camping (heel gunstig om de kinderen talen te laten leren!).

De zittoiletten met een bril worden goed schoongehouden.

De plekken zijn wat krap, maar je krijgt alle hulp van de eigenaren ermee.

Leuk zwembad, trampoline een een springkussen voor kinderen; gratis fitness toestellen en regelmatig een snackbus op het terrein + evenementen voor de ouders.

Prima camping

Fabrice Pattyn
28-8-2016

Camping Val de Vie in Maché is een uitstekende camping in een rustige omgeving. Prima ontvangst, het beheerderskoppel baat de camping uit met hart en ziel. Het sanitair is heel proper, wordt dagelijks meerdere malen schoongemaakt. Leuk zwembad, groot meer dichtbij. Staanplaatsen zijn soms wel wat aan de kleine kant. Broodjesservice op de camping, maar ook een uitstekende bakker in Maché zelf op 5 minuten stappen.

Hyper U (supermarkt) op 10 minuten rijden waar je alles kunt krijgen.

Voor uitstapjes ligt de camping wel wat afgelegen. Naar de kust is het zeker 30 minuten rijden, maar dat vonden wij niet erg. Les Sables-d'Olonne, Nantes & Passage du Gois naar het eiland Noirmoutier zijn zeker de moeite.

Camping met een prima prijs-kwaliteitsverhouding.

fantastisch voor herhaling vatbaar

G P J V der Hulst
27-8-2016

de eigenaren zijn zeer vriendelijk hebben ons aan een staanplaats geholpen hebben altijd een goed humeur er is een goede mengeling van talen eng ned frans het is er een leuke en gezellige camping elke dag vers brood een kleine super om de hoek en de baker is er naast

Natuur, rust en ruimte...

Evi
21-7-2016

De camping ligt in het kleine plaatsje Maché waar een bakker met verse broodjes en een kleine levensmiddelenwinkel zijn. Een grote supermarkt 'Super U' ligt vlakbij (10 autominuutjes). Met een half uur rijden ben je bij de oceaan met keuze uit kiezel en machtige golven of fijn zandstrand en rustig zwemwater, ligt eraan naar welke plaats je gaat.

De camping is op loopafstand van het meer waar het heerlijk picknicken en prachtig wandelen is. In het naastgelegen plaatsje aan hetzelfde meer is een zandstrand met speelgelegenheid en watersportvoorzieningen.

Op de camping zelf is het heerlijk rustig! Wij hadden een 'super-pitch', een zeer ruime, vlakke plek met mooi gras. Het sanitair is heel erg netjes, voldoende en het ruikt er steeds lekker fris! Er is een compact en net zwembad en veel speelgelegenheid met fietsjes e.d. voor (kleine) kinderen.

De eigenaren zijn heel lief, supervriendelijk en erg behulpzaam, ook onze hond was meer dan welkom. Hele fijne tijd gehad en genoten van de rust!

Gastvrij en ontspannen

Fam vd Ploeg
8-12-2015

We hebben een hele fijne, rustige vakantie gehad op camping Val de Vie. Onze kinderen van 5 en 3 wilden hier graag terug na een toevallig bezoek in 2014. Er is een speeltuin gericht op jonge kinderen, een zandbak en er is een mooi zwembad met ligbedden. Het sanitair wordt regelmatig schoongemaakt en is tip top in orde. Het publiek is een mix van Engelsen en Nederlanders. Veel mensen die we gesproken hebben komen al voor de zoveelste keer terug. Om 23.00 uiterlijk is het stil. De Franse eigenaar, zijn vrouw en 3 zonen doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken en persoonlijke aandacht te geven. Ook organiseren ze 1 keer per week een borrel voor alle gasten. Het dorpje zelf heeft niet veel behalve een bakker en een paar winkeltjes. De grote supermarkt ligt op 10 autominuten en het strand op een half uurtje. Omgeving is heuvelachtig. Er zijn veel leuke plaatsjes en bezienswaardigheden die te bezoeken zijn (St Gilles Croix de Vie, Challans, Appremont, Noirmoutier). Topper!

Florence & Pascal, gerante, 21-3-2016

Merci Beaucoup pour votre commentaire. Nous apprecions que vous ayez pris le temps pour cela.

En espérant vous revoir très vite...... :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val de Vie in Maché (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val de Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.