Camping Municipal La Chabotière

8.1Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Luché- Pringé (Sarthe)

8.1Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 4.9Eetgelegenheden

Meer camping info

14 reviews over Camping Municipal La Chabotière

• 7sikkens_selij10-08-2014

Mooie camping aan het water, veel speeltoestellen

Wij kwamen voor een overnachting op de terugweg en hadden een bungalowtent gehuurd. Deze tenten zijn wat gedateerd, maar daar is de prijs dan ook naar. Helaas 'snachts enorme regen, waardoor de volgende ochtend de halve tent blank stond, beetje jammer dat onze tassen daar ook in stonden. Wel leuke kampeerplekken en heel veel speeltoestellen voor kids. Mooi gelegen aan de rivier (allerlei bootjes te huur voor leuke prijs), maar wel met een kindveilig hek er tussen. Leuk zwembad, verwarmd. We kwamen aan op een woensdagavond, toen was er helaas geen restaurant in het dorp open, dus best een eind moeten rijden. Toiletgebouw is oud en ook net na de schoonmaak ruikt het er niet fris. wel een leuk peuterbad om even lekker je kind uitgebreid te badderen. douche direct bij aanzetten zo heet dat je je bijna brand. bij tweede keer aanzetten is de temperatuur beter, maar bepaald niet veilig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Senna09-08-2013

Aanrader!

Prima camping! Gelegen vlakbij dorpje, naast Loir en gemeentezwembad met gratis toegang als campinggast. Mooie plaatsen. Prettige camping, vriendelijk en betrokken personeel, prima en schoon sanitair, goede prijs. Mooi speelveld middenop de camping. Vlakbij dorp, dus s ochtends lekker naar de bakker wandelen. Fietsverhuur voor schappelijke prijs en mooie fietsroutenetwerk in omgeving. Kortom een topper!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Boerman28-08-2011

fijne en rustige camping

Wij zijn 12 dagen op deze camping geweest en we vonden het super! We hadden een chalet gehuurd, vaatwasser/wasmachine ideaal!!! Camping ligt heel erg mooi en rustig, bij de standplaatsen een leuk speeltuin voor kids en bij de chalets op het grote grasveld ook een aantal speeltoestellen en een enorm veld om de voetballen Camping gasten waren van allerlei nationaliteiten, weinig nl...maar dat vinden wij juist helemaal niet erg. Uitstapjes naar verschillende steden binnen een rijbare afstand ......perfect! De bakker in het dorp was super......lekkere stokbroden en croissants Het zwembad hebben we ons ook goed vermaakt, onze kids in de leeftijd van 4 en 6 konden zich prima vermaken.....erg prettig dat er een badmeester aanwezig is.....extra controle nooit verkeerd Mensen die houden van een rustige vakantie met voor de kids toch wel leuke dingen om te doen.....is deze camping echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10a3kirsten12-08-2011

een aanrader

Na eerst een doorreis overnachting, zijn wij na een teleurstellende camping terug gegaan na deze fijne camping om onze vakantie voot te zetten. Alles is er schoon, ruime plekken, vissen en voetballen voor onze jongens 12 en 14 jaar, heerlijk gefietst in de omgeving. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8A10-06-2011

Mooi gelegen in dorp

Erg leuke camping, goed verzorgd, ruime plekken en naast gemeentelijk zwembad, campinggasten kunnen gratis gebruik maken van het zwembad. animatie(Franstalig).

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Jose en Paul20-09-2009

Aanrader !!!!!!!!!!!!!!!

Erg leuke, gezellige en vriendelijke camping met mooie ruime plaatsen. Heel vriendelijk personeel. Schoon en uitstekend sanitair. In het naseizoen heerlijk rustig. We wilden het als doorreiscamping gebruiken,maar zijn uiteindelijk 7 nachten blijven staan.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Theo Borst21-08-2009

Goed verzorgde gezellige familiecamping

De camping ligt in een klein dorpje midden in een landelijk gebied, aan de Loir. Een oase van rust dus. De camping zelf is gezellig en goed verzorgd. Er is een goed zwembad bij aanwezig. Er wordt ook animatie gedaan voor kinderen, hoewel je je daar niet te veel van moet voorstellen. Wij hebben daar een aantal dagen met veel plezier doorgebracht, al zou ik het voor meer dan een week te afgelegen vinden. Voor de Loire-kastelen en veel bezienswaardigheden moet je een flink stuk rijden. De beheerders zijn erg vriendelijk. Wat nog erg leuk is, is dat de camping eigenlijk midden in het dorpje ligt, zodat je s'ochtends gewoon bij de bakker je broodjes kunt halen. Er is ook gratis internet.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9g.petersen18-08-2008

veel kwaliteit voor een lage prijs

Met 2 gezinnen en kleine kinderen hier ruim een week gestaan. Veilige nette camping aan de Loir met mooi (gratis) zwembad. Vanuit de camping via binnenpaadje gemakkelijk te bereiken. Deskundig personeel bij receptie en tijdens de asfwisselende animatie, zoals b.v. vleermuizen kijken. Mooie plaatsen en sanitair dat goed schoongemaakt werd. Een aanrader voor mensen die niet van drukke en overvolle campings houden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Peter Meulemans31-08-2005

Wij hadden 1 van de 10 bungalows op deze kleine familiecamping, en ik moet zeggen deze was ideaal (wasautomaat, vaatwasser, koffiezetter, toilet en douche aanwezig). De ligging was ook prachtig langs de rivier de Loir. Als je van niet te toeristisch en totale rust houdt, is dit de ideale gezinscamping. Stokbrood kun je lopend in het dorp kopen. Voor boodschappen ga je naar de Aldi of de Leclerc in het plaatsje La Fleche (15 km verderop). Er is een mooi verwarmd zwembad, ook voor kleine kinderen, met een badmeester. Je kunt in de Loir roeien, kano-en en waterfietsen. Last but not least is er kinderanimatie met een nederlandse leidster en een behulpzame vrouwelijke campinghoudster die ook nog eens goed verstaanbaar engels spreekt. Gewoon een TOP camping.

Gereisd in augustus 2005

• 8C. Hardy15-08-2005

Prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed. Rustige gezellige kleine familiecamping.

Gereisd in augustus 2005

Camping Municipal La Chabotière info