Vakantiepark Les Aulnettes

Paradijsje

Karin Verburg
6-5-2018
  • Onderkomen9

Werden bij aankomst van harte welkom geheten door Frans. Meteen even een tour door ons huisje. Voor de jongens stonden pakjes caprisonne en wat snoep klaar op tafel. Voor ons 2 biertjes en een fles witte wijn koud in de koelkast. Park ligt heerlijk rustig. Schitterend in een soort bos en elk huisje ligt heel privé met mooie begroeiing eromheen. En dan in je tuintje zitten met alleen maar het geluid van al die vogels...zennn! Op bestelling hangt er s'ochtend een tas met broodvoor je klaar.

Longeville-sur-mer en Tranche-sur-mer leuke dorpjes dichtbij en je kunt heerlijk fietsen in de omgeving. Onze jongens zijn iets ouder (15 en 13) maar zijn heel leuk opgetrokken met de "buurkinderen" van 8 6 en 4. Waren in het voorseizoen met maar 2 huisjes bezet en toch was het supergezellig met de "byo-bbq" met Frans en Ireen. Helaas nog net te fris voor het zwembad. We hopen hier zeker nog een keer terug te komen.

Genieten van de rust en de natuur ...

Ben & Christine
5-12-2017
  • Onderkomen10

We waren er dit jaar in het verlengde paasweekend. De natuur kwam weer stilaan tot leven. We waren er voor de 2de keer, deze keer zonder kinderen, gewoon om een paar dagen te genieten van de rust en de natuur. Het was in die periode nog rustig op dit kleinschalig, gezellig vakantieparkje.

Wederom hebben we een enorme gastvrijheid mogen ervaren van Frans en Irene. Onze chalet/bungalow werd al grondig zomerklaar gemaakt zodat we ten volle konden genieten van onze enkele dagen verlof. De temperaturen waren al aangenaam, al was het nog maar april. Voor de frisse avond en ochtend kregen we een petroleum kacheltje ter beschikking. De streek is mooi, dichtbij de zee en het strand.

Prima plek om met kinderen te verblijven in de zomermaanden. Sinds vorig jaar is er een houten terras aan het zwembad gebouwd zodat je lekker kan relaxen en de overdekte speelplaats voor de kinderen was er in opbouw de periode dat we er waren. Dus ook bij een mindere dag kunnen de kinderen er naar hartelust spelen.

Weg van de drukte, midden in de natuur, gezelligheid troef en zeker de aimable en enthousiaste Frans en Irene niet te vergeten. Echt een aanrader !!

Leuke en gezellige accommodatie

Merlijn
9-8-2017
  • Onderkomen9

Les Aulnettes is een klein, gezellig vakantieparkje met 10 goed ingerichte vakantiehuizen. Je hebt veel privacy bij je huis en mogelijkheid om in de zon en in de schaduw te zitten. De luiken bij je huis zorgen ervoor dat het goed donker is in de slaapkamers. Tezamen met de rust op het park zorgt dat ervoor dat je lekker lang kan uitslapen. Er zijn fietsjes en skelters op het terrein waar de kinderen veel gebruik van hebben gemaakt. En er is een zwembad en een tafeltennistafel. Eigenlijk is een grasveld/voetbalveld het enige dat ontbreekt.

De topper van Les Aulnettes is de 'stabul', de half overdekte ruimte/schuur waarin iedereen welkom is om te kletsen met elkaar, te internetten (geen WIFI in het huisje) en op verschillende dagen in de week samen met elkaar te eten en te borrelen. Super! De eigenaren, Frans en Irene, zijn erg aardig en gezellig en zorgen voor een goede sfeer. De kinderen hebben nog gedanst op het podium!! Volwassenen en kinderen hebben het op Les Aulnettes reuze leuk met elkaar.

Les Aulnettes ligt op 15 minuten rijden van prachtige, rustige, stranden. In de omgeving is veel te doen.

Frans en Irene, dank voor het leuke verblijf bij jullie!

Geweldig vakantiepark in de Vendee!

Erwin
2-7-2017
  • Onderkomen9

Les Aulnettes is een fantastisch vakantiepark op een mooie locatie in de Vendee. Het kleinschalige park beschikt over een aantal goed ingerichte chalets met veel ruimte en faciliteiten. De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om het verblijf onvergetelijk te maken. Op een aantal avonden in de week wordt een menu geserveerd waarbij het gezellig met elkaar eten is. De kinderen eten eerst waarna ze kunnen spelen in het zicht van de ouders die daarna rustig kunnen eten. Inmiddels het derde jaar op rij voor ons op deze heerlijke plek!

Oude reviews (archief)

Heerlijke relaxte vakantie

Paul en monique
14-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een heerlijke week in augustus gehad bij les aulnettes. We verbleven in het aangrenzende huis van het park, wat heerlijk koel was en van alle gemakken voorzien. Frans en Irene zijn gastvrij en relaxed, ze geven je een gevoel van vrijheid blijheid. Met hun tips in onze rugzak hebben we een dagje geklommen in het klimbos, heerlijke stranden bezocht , dagje la rochelle bezocht en lekkere mosselen en oesters gegeten. Het was een top week :-)

Ontspannen, gezellig en kleinschalig

Fam. Franssen
7-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Les Aulnettes is een kleinschalig park met houten chalets. De chalets hebben ieder een ruime tuin waardoor optimale privacy. Verder beschikken de chalets over voldoende inventaris, goede bedden en tuinset met ligbedden. A.g.v. de kleinschaligheid konden onze 2 kids van 4 en 6 hun eigen gang gaan op het terrein.

Er is voldoende buitenspeelgoed bij de gemeenschappelijke ontmoetingsruimte ( de stabul) waar onze kinderen zich naar hartenlust hebben vermaakt op skelters, steps, speelhuisje, tafelvoetbal etc. Er is ook voldoende binnenspeelgoed aanwezig wat geleend mag worden, evenals boeken voor volwassenen en kids.

Zwembad is schoon en voldoende groot met gedeelte voor peuters.

De gastvrijheid en gezelligheid van de eigenaren Frans en Ireen is een dikke 10 waard. De praatjes, wijntjes en dinertjes: we missen het nu al.

Je kunt een aantal keer per week aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. Eerst eten de kinderen en als die klaar zijn gaan de volwassenen aan tafel. De kinderen vermaken zich prima met elkaar. We hebben er leuke mensen ontmoet. Veel mensen waren al minstens twee keer geweest. Dat zegt dus wel wat over hoe fijn het hier is. Het mee-eten is absoluut geen verplichting en juist die ongedwongenheid is fijn. Het publiek is relatief hoog opgeleid. Alles heel relaxed zowel publiek als park.

De omgeving : op 10 min rijden enkele (grote) supermarkten. De dorpjes zijn allemaal laagbouw, dus dat doet erg vriendelijk aan. Stranden lang en uitgerekt. Zee ideaal om te bodyboarden. Mooi strand: plage de la Mine.

Wij hebben niet veel uitstapjes gemaakt, maar zijn wel naar het chateau des Aventuriers geweest. Aanrader!

Voor het eerst dat we zeggen: dit is voor herhaling vatbaar.

Heerlijke plek zowel op het park als de streek

Niels Blaauw
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mooie, complete chalets met veranda en veel eigen grond op een compact park met vrijwillige gezamenlijke eetmogelijkheid, waarbij de hartstocht van de eigenaren je automatisch een aantal keren naar de activiteiten lokt. Een zeer mooie glooiende agrarische omgeving op een steenworp afstand van kilometers zandstrand en een zeer vermakelijk achterland.

Genieten!

Fam. van Dijk
  • Onderkomen9

Dit jaar voor de 3e keer onze vakantie gehad bij Les Aulnettes! Dat zegt eigenlijk genoeg! Heerlijk huisje met grote veranda. Elke ochtend vers brood. Gezellige avondjes in de stabul. Kinderen die zich zo vermaken dat het bijna zielig is om ze op bed te leggen. Op dinsdag samen bbqen in de Stabul en Frans die de avond afsluit met een kinderdisco. Kortom hier moet je echt een keer naartoe! We'll be back!!

Prachtig park goede huisjes zeer gastvrij.

Fam de Kroon
  • Onderkomen10

Zeer gastvrij prima huisjes veel ruimte om je huis en als je zin hebt contact met anderen in stabul om wat te eten en te drinken, goede sfeer.
  • Onderkomen9

Enorme gastvrijheid, gezellige sfeer, de kinderen spelen heerlijk onderling. Fijne stranden, genoeg te doen in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Aulnettes in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Aulnettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Aulnettes scoort een 9.23 uit 10 op basis van 215 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: