Camping Le Petit Rocher

Magalie,
17-8-2018

Christine,
17-8-2018

Prima camping, maar niet bijzonder

De Graaf,
15-8-2018

Een prima camping, maar vrij prijzig voor wat je krijgt. Voor de kinderen (3 en 5 jaar) weinig speelmogelijkheden. Er wordt aangegeven dat de ruimtes voor een leeftijd tussen 3 en 6 jaar is, maar de speelmogelijkheden die er wordt aangeboden zijn ze echt al ontgroeid. We zijn daarom een aantal keer bij een camping verderop naar de speeltuin geweest, dat vonden ze geweldig. Rond een uur of 19:00 á 20.00 s’avonds hebben ze daar entertainment met een piraat. In tegenstelling op de camping Le Petit Rocher, daar begint erg luide muziek rond 22:00 uur tot een uur of 23.30 uur. De eerste avond van ons verblijf schrokken de kinderen wakker en waren ze erg bang. De Fransen hebben wellicht in de vakantie een ander ritme, maar het lijkt me niet vreemd dat kinderen van 3 en 5 jaar om 22:00 uur in bed liggen. Dat ze pas kunnen slapen na de harde muziek om 23:30 is veel te laat.

Voor een vier sterren camping kan je wel iets meer luxe verwachten in de stacaravan. Overdag was het rond de 34 graden buiten en in de stacaravan vervolgens vele malen warmer. Het verblijf in de stacaravan was dan ook niet te doen. Een airco mag op zo’n locatie en voor die prijs dan ook niet ontbreken. Een vaatwasser is helaas ook niet aanwezig. Het zijn veelal de kleine dingen die gemist worden, zoals een sponsje, afwasborstel, zeepje, dweiltje, toiletrol etc. die niet als een welkomstpakketje aanwezig is bij aankomst. Vorig jaar hebben we een week geboekt bij andere camping (vandaar dat we weet hadden betreffende de speeltuin(en)) en daar voor drie dagen kunnen verlengen. Daar krijg je voor vrijwel dezelfde prijs veel meer voor je geld. De afstand naar het strand is dan wel 500 meter verder.

Is camping Le Petit Rocher een aanrader? Nee, geen volgende keer meer.

Stuur de email naar jullie buitenlandse gasten bij voorkeur in hun moedertaal anders in het Engels.

De controle van de huishoudelijke spullen vind ik achterhaald. Bij de meeste andere campings waarbij we de laatste jaren verbleven was er geen uit check controle meer.

Good

Stijn,
31-7-2018

Leuke camping, erg lekker dicht bij zee. Geen restaurant alleen wat snacks afhalen. Voor middel grote camping erg veel rumoer en herrie savonds. Klein zwembad, overbevolkt op momenten, badmeester durft overlastgevers niet aan te spreken, kleine meisjes met bandjes wel

Best oke

Jimmy VAN LIERDE,
1-8-2017

Voor het reisbedje mochten ze nog een matrasje geven want die was nog harder dan de bedden

Niet slecht

Bruno PATTYN,
31-7-2017

Mooie week gehad op de camping. Iets te weinig plaats voor ons in de caravan. Wc was niet helemaal proper als we toekwamen. Zelf meer opgekuist dan dat we ervoor betalen. Prijs kwaliteit is de prijs te hoog. Maar infrastructuur en animatie plus alles errond super.

10 dagen Vendee

Thijs,
20-7-2017

Lekker dichtbij het strand en een mooie camping. Ook regelt de receptie netjes tickets voor O' Gliss + Indian forest met korting.

Dichtbij het strand

Jojo,
4-5-2017

Leuke camping met vooral fantastische ligging dichtbij het strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Rocher in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Rocher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.