Camping Le Petit Rocher

16 reviews over Camping Le Petit Rocher in het Nederlands

Best oke

Jimmy VAN LIERDE
1-8-2017

Voor het reisbedje mochten ze nog een matrasje geven want die was nog harder dan de bedden

Niet slecht

Bruno PATTYN
31-7-2017

Mooie week gehad op de camping. Iets te weinig plaats voor ons in de caravan. Wc was niet helemaal proper als we toekwamen. Zelf meer opgekuist dan dat we ervoor betalen. Prijs kwaliteit is de prijs te hoog. Maar infrastructuur en animatie plus alles errond super.

10 dagen Vendee

Thijs
20-7-2017

Lekker dichtbij het strand en een mooie camping. Ook regelt de receptie netjes tickets voor O' Gliss + Indian forest met korting.

Dichtbij het strand

Jojo
    4-5-2017

Leuke camping met vooral fantastische ligging dichtbij het strand

Goed maar niet perfect

Xam Boorsma
    15-2-2017

vrij weinig personeel konden goed vloeiend engels. de camping zelf was wel leuk, er was een speelplek, een voetbalvedje, jeul deboul veld, een cafe, een mooi groot zwemad met twee glijbanen, een discomet iedere avond actviteiten en een tennistafel. het is een goed onderhouden camping op een mooie plek, de plek was vlak naast het strand, wat perfect was, want ik kwam om te surfen, er liggen namelijk veel surfscholen in de buurt. een goede tip is is dat je een speedo mee moet nemen en aan moet aantrekken om te kunnen zwemmen in het zwembad, omdat je er niet mag zwemmen met een lange zwembroek.

Oude reviews (archief)

Echte familiecamping in dorpje

byrdie
    12-8-2016

Tenten, ecolodges en stacaravans staan door elkaar. Vooral een Franse camping met dito animatie. Vriendelijk personeel, uitstekende eetgelegenheid, prima zwembad en speeltuin. Strand is echt op loopafstand. Enige nadeel is de luidruchtige animatie in de avond die pas rond 2300 uur stopt.

Geweldig!

Jeroen
    5-8-2015

Een echt Franse camping met weinig tot geen nederlanders (waar vind je dat nog?). Simpel maar schoon sanitair, super leuk (wel klein) zwembad. Op loopafstand van het strand. Het dorpje zelf is een beetje uitgestorven (gesloten restaurants en bar).

Al met al zeker een aanrader!

Zeer aangename camping dicht bij de zee en zeer mensen.

joke van der voorde
    3-8-2015

Zeer aangename camping dicht bij de zee en zeer vriendelijke mensen.

Fijne plek

Marit
      27-7-2015

Mooi aan zee, voor strand liefhebbers.

Prima kindvriendelijke camping

Dries Vermeire
      12-8-2013

+ Aangename camping, mooie ingerichte stacaravans.

+ Ondanks dat de camping volzet was, viel de drukte al bij al mee

+ Brasserie: prima afhaal

+ omgeving: dichtbij strand, dichtbij eethuisjes,

- iets minder was de luidruchtige avondanimatie tot 23u

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Rocher voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Rocher in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Rocher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Petit Rocher scoort een 7.95 uit 10 op basis van 927 reviews.