Camping Le Petit Rocher

• Activiteiten8,2
  • Sfeer in stad8,4

89 reviews over Camping Le Petit Rocher in het Nederlands

Anders

Prima camping, maar niet bijzonder

De Graaf
15-8-2018

Een prima camping, maar vrij prijzig voor wat je krijgt. Voor de kinderen (3 en 5 jaar) weinig speelmogelijkheden. Er wordt aangegeven dat de ruimtes voor een leeftijd tussen 3 en 6 jaar is, maar de speelmogelijkheden die er wordt aangeboden zijn ze echt al ontgroeid. We zijn daarom een aantal keer bij een camping verderop naar de speeltuin geweest, dat vonden ze geweldig. Rond een uur of 19:00 á 20.00 s’avonds hebben ze daar entertainment met een piraat. In tegenstelling op de camping Le Petit Rocher, daar begint erg luide muziek rond 22:00 uur tot een uur of 23.30 uur. De eerste avond van ons verblijf schrokken de kinderen wakker en waren ze erg bang. De Fransen hebben wellicht in de vakantie een ander ritme, maar het lijkt me niet vreemd dat kinderen van 3 en 5 jaar om 22:00 uur in bed liggen. Dat ze pas kunnen slapen na de harde muziek om 23:30 is veel te laat.

Voor een vier sterren camping kan je wel iets meer luxe verwachten in de stacaravan. Overdag was het rond de 34 graden buiten en in de stacaravan vervolgens vele malen warmer. Het verblijf in de stacaravan was dan ook niet te doen. Een airco mag op zo’n locatie en voor die prijs dan ook niet ontbreken. Een vaatwasser is helaas ook niet aanwezig. Het zijn veelal de kleine dingen die gemist worden, zoals een sponsje, afwasborstel, zeepje, dweiltje, toiletrol etc. die niet als een welkomstpakketje aanwezig is bij aankomst. Vorig jaar hebben we een week geboekt bij andere camping (vandaar dat we weet hadden betreffende de speeltuin(en)) en daar voor drie dagen kunnen verlengen. Daar krijg je voor vrijwel dezelfde prijs veel meer voor je geld. De afstand naar het strand is dan wel 500 meter verder.

Is camping Le Petit Rocher een aanrader? Nee, geen volgende keer meer.

Stuur de email naar jullie buitenlandse gasten bij voorkeur in hun moedertaal anders in het Engels.

De controle van de huishoudelijke spullen vind ik achterhaald. Bij de meeste andere campings waarbij we de laatste jaren verbleven was er geen uit check controle meer.

Niet de moeite waard een 4 *

Thierry
10-8-2018

Vertaalde review

Deze camping niet aanbevelen: stacaravans op elkaar, rioolgeurproblemen, muskietennetten, terugkerende animaties van de ene week op de andere, onzichtbare entertainers ...

Verblijf in de Vendée

PtiJ
9-8-2018

Vertaalde review

Het grote pluspunt van kamperen: nabijheid van het strand en fietspaden.

De minste van de camping: de netheid van het zwembad dat te wensen overlaat (pedilluve en vijvers), de kleine supermarkt, het ontbreken van afwasmachines in de stacaravans (voor een camping die groen wil zijn?!).

Zeer aangenaam verblijf

Coco53
9-8-2018

Vertaalde review

Kamperen in de buurt van een bewaakt zandstrand, in een buurt met een paar bars, restaurants, winkels, attracties voor kinderen. Goed gearceerd.

Goede infrastructuur- en animatieteams speciaal voor kinderen. Vriendelijk en responsief personeel.

Een paar kanttekeningen echter:

- heuvelachtig terrein, niet erg praktisch met jonge kinderen als je opstaat (kinderwagens, fietsen)

- Stacaravan met 3 slaapkamers zeer functioneel: kleine woonkamer zonder bergruimte, zelfs geen plank voor het poseren van een zonnebril. Gelukkig waren we slechts 4 en het was heel mooi dat we buiten konden leven.

Het grote minpunt is het gebrek aan voedselwinkels binnen een straal van 4 km. In deze omstandigheden lijkt een echte supermarkt met cateringafdeling op de camping zichzelf op te leggen. Het is dit gebrek dat ons zou kunnen doen aarzelen om terug te keren.

Ontspannende vakantie

Ronan
7-8-2018

Vertaalde review

Rustige en ontspannende gezinscamping.

welkom

Heel erg schoon.

Nabijheid van stranden.

Gunstig

Patricia
5-8-2018

Vertaalde review

Al met al behalve alle spinnen en vuil afval dan de vlucht van onze grote eenhoornboei en de inflator. Er is ook de barbecue die ons rond 20u45 in plaats van 19u werd bezorgd.

Aangenaam verblijf

LOREN
4-8-2018

Vertaalde review

Een kort verblijf in een mooie en schaduwrijke stacaravan. Ik ben teleurgesteld door de netheid, sterke geur van vis bij aankomst in de stacaravan, evenals riolering ... en meerdere spinnenwebben .... jammer!

Over het algemeen tevreden

Thierry
4-8-2018

Vertaalde review

Onze eerste ervaring met Camp'Atlantic. In de "meer": bij aankomst ontmoetten we vriendelijke en responsieve medewerkers en vonden een stacaravan goed gelegen en schoon. In de "minder": kussens te dun zo ongemakkelijk (het is een schande omdat de matrassen perfect zijn); jaloezieën die niet in de buurt van de bodem in de kinderkamer komen en de dag laat in de vroege ochtend komen; spaarlampen die te lang opwarmen en oplichten, inclusief het toilet. We hebben geen gebruik gemaakt van de cateringdiensten, noch van de kinderanimaties. Hygiëne niveau, de vloer van het sanitair zwembad kan vaker worden schoongemaakt. Uiteindelijk een mooie site en een prachtige camping. We zullen waarschijnlijk ooit terugkomen ...

verblijf in ecolodge-tent

Patrick
2-8-2018

Vertaalde review

aangenaam verblijf in ecolodge-tent in de schaduw. leuk huis, beschikbaar, maar grote internetnetwerkproblemen! goed georganiseerde avond met interessante sprekers (hypnotiseur REIVILO, zanger ...)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Rocher in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Rocher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.