Vakantiehuis Maison Rurale

Vakantiehuis
Vakantiehuis Maison Rurale
8,9

18 reviews over Vakantiehuis Maison Rurale in het Nederlands

Pas als je er zelf gewees bent begrijp je reviews.

Pieter Eigenraam, 11-5-2018

Geweldig!

Zowel als plek om rust te ervaren als uitvalsbasis voor vele uitstapjes. In de gites ligt veel informatie over de omgeving.

Naar de kust is een reis van een uur, die wij absoluut niet zo ervaren hebben. La Rochelle en het eiland Ile du Re zijn overweldigend mooi. De tolbrug naar het eiland is een architectonisch hoogstandje.

Op het terrein van de Nederlandse eigenaren is veel ruimte voor ontspanning voor jong en oud. Een zwembad maakt het compleet.

Wij overwegen het komende jaar er weer heen te gaan

heerlijk,rustig en prima met kleine kinderen

gam.Groot, 6-8-2017

Wij hebben een week de Gitte,Studio en de 2 Woody tenten gehuurd. Met onze kinderen en kleinkinderen een prachtige week gehad bij Poppe en Tilly.

Heel relaxed en prachtige uitzichten vanaf het zwembad en de Woody tenten.

Een aanrader voor Opa's en Oma's met hun kroost .

Er is zelfs een speelhuisje voor de kleintjes waar gretig gebruik van gemaakt werd.

Gitte en Studio zijn leuk landelijk ingericht tot aan de zout en peper stelletjes toe.

Poppe en Tilly zijn een vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Voor diegene die weg van de snelweg wil een mooi stekkie.

Genoten van de rust!

Titia, 30-7-2017

Genoten van de rust, van de landelijke omgeving tussen de boerderijen, van de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren, de broodjesservice, van mijn lieve medevakantiegangers, maar ook van het comfort van een huisje; vaatwasser, wifi, opgemaakte bedden, een stapel schone handdoeken (en een nieuwe stapel als je weer wat nodig hebt...), een oven, een bbq…, zwembad, kortom top en compleet!

In de omgeving hebben we leuke kastelen bekeken, onder andere Tiffauges en Saint-Mesmin, een kleine dierentuin in Mervant, maar voor de echt toeristische attracties zoals la Rochelle en Ile de Ré moet je wel minstens anderhalf uur rijden. Een klein nadeel, maar als je komt voor je rust is dit de ideale plek!

Landelijk fantastisch

Martijn Smit, 11-12-2016

In de zomer 2016 hebben wij onze vakantie doorgebracht bij Tilly en Pope. Gastvrijheid is absoluut een understatement voor deze lieve mensen. Wij zaten in de grote gite, kan niet bedenken wat er niet aanwezig was, simpelweg top en compleet.

De locatie is als landelijk te typeren, je zit tussen de boerderijen en landerijen.

Voor de kids is er meer dan voldoende te doen, met het zwembad als hoogtepunt.

In de omgeving zijn genoeg leuke uitstapjes te maken.

Bijzonder gastvrij !!

Kees & Elze Visser, 25-7-2016

Juli/2016 hebben wij een fantastisch verblijf gehad in een Woody Safaritent bij Maison Rurale. De pluspunten:

- Tent en locatie waren royaal EN NETJES !!

- Perfecte bedden !!

- Mobiel kookgedeelte, waardoor er ook heerlijk buiten gekookt kan worden

- Mooie royale tuin waar je heerlijk kunt zitten en (sport)activiteiten kunt doen

- Het zwembad > echt lekker op de warme dagen !!

- Pope & Tilly zijn bijzonder gastvrij, niets is hun teveel !!

- De fluisterboot van Pope & Tilly huren voor een tochtje op rivier de Vendée is echt een aanrader. Voor slechts 30 euro heb je boothuur, een fraaie cabrio-rit van/naar locatie en kan je een middag varen !!

- Verder kunnen we iedereen aanraden om met Pope een potje tafeltennis te doen ;-)

(Klein)minpuntje:

- Omgeving is niet heel toeristisch. Dat het dan lekker rustig is is uiteraard niet erg, maar wel jammer dat je voor DE toeristische bezienswaardigheden al gauw een 1,5u moet rijden...

Heerlijk vakantieverblijf

karin stoop, 13-7-2015

Wij hebben bij Maison Rurale een fantastische tijd gehad. De eigenaren Pope en Tilly zijn hele fijne mensen die erg gastvrij zijn en heel behulpzaam. Het zwembad bij het vakantieverblijf is een grote meerwaarde. De gites zijn sfeervol ingericht. Evenals de ingerichte tenten. Je kunt er barbequen of gewoon relaxen op je eigen terras. Leuke dorpjes in de buurt en het strand op 1 uur rijden. Kortom alles wat je hoopt te beleven op je vakantie. Tilly en Pope nogmaals bedankt voor alles. Wij komen zeker terug.

Met vriendelijke groeten,

Karin,Johan en Jason Stoop Sneek

Vakantie!

Henk, 1-7-2015

Bij aankomst onder de indruk van de rust en ontspannen sfeer die er heerst. Een prachtige landelijke plek op het Franse platteland. Het beheerders echtpaar Pope en Tilly doen hun best om het hun gasten naar de zin te maken. Genieten van 'stilte', op je zelf zijn, spartelen in het zwembad. De nacht is er echt nacht. Bij helder weer een fantastische sterrenhemel. Leuke dorpen en plaatsen iets uit de buurt. Dit is overigens geen bezwaar, hierdoor kun je genieten van de omgeving. Hier krijg je het echte vakantiegevoel. Ik kom zeker terug.

Mooie rustige plek

Brigitte , 8-9-2014

Leuk appartement voor 2 personen met romantische bedstee! Inrichting van woongedeelte wel wat gedateerd maar nog goed te gebruiken. De gite beschikt ook buiten over 2 zitjes en je hebt voldoende privacy, hoewel je ook eenvoudig het gezelschap van andere gasten op kunt zoeken.

Terrein zelf is heel ruim.

Hartelijke ontvangst door de eigenaren die zelf ook graag een praatje komen maken met de gasten. Zwembad is voortreffelijk. Heerlijke rustige plek met ligbedden. Geheel afgeschermd met hek om te voorkomen dat kleine kinderen er zomaar heen kunnen gaan. Beschikt niet over kindergedeelte maar er is wel een klein plastic zwembadje aanwezig voor de allerkleinsten. De accomodatie ligt prachtig en rustig maar in de directe omgeving is niet zoveel. Bakker bijv op 5 km (maar je kan in de oven natuurlijk ook zelf broodjes afbakken) en voor beetje leuke plaats moet je echt wel even in de auto zitten. Prima plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers.

Dit jaar waarschijnlijk weer!!!!

Stefan en Esther van der Wal, 9-1-2014

Fantastische plek in een wonderschone omgeving met zeer vriendelijke eigenaren. Meer dan genoten en écht tot rust gekomen!

Mooie vakantie gehad

Femke Veenstra, 22-9-2013

mooie omgeving er is genoeg te doen en de eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Rurale in Loge-Fougereuse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Rurale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Rurale scoort een 8.9 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: