Appartement Thalassa

Appartement
Appartement Thalassa

4 reviews over Appartement Thalassa in het Nederlands

2008

Heel rustig en vriendelijk appartement

Jacky Tsola
23-1-2008

Heel rustig en vriendelijk appartement.Prijs/kwaliteit verhouding in voor en na seizoen uitstekend. Receptie zou iets meer en beter engels kunnen spreken. De grote stad is erg gezellig en dichtbij een Lidl en franse grote supermarkt. Strand met strandwachten. Onze zoon van drie vond het zwembad (vanaf juni open) heerlijk.

2007

Leuk appartementen complex, niet zo groot

riek.langerak
27-9-2007

Leuk appartementen complex, niet zo groot. 75 app. aan de poolkant, en 25 aan de achterzijde met een beroerd uitzicht!

Ons app. op de begane grond was goed ingericht, en heeft goede bedden. De schoonmaak was ook goed. Er is verder helemaal niets te doen in het complex, maar het strand en de stad zijn alle twee lopend goed te doen. Het stadje is heel gezellig, met veel leuke (betaalbare) visrestaurantjes in de haven waar je heerlijk echt verse vis kunt eten. Zwembad is goed, alleen de ligbedden hebben geen kussens en zijn wel erg hard met alleen een badlaken. Prijs/kwaliteit verhouding in het na seizoen vonden we heel goed. Le Sable is zeker een plaats om weer een keer terug te gaan, en ook weer naar Thalassa.

Een eenvoudig appartement met een heerlijk zwembad. (alleen open van 9.30 tot 20.00 uur) Erg jammer dat er op het gras niet gevoetbald mag worden. Receptie is zeer beperkt open en de manager spreekt ook beperkt engels. Wel een voordelige Lidl in de buurt en een grote supermarkt Casino die alles heeft. Strand dichtbij is erg rotsachtig. Wij betaalden voor 14 dagen wel een redelijke prijs, maar wanneer je in het hoogseizoen gaat is de prijs/kwaliteit verhouding wel een beetje zoek. Televisie moet bijbetaald worden en het gebruik van de wasmachine is 4 euro per keer. Wel een lekkere pooltafel, maar is ook 2 euro per spel. Ik mis hier meer vertier voor kleine kinderen (speeltuin of zo) en meer vertier voor 12 plus.

2004

heel mooi complex maar wel een beetje saai geen barretje

jose ad bart en malou
30-5-2004

heel mooi complex maar wel een beetje saai geen barretje etc verder hebben we het heel leuk gehad...lekker getafeltennist

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Thalassa in Les Sables d'Olonne (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Thalassa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.