Camping Les Pirons

3.2Onvoldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, Les Sables d'Olonne (Vendee)

3.2Onvoldoende

532 reviews over Camping Les Pirons

• 2019
    9stephanie post07-04-2019

Voor herhaling vatbaar:)

Wij verbleven in een tent. de groene. Het was een mooi opgeruimde tent. We werden fijn ontvangen. We hadden alles wat we nodig hadden. Keukentje, fijne bedden en genoeg zit plek in en buiten de tent.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

5wr08-02-2015

alleen maar Fransen

Zowel animatieteam als receptie is volledig Frans. Niet heen gaan met Nederlandse kinderen, ze voelen zich echt ontheemd. Zwembad is oke.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 5Senden13-08-2010

niet doen

Camping best ok, maar je moet toch met je auto door de slagboom, en die werkt niet goed. Uit ervaring. Inmiddels 1 jaar verder en net de brief ontvangen dat hun verzekering niet uit wil betalen. Wat er gebeurt is; gewoon nadat de slagboom open gaat rijden we erdoor en de slagboom komt gelijk terug; 3x op het dak van de auto! Niet doen dus

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 730-07-2009

Aardige camping in fantastische omgeving

Wij gaan zeker terug naar de Vendée, maar wel naar een andere camping, die gunstiger is gelegen en opzichte van zee en strand. Les Sables is en fantastische plaats.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

• 9Sanne28-07-2008

Heerlijke barmannen!

Het was echt helemaal geweldig. Zéker een aanrader. Inderdaad, geen zwemshorts toegestaan in het zwembad, maar een 'slurf' ofzoiets mag wel in het water. En heeeeeeerlijke super lekkere barmannen! En heel aardig. Echt top.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8wanda14-08-2007

Wij hadden voor twee weken een stacaravan gehuurd, die er erg netjes uitzag. De camping en zwembad waren erg schoon.Receptie was ook engelstalig alleen de animatie was Frans. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad erg genoten van de mooi rotsstranden, onze kinderen vonden het vissen daar erg leuk. Alleen de plaatsen zijn erg krap.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 5Delcasa10-08-2007

Personeel is vriendelijk. De camping zou de helft van het aantal stacaravans moeten hebben, nu veel te dicht op elkaar. Sanitair is goed verzorgd en schoon. Heel weinig Nederlanders wat het voor kinderen moeilijker maakt contact te leggen. Animaties etc alleen in het Frans, wederom voor kinderen niet handig. De (rots)kust is te belopen, voor strand moet de auto gepakt worden. Receptie en winkeltje mogen wel een opknapbeurt hebben. Glijbaan in zwembad verveeld snel. Jongeren mogen onder de 24 jaar niet alleen op de camping verblijven... vandaar wellicht de rust? Kortom, niet echt verkeerd maar ook geen aanrader.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007

• 8C. de Cocq van Delwijnen01-08-2007

Prima camping, zeker in verhouding tot de prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Het binnenbad was een uitkomst met het onverwacht slechte weer. Minpuntje vond ik dat er in het voorseizoen niets verkrijgbaar is op de camping, zelfs geen ontbijtspullen als stokbrood en croissants. Maar verder een goede camping.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Monique28-07-2007

Wij hebben voor 2 weken een stacaravan gehuurd. Het was allemaal prima voor elkaar. Wel dicht op elkaar. Het sanitair gebouw oogde niet altijd fris maar wij hadden onze eigen douche en toilet. Kleine camping met hoofdzakelijk franse touristen. Onze kinderen hebben zich desondanks prima vermaakt met het voetballen met andere franse jongeren. De ligging van de camping vonden wij juist ideaal. Vlak bij de zee, een geweldige rotskust. Met de auto ben je zo op het strand. Personeel was uiterst aardig en wij hebben niets te klagen over het "gebrekkige" engels. Les Sable is een gezellige badplaats. Je kan voor weinig geld lekker eten. Kortom wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd in juli 2007

• 8w. bakx19-07-2007

wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping les pirons. de mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. zwembad was goed en hygienisch. omgeving was indrukwekkend ook dankzij de gezellige boulevard en prachtige kust. deze bestemming is zeker een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden