Camping Les Pirons

17 reviews over Camping Les Pirons in het Nederlands

alleen maar Fransen

wr
8-2-2015

Zowel animatieteam als receptie is volledig Frans. Niet heen gaan met Nederlandse kinderen, ze voelen zich echt ontheemd.

Zwembad is oke.

niet doen

Senden
13-8-2010

Camping best ok, maar je moet toch met je auto door de slagboom, en die werkt niet goed. Uit ervaring. Inmiddels 1 jaar verder en net de brief ontvangen dat hun verzekering niet uit wil betalen. Wat er gebeurt is; gewoon nadat de slagboom open gaat rijden we erdoor en de slagboom komt gelijk terug; 3x op het dak van de auto! Niet doen dus

Wij gaan zeker terug naar de Vendée, maar wel naar een andere camping, die gunstiger is gelegen en opzichte van zee en strand. Les Sables is en fantastische plaats.

Heerlijke barmannen!

Sanne
28-7-2008

Het was echt helemaal geweldig.

Zéker een aanrader.

Inderdaad, geen zwemshorts toegestaan in het zwembad, maar een 'slurf' ofzoiets mag wel in het water. En heeeeeeerlijke super lekkere barmannen! En heel aardig. Echt top.

Wij hadden voor twee weken een stacaravan gehuurd, die er erg netjes uitzag. De camping en zwembad waren erg schoon.Receptie was ook engelstalig alleen de animatie was Frans. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad erg genoten van de mooi rotsstranden, onze kinderen vonden het vissen daar erg leuk.

Alleen de plaatsen zijn erg krap.

Personeel is vriendelijk

Delcasa
10-8-2007

Personeel is vriendelijk. De camping zou de helft van het aantal stacaravans moeten hebben, nu veel te dicht op elkaar. Sanitair is goed verzorgd en schoon. Heel weinig Nederlanders wat het voor kinderen moeilijker maakt contact te leggen. Animaties etc alleen in het Frans, wederom voor kinderen niet handig. De (rots)kust is te belopen, voor strand moet de auto gepakt worden. Receptie en winkeltje mogen wel een opknapbeurt hebben. Glijbaan in zwembad verveeld snel. Jongeren mogen onder de 24 jaar niet alleen op de camping verblijven... vandaar wellicht de rust? Kortom, niet echt verkeerd maar ook geen aanrader.

Prima camping, zeker in verhouding tot de prijs

C. de Cocq van Delwijnen
1-8-2007

Prima camping, zeker in verhouding tot de prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Het binnenbad was een uitkomst met het onverwacht slechte weer. Minpuntje vond ik dat er in het voorseizoen niets verkrijgbaar is op de camping, zelfs geen ontbijtspullen als stokbrood en croissants. Maar verder een goede camping.

Wij hebben voor 2 weken een stacaravan gehuurd. Het was allemaal prima voor elkaar. Wel dicht op elkaar. Het sanitair gebouw oogde niet altijd fris maar wij hadden onze eigen douche en toilet. Kleine camping met hoofdzakelijk franse touristen. Onze kinderen hebben zich desondanks prima vermaakt met het voetballen met andere franse jongeren. De ligging van de camping vonden wij juist ideaal. Vlak bij de zee, een geweldige rotskust. Met de auto ben je zo op het strand. Personeel was uiterst aardig en wij hebben niets te klagen over het "gebrekkige" engels. Les Sable is een gezellige badplaats. Je kan voor weinig geld lekker eten. Kortom wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping les pirons.

de mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

zwembad was goed en hygienisch.

omgeving was indrukwekkend ook dankzij de gezellige boulevard en prachtige kust.

deze bestemming is zeker een aanrader.

Leuke camping, maar wel druk

Sander
19-2-2007

Leuke camping, maar wel druk. Veel (Franse) jongeren. 's Avonds staat er bewaking voor de poort van de camping, geeft een beetje vreemd gevoel. Mobil Home was erg mooi en ruim, wel erg op elkaar "gepropt" en je auto staat zowat op je eigen terras. Vrienden waren met hun eigen (grote) tent en die paste eigenlijk net niet op de toegewezen plaats. Op loopafstand van strand, maar echt goed naar het strand dan moet je met de auto. Les sables d'Olonnes erg leuke plaats, ook La Rochelle is zeker de moeite van de rit waard! Al met al leuke vakantie gehad, maar camping hoeft voor mij geen 2e keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pirons in Les Sables d'Olonne (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pirons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Pirons scoort een 8.69 uit 10 op basis van 528 reviews.