Camping La Dune des Sablessterstersterster

7Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Les Sables d'Olonne (Vendee)

7Goed

• 6.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Dune des Sables voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Voor een rustige familiecamping ga je naar Camping La Dune des Sables (Les Sables-d'Olonne). Er is een speeltuin en een overzichtelijk zwembad, maar verwacht hier geen animatie. Wel zijn er veel leuke gezinsuitstapjes te doen in de buurt. Ga bijvoorbeeld eens naar Château des Aventuriers, waar de kinderen allerlei raadsels kunnen oplossen.

148 reviews over Camping La Dune des Sables

• 2019
    7Mandy23-09-2019

Prima vakantie maar deze camping 1x

Wij zijn de laatste 3 weken van augustus hier geweest met 3 kids. 11, 8 en 4 jaar. Vanaf de camping is het strand makkelijk te belopen. Strand is van met kiezelsteentjes, dus handig waterschoentjes, wilde zee Camping heeft een leuke speeltuin voor de 8 en 4 jarige. Een geasfalteerd voetbal veld. Animatie is aanwezig maar met name voor de fransen. Mijn zonen wilde graag mee doen met het paintballen op de camping. Zat helaas vol maar er konden ineens wel nog fransen kindjes meedoen. Springkussen aanwezig. Zwembad prima. en schoon en voldoende bedjes. caravans zeer dicht op elkaar. Supermarkt stelt niks voor maar met 5 min heb je grote supermarkt. Super gaaf bomen klim park om 30 min afstand, kids hebben zich echt van 10 tot 18 vermaakt. Quad rijden ook gedaan. strand en boulevard 10 min rijden. je kan leuk met pontje Leuke vakantie gehad, maar we komen hier niet meer terug. Ook door wat minder weer is het met het zeewindje gelijk fris.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam. Vergeldt10-08-2019

Heerlijke week gehad met drie kleintjes

Niks mis met deze camping. Was een beetje bang nadat ik hier de reviews gelezen had. Wij zaten via touroperator in een super mooie stacaravan. Lekker aan het strand waar de kinderen zich prima vermaken. Zee is wild maar dat weet je als je deze richting uitgaat. Mooie omgeving, heerlijk wandelen en fietsen. Zwembad is oke. Geen waterparadijs maar voor onze kinderen was dit zwembad al een paradijs dus helemaal goed. Kinderen blij wij blij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Tessa31-07-2019

Mooie omgeving, eenvoudige camping

We zijn net terug van een vakantie op deze camping. We zaten 2 weken in een stacaravan met airco, echt prima. Alleen staan de caravans wel dicht op elkaar. De camping is eenvoudig, maar de animatie was leuk. Vooral de schuimparty vonden de kinderen geweldig. Het strand is prima te bereiken alleen wel kiezelzand en geen strandwachten. Zee is best heftig daar, te ruw om te zwemmen in de weken dat wij er waren. Verder aardig personeel, eten in het restaurant was lekker. 1 heel groot minpunt vonden wij de strenge mevrouw bij het zwembad, mijn kinderen droegen zwemshorts en werden daar constant op aangesproken. Blijkbaar verboden daar dus alleen strakke zwembroeken toegestaan. Maar de kinderen met grote opblaasbare banden en zelfs hele luchtbedden ( wat eigenlijk ook niet mag, bad is niet zo groot) werd niks over gezegd of de mevrouw die topless lag te zonnen was ook geen probleem. Verder was het stadje geweldig met prachtig strand!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    7Marielle21-08-2018

Prima camping

Wij zijn van 9 juli t/m 18 juli 2018 op deze camping geweest. Wij verbleven in een Navajotent. De staat van de tent vonden wij niet zo goed. Naar onze mening had deze er eigenlijk niet meer mogen staan dit jaar. Bovendien stonden er wat tentstokken los. Dat werd ook klein beetje bevestigd bij de eindcontrole. De inventaris daarentegen was gewoon prima met o.a. nieuwe pannen. We kregen een sleutel om door een poort naar het achterliggende strand te kunnen gaan. 's avonds koelde het wel wat af (fijn om te slapen). Er zaten wel veel muggen. Vanuit bed hoorde je de zee ruisen. Onze kinderen hebben geen gebruik gemaakt van de (Franstalige) animatie. Hoewel we 's avond ook niet naar de muziekavonden gingen, klonk het wel goed vanaf het voetbalveldje. Het zwembad vonden zij heel leuk en was lekker verwarmd. Ook hebben ze veel gevoetbald 's avonds of in het speeltuintje gespeeld. Prima camping, niks speciaals. Wij zijn redelijk snel tevreden.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Lieke08-08-2018

Prima , maar wel voor 1x

Wij vonden het strand aan de camping erg leuk, hoge golven dus veel gebruik gemaakt van surfboard . Zwembad was heerlijk verwarmd en overzichtelijk. Helaas maar 1 speeltuin direct bij de receptie waardoor de kinderen er niet gespeeld hebben (wij zaten achterin ) Camping is sfeerloos , geen bloemen oid , dat vonden wij jammer . Mega veel muggen als de zon ondergaat! Stadje is dichtbij met veel leuke winkels , mooie boulevard en prachtig strand ! Het is een camping met voornamelijk stacaravans . Wij verbleven in een tent

• 5Staat v/h sanitair

• 7Maartje24-07-2018

Prima

Strand bij de camping is hele fijne kiezel, geen zandstrand, maar met waterschoentjes prima te doen. Voor het zandstrand moet je naar het stadje rijden, wij vonden het echter heerlijk toeven op het " campingstrand". Geen animatie op de camping (zoals Minidisco). Zwembad is HEERLIJK en verwarmd, leuke glijbanen en het is groter dan op de foto's lijkt. Hadden een prachtige stacaravan, 1 keer bij het douchegebouw gekeken en snel weer naar buiten gegaan, niet echt fris. De speeltuin is geschikt vanaf vanaf een jaar of 4. Er staat wel altijd een springkussen. Geen rechttoe rechtaan camping, de plaatsen zijn ruim en het is er rustig. Onze 6 jarige mocht voor het eerst alleen over de camping struinen en dat ging prima. Eten bestellen kan pas vanaf half 7. Het winkeltje op de camping stelt echt niks voor, daar kom je alleen voor je stokbrood in de ochtend. Echter op ca 5 min met de auto is de Super U, een hele grote supermarkt.

• 5Staat v/h sanitair

• 5Dej Haren18-06-2018

Prima maar veel ruimte voor verbetering!

Deze camping is zijn vier sterren absoluut niet waard.. Er is één toiletgebouw die in de vijf dagen die wij er waren niet fatsoenlijk is schoon gemaakt... . Een keer hebben wij een vrouw gezien die met een toiletborstel en een luchtverfrisser langs de wc's ging. Verder is er niets aan het sanitair gedaan. De douches waren gewoon vies en de prullenbakken op de wc's overvol. Locatie is wel prima en op fietsafstand van het centrum van les Sables d'Olonne. Zwembad is verwarmd dat was erg fijn. 90% van de plekken wordt gebruikt voor stacaravans, het zal mij niet verbazen als dit tzt 100% word.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Belletje06-09-2017

Heerlijke camping aan het strand

2 weken op deze camping gestaan via touroperator in een bali stacaravan en een heerlijke vakantie gehad. Een superligging aan het strand en een mooi zwembad waar onze dochter van 6 het liefst de hele dag in lag. In de zee mocht ze niet alleen van ons, maar samen met haar vader heeft hier leren body boarden waar de zee perfect voor is. De pizza's die op je op de camping kan kopen zijn prima. Maar duurt wel erg lang voor iets klaar is, als je iets besteld. De bedden in de stacaravan waren niet echt geweldig, matrassen waren doorgezakt. Animatie hebben we niet echt gebruik gemaakt, alleen een paar avonden maar was erg leuk. Wel een camping waar veel Britten komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9KVD18-08-2017

Prima camping

Wij verbleven er 2 weken in augustus met 2 kids van 6 & 8. Geboekt via touroperator (Waikiki). De caravan was prima voor ons met alles op en aan. Enig minpunt zijn de zeer slechte matrassen. Wij lagen achteraan en daar was het rustig, geen last van buren. Vlak aan het strand (grof zand), indien mogelijk neem fietsen mee want er zijn fietsroutes genoeg. Van de camping naar de badplaats is zeker te doen met de fiets. Aan de haven zijn 2 gratis parkings voor wie met de auto gaat. Toeristische badplaats maar wel een zeer mooie! Leuke kleine winkelstraatjes en mooie promenade. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie op de camping. Er is een klein winkeltje maar dat stelt niet veel voor. Het eten is er wel lekker, zeker de pizza's. Goed bewaakt zwembad en leuke glijbanen. Plaats genoeg dus vroege handdoekleggers komen er gelukkig niet aan hun trekken. Inkopen kunnen bij de Super U dat niet zo ver is. Over het algemeen zijn wij tevreden en hebben een leuke vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Haan15-09-2016

Heerlijke camping

Wel goed: - Het strand dichtbij - Ruime plekken - na 12 uur geen muziek - veel activiteiten en entertainment - ruime douches - schone toiletten - schoon zwembad - pool tafels

niet goed: - franse animatie - niet zo lekker eten - weinig douches - onbewaakt strand

Wat hebben we weer genoten van deze camping voor het derde jaar alweer. Heerlijk die rust en de geluiden van de zee op de staanplaatsen. Ook heerlijk dat je niet ver hoeft te lopen van het strand. Jammer dat het strand niet bewaakt is. De zonsondergangen zijn prachtig en het lopen naar het strand zeker waard. Heerlijk dat de kinderen zich iedere avond konden vermaken met een potje pool. Beetje jammer dat er in begin juli nog niet zoveel nederlanders op de camping te vinden zijn. Was leuk geweest voor de kinderen iets meer contact te hebben. Al met al een heerlijke vakantie we komen vast weer eens terug!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

13 tips over Camping La Dune des Sables

• Dennis, 25-10-2013

Les Sables d'Olonne is op korte afstand een verplicht nummer. Wij gingen de helft van onze vakantie daar ook gewoon heen voor het strand. Parkeergarage voor 5 euro en je staat een hele dag. Strand is erg leuk daar en je kunt er perfect aan eten in leuke tentjes

• Barry, 21-08-2013

Le chateau des avonturiers. Geweldig.!!!! Verwacht geen pretpark of iets dergelijks. Ze hebben een hele leuke puzzeltocht uitgezet met 20 vragen die kinderen op moeten lossen om ze bij de schat te brengen. Ook hebben ze een speciale "tocht" over de wereld voor kinderen van 3 tot 7 jaar, een dinotocht en een rondleiding in het kasteel. Onze kinderen vonden het zo leuk dat ze het er weken later nog over hadden. Als je naar Les Sables gaat kun je ook gratis je auto kwijt in La Chaume en met de pont

• nozemfieldje, 15-08-2013

ga 3 kilometer noordelijker en vindt een zandstrand, ( met toezicht) lopens zonder bagage ook prima te doen

17 vragen over Camping La Dune des Sables

• Mandy Brockhoff, 19-06-2019

zwembroek/zwemshorts

wij gaan in augustus naar deze camping en vroeg me af of mijn man en de jongens een zwemshort aan mogen of een "strakke"?

• ronald daniels, 04-02-2019

zwemshots

worden er zwemshort toegestaan ??

Mandy Brockhoff, 19-06-2019

toevallig dezelfde vraag gesteld vandaag via zoover.... heb net de camping site bekeken en dit gevonden. dus mijn vraag is beantwoord: Swimming pools ? The swimming pool is reserved for our camping clients only. Only swimsuits can be worn in our swimming pools ; bermuda shorts are strictly forbidden. Users must also wear a security swimming bracelet.

• Lilian Warmenhoven, 04-02-2017

honden op het strand

Mogen er honden ook op het strand komen of iemand dat weet ? wij hebben 2 golden retrievers ? vast bedankt voor antwoorden lilian

Camping La Dune des Sables info

• Aantal sterrensterstersterster