Camping Fosses Rougessterster

8.1Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Les Sables d'Olonne (Vendee)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Fosses Rouges?

8.1Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

13 reviews over Camping Fosses Rouges

• 6van der Vinne05-08-2014

We stonden gewoon op de verkeerde plek.

Wij zijn er met 4 kinderen geweest in de leeftijd van 5 tot 12 jaar. Het waren de eerste weken van juli 2014. De nadelen van deze camping zijn dat er voor onze jongste van 5 jaar weinig te doen was. Voor onze oudste was het geweldig vanwege de vriendelijke Franse tieners/jongeren. Ook veel lawaai gehad van jongeren die vooral de weekenden gingen stappen en om 12 uur afwassen of om 6 uur 's ochtends met veel lawaai douchen. We hadden een plekje toegewezen gekregen tussen het zwembad en de toiletgebouwen.dit was 's avonds de doorloop voor giechelende, roepende tieners/jongeren. Hebben we veel plezier van gehad, tot 10 uur, daarna is het niet zo leuk meer. Je wilt ook wel eens rustig en stil zitten. Er was na tienen zeker geen controle of het stil was op de camping. Jammer want we hebben verschillende mensen moeten vragen om stiller te zijn. dat werd wel geaccepteerd gelukkig. De toiletten zijn verouderd maar wel schoon.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Herbert en Odette30-06-2011

Goede camping

Wij hebben hier 3 nachten verbleven. Eetgelegenheden zijn wel een eind ver van de camping. Niets op aan te merken, vriendelijk onthaal en goed sanitair. Naar Sables d'Olones is het wel even stappen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2011

1 tip over Camping Fosses Rouges

• van der Vinne, 05-08-2014

Ga niet bij de jongerenveldjes staan als je rust en stilte wilt 's avonds. Vraag daarnaar bij de eigenaar.

0 vragen over Camping Fosses Rouges

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200