vakanties Les Sables d'Olonne (Vendee)

Reviews over Les Sables d'Olonne (Vendee)

Prima camping

Marielle,
    21-8-2018

Wij zijn van 9 juli t/m 18 juli 2018 op deze camping geweest. Wij verbleven in een Navajotent. De staat van de tent vonden wij niet zo goed. Naar onze mening had deze er eigenlijk niet meer mogen staan dit jaar. Bovendien stonden er wat tentstokken los. Dat werd ook klein beetje bevestigd bij de eindcontrole. De inventaris daarentegen was gewoon prima met o.a. nieuwe pannen. We kregen een sleutel om door een poort naar het achterliggende strand te kunnen gaan. 's avonds koelde het wel wat af (fijn om te slapen). Er zaten wel veel muggen. Vanuit bed hoorde je de zee ruisen. Onze kinderen hebben geen gebruik gemaakt van de (Franstalige) animatie. Hoewel we 's avond ook niet naar de muziekavonden gingen, klonk het wel goed vanaf het voetbalveldje. Het zwembad vonden zij heel leuk en was lekker verwarmd. Ook hebben ze veel gevoetbald 's avonds of in het speeltuintje gespeeld. Prima camping, niks speciaals. Wij zijn redelijk snel tevreden.

Prima , maar wel voor 1x

Lieke,
    8-8-2018

Wij vonden het strand aan de camping

erg leuk, hoge golven dus veel gebruik gemaakt van surfboard . Zwembad was heerlijk verwarmd en overzichtelijk.

Helaas maar 1 speeltuin direct bij de receptie waardoor de kinderen er niet gespeeld hebben (wij zaten achterin )

Camping is sfeerloos , geen bloemen oid , dat vonden wij jammer .

Mega veel muggen als de zon ondergaat!

Stadje is dichtbij met veel leuke winkels , mooie boulevard en prachtig strand !

Het is een camping met voornamelijk stacaravans . Wij verbleven in een tent

Prima

Maartje,
    24-7-2018

Strand bij de camping is hele fijne kiezel, geen zandstrand, maar met waterschoentjes prima te doen. Voor het zandstrand moet je naar het stadje rijden, wij vonden het echter heerlijk toeven op het " campingstrand". Geen animatie op de camping (zoals Minidisco). Zwembad is HEERLIJK en verwarmd, leuke glijbanen en het is groter dan op de foto's lijkt. Hadden een prachtige stacaravan, 1 keer bij het douchegebouw gekeken en snel weer naar buiten gegaan, niet echt fris. De speeltuin is geschikt vanaf vanaf een jaar of 4. Er staat wel altijd een springkussen. Geen rechttoe rechtaan camping, de plaatsen zijn ruim en het is er rustig. Onze 6 jarige mocht voor het eerst alleen over de camping struinen en dat ging prima. Eten bestellen kan pas vanaf half 7. Het winkeltje op de camping stelt echt niks voor, daar kom je alleen voor je stokbrood in de ochtend. Echter op ca 5 min met de auto is de Super U, een hele grote supermarkt.

Heerlijke camping aan het strand

Belletje,
    6-9-2017

2 weken op deze camping gestaan via touroperator in een bali stacaravan en een heerlijke vakantie gehad. Een superligging aan het strand en een mooi zwembad waar onze dochter van 6 het liefst de hele dag in lag. In de zee mocht ze niet alleen van ons, maar samen met haar vader heeft hier leren body boarden waar de zee perfect voor is. De pizza's die op je op de camping kan kopen zijn prima. Maar duurt wel erg lang voor iets klaar is, als je iets besteld. De bedden in de stacaravan waren niet echt geweldig, matrassen waren doorgezakt. Animatie hebben we niet echt gebruik gemaakt, alleen een paar avonden maar was erg leuk. Wel een camping waar veel Britten komen.

Prima camping

KVD,
    18-8-2017

Wij verbleven er 2 weken in augustus met 2 kids van 6 & 8. Geboekt via touroperator (Waikiki). De caravan was prima voor ons met alles op en aan. Enig minpunt zijn de zeer slechte matrassen. Wij lagen achteraan en daar was het rustig, geen last van buren. Vlak aan het strand (grof zand), indien mogelijk neem fietsen mee want er zijn fietsroutes genoeg. Van de camping naar de badplaats is zeker te doen met de fiets. Aan de haven zijn 2 gratis parkings voor wie met de auto gaat. Toeristische badplaats maar wel een zeer mooie! Leuke kleine winkelstraatjes en mooie promenade. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie op de camping. Er is een klein winkeltje maar dat stelt niet veel voor. Het eten is er wel lekker, zeker de pizza's. Goed bewaakt zwembad en leuke glijbanen. Plaats genoeg dus vroege handdoekleggers komen er gelukkig niet aan hun trekken. Inkopen kunnen bij de Super U dat niet zo ver is. Over het algemeen zijn wij tevreden en hebben een leuke vakantie gehad.

Les Sables d'Olonne (Vendee) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 102 reviews