• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Les Sables d'Olonne (Vendee)

Reviews over Les Sables d'Olonne (Vendee)

Leuke stad met mooi strand en boulevard.

Jacqueline
    19-2-2017

Leuke stad om te shoppen en lekker naar het strand te gaan. 's Avonds vaak leuke activiteiten zowel voor de kids als volwassenen. Mocht je er de 14e zijn (quatorze julliet) ga dan zeker het mooie vuurwerk bekijken.

Sables de Ollone komen we zeker nog eens!!

Jeffrey
    21-8-2016

Sables de Ollone is een erg leuk stadje direct aan een grote mooie boulevard. Overdag zijn er leuke winkeltjes en er worden regelmatig dingen georganiseerd. In de avond zijn er live bandjes en word er vuurwerk afgestoken. Het strand is erg mooi en groot. Er varen mooie boten langs en het ligt in een mooie baai. Er liggen mooie fietspaden waar je gerust en veilig kunt fietsen.

In Sables zijn mooie en grote super markten te vinden. Je hebt er de L`clerc, dit is een super grote supermarkt waar alles te vinden is. Wij vonden het te masaal en je hebt je tomtom nodig om alles te kunnen vinden.

Er is ook de Super U, dit is ook een grote supermarkt maar kleiner dan de L`clerc. Hier kan je alles beter vinden en hoef je geen keuze te maken uit 1000 toetjes bv.

Tevens is er natuurlijk bv een Mac Donald, kledingwinkels en diverse tankstations. Wij betaalden voor een liter 95 ongelood 1,16euro.

Je kan in de omgeving diverse leuke uitstapjes maken. Een aanrader is om te gaan naar Pont de Bois. Dit is een weg die over de zeebodem ligt. Bij laag water (2x p/d) komt de weg te voorschijn en kan je er met de auto overheen rijden. Dit is erg leuk om te doen en aan de andere kant ligt dan een groot eiland wat ook erg leuk is. Veel mensen stoppen op de weg en dan kan je schelpdieren zoeken met netjes.

Sables de Ollone is een erg leuk gebied met diverse uitstapjes naar andere mooie plekken. Wij hadden perfect weer, 12dagen +30gr

heerlijke plek

Theo
    6-10-2015

Mooi gelegen aan de zee. Gezellige ruime boulevard, groot strand. Huur een fiets en ontdek ook de omgeving. Ook met het pontje naar de overkant naar de wijk "La Chaume "is zeker de moeite waard. Kleine gezeliige winkelstraatjes.

prachtige stranden

wr
    8-2-2015

heerlijk klimaat, prachtige stranden

Leuke badstad

Gracienne Cardon
    4-9-2014

Alles is er gemoedelijk, maar opgepast. Voor dieven, onze fietsen werden er gepikt. De politie is behulpzaam. Onze fietsvakantie kreeg daardoor wel een andere wending.

Les Sables d'Olonne (Vendee) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 102 reviews